Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 6, 2007 17:56:12 GMT 1
Ik zit er over te denken ook te gaan, maar moet dat eerst thuis even afstemmen, aangezien ik mijn vrouw niet alleen wil laten opdraaien voor onze (dan) bijna 3 maanden oude dochter... Dat zou leuk zijn Suntsu...maar kijk inderdaad eerst maar wat je wederhelft ervan vindt - we willen niet meteen alle huwelijken ruineren! Groeten, Cleaver
|
|
martykruge
Member
Commander
Wie niet weg is, is gezien,......
|
Post by martykruge on Nov 6, 2007 18:58:49 GMT 1
Ik kwam al zeker, voor 2 dagen, de spelleiders wisten het al maar blijkbaar de rest niet Het is waar dat je uit een conventie (spel) veel leert op voorwaarde dat je je schilden wel tijdig opzet (heb je hem, Mega?) Ik voelde wel iets voor het blitz spel maar gaat dat eigenlijk wel door?
|
|
|
Post by SunTsu (the returned one) on Nov 6, 2007 21:51:37 GMT 1
Voor zover ik nu kan zeggen, zal ik zondag aanwezig zijn. Hoe lang gaat een conventie spel ongeveer duren?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 6, 2007 22:42:40 GMT 1
Voor zover ik nu kan zeggen, zal ik zondag aanwezig zijn. Hoe lang gaat een conventie spel ongeveer duren? Totdat het tijd is (een normaal conventiespel dan). Een blitzspel is een volledig spel en duurt dus langer. Overigens is het wel belangrijk dat iedereen die komt ook het inschrijfformulier terug stuurt met daarin zijn voorkeur(en)! Groet, Megabyte
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 6, 2007 22:43:35 GMT 1
Ik kwam al zeker, voor 2 dagen, de spelleiders wisten het al maar blijkbaar de rest niet Het is waar dat je uit een conventie (spel) veel leert op voorwaarde dat je je schilden wel tijdig opzet (heb je hem, Mega?) Ik had je die dag onder mijn hoede moeten nemen. Je was niet bestand tegen al dat veteranengeweld! Ik maak het nog een keer goed Marty! Megabyte
|
|
|
Post by SunTsu (the returned one) on Nov 10, 2007 9:20:13 GMT 1
Voor zover ik nu kan zeggen, zal ik zondag aanwezig zijn. Hoe lang gaat een conventie spel ongeveer duren? Ik heb oppas geregeld, maar niet voor de zondag, maar voor de zaterdag. Ik kom dus, samen met mijn vrouw, op zaterdag.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 11, 2007 8:11:09 GMT 1
Voor zover ik nu kan zeggen, zal ik zondag aanwezig zijn. Hoe lang gaat een conventie spel ongeveer duren? Ik heb oppas geregeld, maar niet voor de zondag, maar voor de zaterdag. Ik kom dus, samen met mijn vrouw, op zaterdag. Cool! Mooi man! Overigens (en dit geldt voor iedereen): Zoals het er nu uitziet zal het BLITZ spel zaterdag worden gespeeld met evt. uitloop op zondag of in de week(en) daarna! Dus als je kans wilt maken op snelle promotie, zaterdag is de dag! Groet Megabyte
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 12, 2007 17:00:01 GMT 1
Overigens (en dit geldt voor iedereen): Zoals het er nu uitziet zal het BLITZ spel zaterdag worden gespeeld met evt. uitloop op zondag of in de week(en) daarna! Dus als je kans wilt maken op snelle promotie, zaterdag is de dag! Groet Megabyte Hier wil ik even op terugkomen: Het staat nog niet vast op welke dag het blitzspel zal worden gedraaid. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat dit zaterdag begon en doorging op zondag. Helaas blijkt dat niet haalbaar omdat er maar weinig mensen zijn die beide dagen komen. Daarom zal het blitzspel wel op de conventie beginnen maar waarschijnlijk worden afgemaakt in de we(e)k(en) daarna. De inschrijvingen druppelen nog steeds binnen en de grote verandering die ik zie is dat de meeste mensen die zaterdag komen aan een gewoon conventiespel mee willen doen terwijl zondag de meeste voorkeur uitgaat naar blitz. Het kan dus nog alle kanten op, maar laat dit jullie vooral niet tegenhouden om te komen! Gezellig wordt het zowiezo, aan welke variant je ook mee wilt doen. Voordat het spellen spektakel begint krijgen degenen die zich hebben ingeschreven van ons nog informatie over locatie en tijden. Vooralsnog is bekend dat het spektakel om 10.00 uur open gaat en zaterdag om 18.00 uur en zondag om 17.00 uur sluit. We willen natuurlijk z.s.m. beginnen met spelen dus als iedereen zorgt dat hij rond 10.30 uur bij onze stand is zou dat mooi zijn. Nadere info volgt! Groet, Megabyte
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Nov 14, 2007 16:55:33 GMT 1
Ik zit er over te denken om zaterdag te komen. In ieder geval is dat mijn intentie, als het niet zou lukken dan is dat erg jammer.
Denk dat een gewoon conventiespel het leukste is...
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 14, 2007 21:10:46 GMT 1
Ik zit er over te denken om zaterdag te komen. In ieder geval is dat mijn intentie, als het niet zou lukken dan is dat erg jammer. Denk dat een gewoon conventiespel het leukste is... Dan zit je zaterdag wel goed KOM KOM KOM! Hopelijk hebben ze een balustrade...
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 14, 2007 22:05:32 GMT 1
Die namen we toch zelf mee voor ´speciale doeleinden´? Groeten, Cleaver
|
|