Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Dec 31, 2007 11:54:11 GMT 1
Welkom hier Syphax! Ben jij toevallig een oudspeler? Nog herinneringen die je hier wil delen? We zijn benieuwd hoor. De naam Syphax klinkt me trouwens erg bekend...Numidische koning die eerst met en later tegen de Romeinen vocht tijdens de Tweede Punische Oorlog! Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 31, 2007 12:08:17 GMT 1
Welkom hier Syphax! Ben jij toevallig een oudspeler? Nog herinneringen die je hier wil delen? We zijn benieuwd hoor. De naam Syphax klinkt me trouwens erg bekend...Numidische koning die eerst met en later tegen de Romeinen vocht tijdens de Tweede Punische Oorlog! Groeten, Cleaver [glow=red,2,600]Cleaver, volgens mij klinkt alles wat echt oud is jou bekend in de oren....[/glow]
|
|
|
Post by syphax on Dec 31, 2007 13:01:11 GMT 1
Wel dit word mijn eerste spel van sterrenoorlog! Dus ik denk dat jullie mij niet kennen. Ik speelde wel lang bij de pbm express. Ik ben Walter van Vliet, 34 jaar getrouwd en kinderen. Speel momenteel fanatiek Middle Earth. Heb altijd sterrenoorlog willen spelen. En ik loop al lang met het idee rond het spel Vorcon Wars over te nemen van de eigenaar. Ik hem hem reeds gelokaliseerd, maar de programatuur is voor een BBC... Nu ja, uitdaging :-) Enfin,ik heb nog een pbm maatje gevraagd om mee te doen. We zijn alletwee sterrenoorlog NOOB's. Dus leef je uit
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Dec 31, 2007 14:56:56 GMT 1
Wel dit word mijn eerste spel van sterrenoorlog! Dus ik denk dat jullie mij niet kennen. Ik speelde wel lang bij de pbm express. Ik ben Walter van Vliet, 34 jaar getrouwd en kinderen. Speel momenteel fanatiek Middle Earth. Heb altijd sterrenoorlog willen spelen. En ik loop al lang met het idee rond het spel Vorcon Wars over te nemen van de eigenaar. Ik hem hem reeds gelokaliseerd, maar de programatuur is voor een BBC... Nu ja, uitdaging :-) Enfin,ik heb nog een pbm maatje gevraagd om mee te doen. We zijn alletwee sterrenoorlog NOOB's. Dus leef je uit Fijn dat je dit spel gevonden hebt! Nu je voor het eerst speelt, zul je vast wel ergens vragen over hebben: dit forum (publiek of privépost) kan echt veel voor je betekenen. Wat betreft dat uitleven: ik zit in ieder geval niet in jouw sector. Dat weet ik omdat ik alle tegenstanders uit mijn andere sectoren reeds achterhaald heb... Succes in je eigen deel van het universum, waar dat dan ook moge zijn. Vorcon Wars zei me niets en ik kon er ook geen goede homepage van vinden. Maar goed, afgezien van Sterren Oorlog en enkele beurtjes Quest was PBM ook niet zo mijn ding. Groeten, Cleaver
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Dec 31, 2007 14:58:01 GMT 1
Dat helaas nog net niet, maar die Syphax kende ik nog uit mijn scriptietijd. Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jan 1, 2008 12:28:31 GMT 1
Wel dit word mijn eerste spel van sterrenoorlog! Dus ik denk dat jullie mij niet kennen. Ik speelde wel lang bij de pbm express. Ik ben Walter van Vliet, 34 jaar getrouwd en kinderen. Speel momenteel fanatiek Middle Earth. Heb altijd sterrenoorlog willen spelen. En ik loop al lang met het idee rond het spel Vorcon Wars over te nemen van de eigenaar. Ik hem hem reeds gelokaliseerd, maar de programatuur is voor een BBC... Nu ja, uitdaging :-) Enfin,ik heb nog een pbm maatje gevraagd om mee te doen. We zijn alletwee sterrenoorlog NOOB's. Dus leef je uit Hoi Walter! Ik heb je inschrijving ontvangen en die van je vriend ook. Nog even geduld voordat het begint, maar in ieder geval van harte welkom! Als het je lukt SVW over te nemen en voor PBEM aan de praat te krijgen en je doet dat tegen net zo gunstige tarieven als wij dan wil ik zeker meedoen! Ik heb dat altijd al willen spelen maar ik was er te laat bij. Groet, Jenne Verhaag (Megabyte)
|
|
|
Post by syphax on Jan 1, 2008 13:04:25 GMT 1
De update is: de email is onderweg naar de eigenaar. Misschien zal ik hier indien nodig aantal vragen stellen over software problemen etc. Maar doel is gratis spel via email. Dus zoals jij sterrenoorlog draait!
Groet,
Walter
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Jan 16, 2008 0:04:21 GMT 1
Hey welkom man! Ik heb hier nog lange tijd ergens de spelregels van Super Vorcon Wars laten rondslingeren, maar verder is dat zover ik me herinner nooit geraakt. Ik hoop in ieder geval dat je het spel te pakken krijgt en "up and running". In ieder geval wil ik zeker meespelen. Ik ben geen IT-er zoals Jenne, maar als ik ergens mee kan helpen laat het maar weten...
|
|