Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Dec 16, 2009 11:50:26 GMT 1
[glow=red,2,600]Oké Megabyte dan krijg je van mij ook een serieus antwoord op je vraag (de sterbases-vraag was natuurlijk onzin, heel wat spelers wisselen coördinaten van sterbasis vrijwillig uit). Mijn vraag zou zijn: Wat is de naam van het schip met de hoogste rang in deze sector? Kijk,... dáár kan ik tenminste wat mee! [/glow] [glow=blue,2,600]Da's wel een originele ja.[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 16, 2009 11:54:59 GMT 1
[glow=red,2,600]Mijn vraag zou zijn: Wat is de naam van het schip met de hoogste rang in deze sector? Kijk,... dáár kan ik tenminste wat mee! [/glow] [glow=blue,2,600]Da's wel een originele ja.[/glow] Dat is inderdaad een goeie, met name als er een GA in speelt, maar wat als de hoogste twee admiraal zijn, krijg je dan ook twee antwoorden?
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 16, 2009 12:04:07 GMT 1
[glow=blue,2,600]Da's wel een originele ja.[/glow] Dat is inderdaad een goeie, met name als er een GA in speelt, maar wat als de hoogste twee admiraal zijn, krijg je dan ook twee antwoorden? [glow=red,2,600]Alleen de naam van het schip van de andere Admiraal is dan wel voldoende ....[/glow]
|
|
Chester Nimitz
Member
Commander
Fleet Admiral of the United States Navy
|
Post by Chester Nimitz on Dec 16, 2009 17:04:12 GMT 1
de uitdraaien van je tegenstanders krijgen. Ook altijd handig. Ik heb dit 1 keer per ongeluk gekregen maar dat was heel verhelderend
Nimitz
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 16, 2009 17:38:15 GMT 1
de uitdraaien van je tegenstanders krijgen. Ook altijd handig. Ik heb dit 1 keer per ongeluk gekregen maar dat was heel verhelderend Nimitz [glow=red,2,600]Da's ook een goeie,... alle sterbases, alle tegenstanders met rangverdeling over de schepen. Scheelt ook een hoop gekwetter op het forum....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 16, 2009 22:33:13 GMT 1
Scheelt ook een hoop gekwetter op het forum.... Ik heb anders geen problemen mee met een hoop gekwetter, integendeel!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 17, 2009 9:52:47 GMT 1
[glow=red,2,600]Scheelt ook een hoop gekwetter op het forum....[/glow] Ik heb anders geen problemen mee met een hoop gekwetter, integendeel! [glow=red,2,600]Ik ook niet,... dus geen uitdraaien van iedereen bij het begin van het spel....[/glow]
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Jan 20, 2010 4:18:38 GMT 1
[glow=red,2,600](de sterbases-vraag was natuurlijk onzin, heel wat spelers wisselen coördinaten van sterbasis vrijwillig uit). [/glow] Darth, daar heb ik nog nooit iets van gemerkt! Ik doe het gewoon op gevoel. Maar nu ik erover nadenk... waarschijnlijk geven ze je nog wel meer informatie ook daar bij het ANP der spelers?!? Tja dan komen je prestaties toch wel in een ander daglicht te staan Ik zou als vraag gaan voor waar zitten de Romulanen, ik heb zo'n hekel aan dat ras en het is dat er platina kometen te verdienen zijn want anders zou ik ze nooit vliegen (en daarnaast is het te simpel met de Romulanen). Groet, The Hitman
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jan 20, 2010 12:28:49 GMT 1
Inderdaad, Romulan is te makkelijk. Maar de rest van de rassen ook . Binnenkort 6 overwinningen op rij heh heh heh.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 20, 2010 12:46:44 GMT 1
Inderdaad, Romulan is te makkelijk. Maar de rest van de rassen ook . Binnenkort 6 overwinningen op rij heh heh heh. [glow=red,2,600]Wie heb je dan voor sector 181 als tegenstanders uitgekozen? Een set van drie nieuwe Eerste Officieren of wordt het een reünie van weleer met Megabyte, Wild Bill Kelso, Cleaver en Immelmann? Heb je Masterbalster en Living Target ook uit de mottenballen gehaald? Mag ik Cleaver dan weer terzijde staan met digitale rekenhulpjes?[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jan 21, 2010 9:03:51 GMT 1
