Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Oct 28, 2007 19:58:26 GMT 1
Geachte spelers, Jullie krijgen er natuurlijk allemaal een persoonlijke mail over, maar we wilden even extra aandacht vestigen op het aanstaande SpellenSpektakel. Sterren Oorlog keert namelijk voor het eerst sinds 1994 terug op de grootste spellenbeurs van Nederland! Wij van het Oppercommando Sterren Oorlog gaan er alles aan doen om deze gebeurtenis net zo gezellig en geslaagd te maken als de bijeenkomst in Best eerder dit jaar en daarbij vragen we jullie hulp. Het zou erg leuk zijn wanneer jullie in groten getale aanwezig zijn, zodat er memorabele spellen gedraaid kunnen worden. Het aanbod is dan ook fantastisch: naast een ´gewoon´ conventiespel -met fraaie oorkonde- draaien we een Blitzspel. Dat is een normaal spel met alle vier de rassen en een doelscore plus promoties en onderscheidingen - wie wil nou niet in één weekend promoveren? Gemiddeld kost een promotie een half jaar... Kosten zijn 10,- voor deelname aan het Blitzspel en 5,- voor het conventiespel. We moeten natuurlijk diverse kosten (denk aan brandstof en promotiefolders) dekken. Daarnaast zul je entree voor het SpSp moeten betalen. Kaarten kosten 12,- maar je krijgt 1,- korting wanneer je via www.spellenspektakel.nl bestelt. Zie dezelfde website voor allerlei extra informatie. Wat voor vragen over het SpSp dan ook, kunnen hier of via persoonlijke boodschappen aan mij gevraagd worden. Inschrijvingen gaan via het speciale adres SpellenSpektakel@SterrenOorlog.nl. We houden ons het recht voor om de spelindeling te wijzigen al naar gelang het spelersaanbod en hun voorkeuren. Misschien is het wel leuk als de spelers in dit draadje bekendmaken of zij aanwezig zullen zijn. Het Oppercommando Sterren Oorlog (in deze: Megabyte, Hasenfratz & Cleaver) zullen er zeker zijn! Groeten, Het Oppercommando Sterren Oorlog
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 31, 2007 12:16:20 GMT 1
Er is nog een reden waarom iedereen zou moeten komen: als voorbijgangers al onze enthousiaste spelers zien, raken ze vanzelf ook wel geïnteresseerd in ons prachtige spel!
Dus komt allen!
Groet, Megabyte
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 5, 2007 12:55:19 GMT 1
Wat, nog niets? Is dan echt iedereen soms onder het Thaise wateroppervlak te vinden in november? Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 5, 2007 13:49:09 GMT 1
Wat, nog niets? Is dan echt iedereen soms onder het Thaise wateroppervlak te vinden in november? [glow=red,2,600]Dát wordt nog gezellig dan. Geef maar een C64 simulator mee dan draaien we daar ook nog een paar spellen. Overigens is het onder water verboden photon torpedo's af te vuren,... de visjes schrikken daar van....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 5, 2007 15:29:20 GMT 1
Het animo laat inderdaad wat te wensen over...
