|
Post by Yoritomo on Feb 15, 2008 15:24:04 GMT 1
Bedankt Eddie en niet door vertellen !!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Feb 15, 2008 16:24:20 GMT 1
Sol, 15 feb 2008 - De voorheen weinig markante commandant van de IKKAN en NIETVLIEGEN, Yoritomo, heeft vriend en vijand verrast door het langste SO spel allertijden, 122 te winnen. Het spel duurde precies een jaar. Na dat jaar capituleerde de laatste tegenstander waardoor Yoritomo won op uithoudingsvermogen. "Zo goed als Eddie Butcher ben ik nog niet" zei de trotse kapitein, terwijl hij zijn bruine ster en zilveren maan voor zijn gelaat laat bungelen. "Maar zo als mijn goede vader zei: het is niet de bestemming, maar de weg ernaartoe die je leven zin geeft". Eddie Butcher is niet beschikbaar voor commentaar. Hij zou niks zeggen.
|
|
|
Post by Yoritomo on Feb 15, 2008 16:44:15 GMT 1
Das aardig eddie, Iemand moet dat record op zijn naam hebben, wat heb jij op je naam ? Yori
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Feb 15, 2008 23:10:15 GMT 1
Zucht... Weinig Yori. Maar Daryl is bijn terug van vakantie en dan ga ik iedereen een poepie laten ruiken!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Feb 15, 2008 23:39:38 GMT 1
Zucht... Weinig Yori. Maar Daryl is bijn terug van vakantie en dan ga ik iedereen een poepie laten ruiken! [glow=red,2,600]Ho Eddie, je vergeet dat de eer van het Eddie Butcher Syndroom jouw toekomt....[/glow]
|
|
|
Post by Yoritomo on Feb 16, 2008 12:39:20 GMT 1
HA ha dat is toch al heel wat
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Mar 6, 2008 10:47:35 GMT 1
Spel 141: gereserveerd voor Megabyte/Darth Vader??? [glow=red,2,600]Reserveer deze sector maar eens voor het duel tussen Ender en Darth Vader. Ik heb zo'n vermoeden dat het in de sectoren 131 en 132 niet al te lang meer gaat duren. En we zijn al uit de rasverdeling,... Ender kiest voor Romulanen en hij wil het graag opnemen tegen mij in mijn favoriete Kzinti. Enne Megabyte,... je vloog destijds in sector 141 Klingon dus als je het voelt kriebelen.... Zoeken we alleen nog een vrijwilliger voor de Federatie koekblikken.[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Mar 6, 2008 11:12:28 GMT 1
Spel 141: gereserveerd voor Megabyte/Darth Vader??? [glow=red,2,600]Reserveer deze sector maar eens voor het duel tussen Ender en Darth Vader. Ik heb zo'n vermoeden dat het in de sectoren 131 en 132 niet al te lang meer gaat duren. En we zijn al uit de rasverdeling,... Ender kiest voor Romulanen en hij wil het graag opnemen tegen mij in mijn favoriete Kzinti. Enne Megabyte,... je vloog destijds in sector 141 Klingon dus als je het voelt kriebelen.... Zoeken we alleen nog een vrijwilliger voor de Federatie koekblikken.[/glow] Zodra 131 afgelopen is, schrijf ik me opnieuw in voor een spel - Megabyte moet maar aangeven of dat dit weekend is, of pas over twee weken. Wat is Ender trouwens een watje! In een duel voor Romulanen kiezen...tss tss! Als je echt wil testen hoe de krachtverhoudingen liggen, ga je toch niet met een verhuller rondvliegen - schandalige zet hoor. Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Mar 6, 2008 11:32:25 GMT 1