Inderdaad, Romulan is te makkelijk. Maar de rest van de rassen ook . Binnenkort 6 overwinningen op rij heh heh heh. [glow=red,2,600]Wie heb je dan voor sector 181 als tegenstanders uitgekozen? Een set van drie nieuwe Eerste Officieren of wordt het een reünie van weleer met Megabyte, Wild Bill Kelso, Cleaver en Immelmann? Heb je Masterbalster en Living Target ook uit de mottenballen gehaald? Mag ik Cleaver dan weer terzijde staan met digitale rekenhulpjes?[/glow] Nee, 181 heb ik laten schieten. Te druk. Moet wel zeggen dat ik nou niet gelijk had verwacht dat 174 zo snel afgelopen zou zijn. Maar de spelers zijn al bepaald en ingeschreven. Alleen even wachten tot 179 en 180 zijn gestart.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jan 21, 2010 13:21:22 GMT 1
Nee, 181 heb ik laten schieten. Te druk. Moet wel zeggen dat ik nou niet gelijk had verwacht dat 174 zo snel afgelopen zou zijn. Maar de spelers zijn al bepaald en ingeschreven. Alleen even wachten tot 179 en 180 zijn gestart. Ahum....misschien trap ik tegen schenen aan, maar waarom kan er geen 'inval-GM' ingezet te worden. Het hoeft toch niet op jullie drieën te leunen. Zowel DV als ik hebben eerder aangegeven een sector te willen hosten. Ik wil graag wat terugdoen voor het SO-gemeenschap en ook de andere kant meemaken. Ik kan heel goed structureel op maandagavond een sector (of meer) hosten. Of zijn er hier soms principiële bezwaren tegen van het OSO? Ik wil best een 'geheimhoudings- principe- whatever-verklaring' ondertekenen dat stijf staat van allerlei juridische bepalingen.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 21, 2010 13:36:29 GMT 1
Nee, 181 heb ik laten schieten. Te druk. Moet wel zeggen dat ik nou niet gelijk had verwacht dat 174 zo snel afgelopen zou zijn. Maar de spelers zijn al bepaald en ingeschreven. Alleen even wachten tot 179 en 180 zijn gestart. Ahum....misschien trap ik tegen schenen aan, maar waarom kan er geen 'inval-GM' ingezet te worden. Het hoeft toch niet op jullie drieën te leunen. Zowel DV als ik hebben eerder aangegeven een sector te willen hosten. Ik wil graag wat terugdoen voor het SO-gemeenschap en ook de andere kant meemaken. Ik kan heel goed structureel op maandagavond een sector (of meer) hosten. Of zijn er hier soms principiële bezwaren tegen van het OSO? Ik wil best een 'geheimhoudings-principe-whatever-verklaring' ondertekenen dat stijf staat van allerlei juridische bepalingen. [glow=red,2,600]In mijn geval vermoed ik dat ze bang zijn dat ik het algorithme van de sterbases ga uitpluizen door de code te ontcijferen. Hoewel ik al decennia niet meer aan de toetsen van een Commodore 64 gezeten heb én inmiddels getrouwd ben, dus echt realistisch of gefundeerd is die angst ook niet. Een spel of twee hosten in plaats van een vijfde spel te starten moet toch best mogelijk zijn....[/glow]
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jan 21, 2010 18:25:00 GMT 1
de uitdraaien van je tegenstanders krijgen. Ook altijd handig. Ik heb dit 1 keer per ongeluk gekregen maar dat was heel verhelderend Nimitz Dat kan ik me nog goed herinneren...
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jan 29, 2010 11:10:54 GMT 1
Inderdaad, Romulan is te makkelijk. Maar de rest van de rassen ook . Binnenkort 6 overwinningen op rij heh heh heh. [glow=red,2,600]Wie heb je dan voor sector 181 als tegenstanders uitgekozen? Een set van drie nieuwe Eerste Officieren of wordt het een reünie van weleer met Megabyte, Wild Bill Kelso, Cleaver en Immelmann? Heb je Masterbalster en Living Target ook uit de mottenballen gehaald? Mag ik Cleaver dan weer terzijde staan met digitale rekenhulpjes?[/glow] Je had hem niet door he, die opmerking van mij: "binnenkort 6 overwinningen op rij."Snap je hem nu wel? O nee, toch niet. De Mosselman heeft spel 172 gewonnen. Stom van me.
|
|