Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 28, 2009 10:41:04 GMT 1
De website is weer verbeterd door de publicatie van een zestal spelverslagen. Daarbij de opmerking dat er van spel 147 ook wat is gepubliceerd, maar dat niet op The Bridge te zien is. Die kun je wel via de normale weg vinden. Overigens vond ik de spelverslagen van Megabyte en Toetanchamon erg leuk! Wanneer krijgen we een verslag van sector 136 Toetie? De laatste weken heb ik vele verslagen gelezen van Darth Vader, Donald23 en Lord of Elvesham...ik hoop dat deze trend zich doorzet en dat er meer verslagen gepubliceerd worden - ook als je niet gewonnen hebt is er wat te vertellen! Groeten, Cleaver
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Nov 28, 2009 10:52:27 GMT 1
Spel 158 maakt dat gelijk een spelverslag-rijk-spel Inmiddels liggen daar 3 verslagen van op het internet te lezen! Ik ben wat aan het lezen geweest, maar heb nog niet door alle nieuwe verslagen heen gewerkt. WEl netjes dat zowel Toetanchamon en MB al een conventieverslag ingeleverd hebben!! Leuk om te lezen!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 28, 2009 15:46:05 GMT 1
Ja, heel leuk allemaal om te lezen.... Nu zou eigenlijk onze mensenjager ook iets moeten fabriceren om tot een 100%-score te komen voor sector 158. Zal overigens mijn best doen om komende maand ook een aantal sector-verslagen af te ronden, zodat ik volgend jaar weer met een schone lei beginnen kan!!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 29, 2009 16:29:29 GMT 1
Spel 158 maakt dat gelijk een spelverslag-rijk-spel Inmiddels liggen daar 3 verslagen van op het internet te lezen! Ik ben wat aan het lezen geweest, maar heb nog niet door alle nieuwe verslagen heen gewerkt. WEl netjes dat zowel Toetanchamon en MB al een conventieverslag ingeleverd hebben!! Leuk om te lezen! [glow=blue,2,600]Dank dank! Ik dacht ook maar, gelijk in de pen, want je moet zo'n verslag schrijven als de euforie nog hoog is. Als ik te lang wacht heb ik vaak geen inspiratie en zin meer.[/glow]
|
|