[glow=red,2,600]Reserveer deze sector maar eens voor het duel tussen Ender en Darth Vader. Ik heb zo'n vermoeden dat het in de sectoren 131 en 132 niet al te lang meer gaat duren. En we zijn al uit de rasverdeling,... Ender kiest voor Romulanen en hij wil het graag opnemen tegen mij in mijn favoriete Kzinti. Enne Megabyte,... je vloog destijds in sector 141 Klingon dus als je het voelt kriebelen.... Zoeken we alleen nog een vrijwilliger voor de Federatie koekblikken.[/glow] Zodra 131 afgelopen is, schrijf ik me opnieuw in voor een spel - Megabyte moet maar aangeven of dat dit weekend is, of pas over twee weken. Wat is Ender trouwens een watje! In een duel voor Romulanen kiezen...tss tss! Als je echt wil testen hoe de krachtverhoudingen liggen, ga je toch niet met een verhuller rondvliegen - schandalige zet hoor. Groeten, Cleaver [glow=red,2,600]Ach,... hoe moeilijk kan het zijn om een Eerste Officier eens goed de jas uit te schudden. De keuze van rassen was aan hem. Als ik 'm nu verpulver ende verpletter zijn we in ieder geval voorgoed van zijn gezeur af....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 6, 2008 11:43:32 GMT 1
Zodra 131 afgelopen is, schrijf ik me opnieuw in voor een spel - Megabyte moet maar aangeven of dat dit weekend is, of pas over twee weken. Wel meneer roloog, dat hangt van de doelscore af. Lage doelscore: a.s. vrijdag, hoge doelscore 2 weekies later.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 6, 2008 11:44:33 GMT 1
Spel 141: gereserveerd voor Megabyte/Darth Vader??? [glow=red,2,600]Reserveer deze sector maar eens voor het duel tussen Ender en Darth Vader. Ik heb zo'n vermoeden dat het in de sectoren 131 en 132 niet al te lang meer gaat duren. En we zijn al uit de rasverdeling,... Ender kiest voor Romulanen en hij wil het graag opnemen tegen mij in mijn favoriete Kzinti. Enne Megabyte,... je vloog destijds in sector 141 Klingon dus als je het voelt kriebelen.... Zoeken we alleen nog een vrijwilliger voor de Federatie koekblikken.[/glow] Ik zal er zijn
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Mar 6, 2008 13:23:05 GMT 1
[glow=red,2,600]Reserveer sector 141 maar eens voor het duel tussen Ender en Darth Vader. Ik heb zo'n vermoeden dat het in de sectoren 131 en 132 niet al te lang meer gaat duren. En we zijn al uit de rasverdeling,... Ender kiest voor Romulanen en hij wil het graag opnemen tegen mij in mijn favoriete Kzinti. Enne Megabyte,... je vloog destijds in sector 141 Klingon dus als je het voelt kriebelen.... Zoeken we alleen nog een vrijwilliger voor de Federatie koekblikken.[/glow] Ik zal er zijn [glow=red,2,600]Ik ben eens benieuwd wie het met Federatie koekblikken tegen jou in Klingon D7's durft op te nemen terwijl Ender en ik onze Forum-vete uitvechten....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Mar 6, 2008 13:42:40 GMT 1
Ik zou dat best durven hoor. Het is even de vraag of ik met Federatie wil spelen dadelijk, dat moet ik nog beslissen. Als ik iets anders kies, kom ik blijkbaar automatisch in een ander spel terecht! Waarom zou iemand dat niet durven trouwens? Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Mar 6, 2008 15:27:39 GMT 1
Ik zou dat best durven hoor. Het is even de vraag of ik met Federatie wil spelen dadelijk, dat moet ik nog beslissen. Als ik iets anders kies, kom ik blijkbaar automatisch in een ander spel terecht! Waarom zou iemand dat niet durven trouwens? Groeten, Cleaver [glow=red,2,600]Je laatste spel in Federatie schepen was alweer in sector 124, de andere rassen heb je in de tussentijd allemaal al weer gehad. Ik begrijp dat jij in ieder geval wel durft en we dus niet langer verder hoeven te zoeken en jou kunnen bijtekenen voor sector 141?[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Mar 6, 2008 17:23:47 GMT 1
Waarom zou iemand dat niet durven trouwens? [glow=red,2,600]Voor het geval Cleaver er niet intrapt,... Megabyte zal in sector 141 op zijn gevoeligst zijn. Van de vier schepen die hij tot nu toe verloor waren er drie van het type Klingon D7. Waar het onze Galaktisch Admiraal betreft wordt dat dus relatief gezien prijsschieten. Wie durft....[/glow]
|
|