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 5, 2007 16:30:30 GMT 1
Het animo laat inderdaad wat te wensen over... Iemand heeft aangegeven dat het voor een eerste officier niet veel zin heeft om mee te doen? Aan de andere kant ben je na dat weekend wel automatisch Kapitein toch, dus dan heeft het juist wel zin..... Ikzelf zou wel mee willen doen aan het Blitz spel, maar kan eigenlijk alleen op Zaterdag.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 5, 2007 16:38:09 GMT 1
[glow=red,2,600]Één ding is zeker,... je doet heel snel een hoop ervaring op en door de IRL contacten met andere gaat het allemaal een stuk meer leven....[/glow]
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Nov 5, 2007 19:18:28 GMT 1
Ondanks ik (nog) publieke heb laten weten aanwezig te zijn, ben ik er natuurlijk wel (reeds bekend bij de heren). Dat het animo te wensen over laat ... hmm. Daar hoef je niet lang over na te denken! Is toch overduidelijk dat als Toetanchamon aanwezig is niemand meer een kans maakt op wat dan ook "No Shields" Malurax: Jammer dat je alleen zaterdag aanwezig bent, ikzelf kan alleen zondag ... kom je toch goed weg dacht ik zo
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 5, 2007 19:33:01 GMT 1
Ondanks ik (nog) publieke heb laten weten aanwezig te zijn, ben ik er natuurlijk wel (reeds bekend bij de heren). Dat het animo te wensen over laat ... hmm. Daar hoef je niet lang over na te denken! Is toch overduidelijk dat als Toetanchamon aanwezig is niemand meer een kans maakt op wat dan ook "No Shields" Malurax: Jammer dat je alleen zaterdag aanwezig bent, ikzelf kan alleen zondag ... kom je toch goed weg dacht ik zo Nou, in dat geval moet ik es kijken of ik toch niet op Zondag kan komen, Toetie.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Nov 5, 2007 20:05:45 GMT 1
Toevallig heb ik ooit op internet gezien dat een Commodore 64 met slechts minimale aanpassingen onder water kan functioneren. Wat een wondertje is het toch! Ik ben vooral benieuwd of de verhuller onder water nog beter is! Schrijf je maar gewoon in Malurax, de spelleiders gaan later inventariseren wie er op welke dag is en wat de selectie etc. dan gaat worden. Overigens, het advies was om als Eerste Officier mee te doen aan het conventiespel, maar we gaan gewoon kijken hoe we iedereen een onvergetelijk Spektakel kunnen bieden! Zeker waar - het is erg leuk de gezichten achter de pseudoniemen te zien. Ik adviseer je om www.users.skynet.be/hasenfratz/Meeting_web.html te bekijken voor een leuke indruk van de vorige bijeenkomst te Best eerder dit jaar (maart). Verdikkeme, hebben we je aanwezigheid toch weer te vroeg bekendgemaakt! Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 5, 2007 21:39:25 GMT 1
Ondanks ik (nog) publieke heb laten weten aanwezig te zijn, ben ik er natuurlijk wel (reeds bekend bij de heren). Dat het animo te wensen over laat ... hmm. Daar hoef je niet lang over na te denken! Is toch overduidelijk dat als Toetanchamon aanwezig is niemand meer een kans maakt op wat dan ook Hmm, ik zag gisteren op mijn view screen dat ze Toetie uit zijn sarcofaag hebben gehaald... Het zag er niet best uit Toet...
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 5, 2007 21:40:23 GMT 1
Het animo laat inderdaad wat te wensen over... Iemand heeft aangegeven dat het voor een eerste officier niet veel zin heeft om mee te doen? Aan de andere kant ben je na dat weekend wel automatisch Kapitein toch, dus dan heeft het juist wel zin..... Ikzelf zou wel mee willen doen aan het Blitz spel, maar kan eigenlijk alleen op Zaterdag. Meldt je in ieder geval aan Malurax! Gezellig wordt het zowiezo, blitz of niet blitz!
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 5, 2007 21:58:53 GMT 1
Ondanks ik (nog) publieke heb laten weten aanwezig te zijn, ben ik er natuurlijk wel (reeds bekend bij de heren). Dat het animo te wensen over laat ... hmm. Daar hoef je niet lang over na te denken! Is toch overduidelijk dat als Toetanchamon aanwezig is niemand meer een kans maakt op wat dan ook Hmm, ik zag gisteren op mijn view screen dat ze Toetie uit zijn sarcofaag hebben gehaald... Het zag er niet best uit Toet... Ja, ik heb dat ook gezien. Ik geloof inderdaad niet dattie ervan is opgeknapt. Dat veklaard misschien ook waarom hij er zo'n zooitje van maakt in SO 129.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 5, 2007 22:00:37 GMT 1
Iemand heeft aangegeven dat het voor een eerste officier niet veel zin heeft om mee te doen? Aan de andere kant ben je na dat weekend wel automatisch Kapitein toch, dus dan heeft het juist wel zin..... Ikzelf zou wel mee willen doen aan het Blitz spel, maar kan eigenlijk alleen op Zaterdag. Meldt je in ieder geval aan Malurax! Gezellig wordt het zowiezo, blitz of niet blitz! Gaan we doen, O tijdelijk Opperhoofd.
|
|
|
Post by SunTsu (the returned one) on Nov 6, 2007 10:30:10 GMT 1
Ik zit er over te denken ook te gaan, maar moet dat eerst thuis even afstemmen, aangezien ik mijn vrouw niet alleen wil laten opdraaien voor onze (dan) bijna 3 maanden oude dochter...
|
|