Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Aug 24, 2009 20:49:42 GMT 1
Geachte spelers, Omdat ik de laatste maanden wat minder aandacht aan SO kan besteden, dacht ik eens na te lopen hoe het tot nog toe met het spel gaat. Er is nog een kwartaal te spelen en nu al lopen we uit op een record: er zijn al 16 spellen afgerond en met nog een kwartaal te gaan zou er een grens van 20 afgeronde spellen geslecht kunnen worden. Ik denk dat een handvol spelers die 3-4 spellen tegelijk doen verantwoordelijk zijn voor de toename, want het aantal deelnemers is uiteraard niet noemenswaardig veranderd. De tussenstand in rassen onderling? Die vertoont eveneens interessante ontwikkelingen, maar die laat ik maar even in het midden. Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 25, 2009 8:39:22 GMT 1
Wanneer krijgen we het jaarverslag? Of wordt het een tweejaarverslag volgend jaar? .
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 25, 2009 9:19:39 GMT 1
Ja, dat vraag ik mij ook af, want mijn hoofddoel is nog steeds niet bereikt!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 7, 2009 9:31:16 GMT 1
[glow=red,2,600]Hé Cleaver,... zou het helpen als ik de rauwe statistieken hier alvast eens publiceer? Je bent ze toch niet kwijtgeraakt hè....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 7, 2009 18:22:22 GMT 1
Ondertussen is er een aanzienlijk manuscript bij Megabyte bezorgd... Nadat hij het heeft kunnen proeflezen en zijn bevindingen aan mij gestuurd, zal het gepubliceerd worden. Het is ietwat langer dan de vorige keer, maar er is dan ook een uitgebreid verslag van het roemruchte toernooi opgenomen, alsmede een nieuwe rubriek. Misschien kun je het beter in etappes lezen! Wat betreft de statistieken: ik heb die van Darth Vader gebruikt, met mijn eigen aanvullingen. Ik heb tevens gemerkt dat er af en toe wat verschillen zaten tussen die van mij en die van Darth, o.a. in de afronding. Echter, ik vond dat de verschillen niet wereldschokkend waren en ze doen ook niets af aan de algemene ontwikkelingen. Wel wil ik voor het jaar 2009 naar een ander systeem van bijhouden gaan. Ik wil eens onderzoeken of ik een Excelbestand kan opzetten waar ik per jaargang gegevens kan invoeren om automatische output te verkrijgen (iets zegt me dat Darth Vader al over zoiets beschikt trouwens... ). Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 7, 2009 18:47:11 GMT 1
(iets zegt me dat Darth Vader al over zoiets beschikt trouwens... ). [glow=red,2,600]Dat klopt,... ik vraag niet voor niets regelmatg spelers om me de einduitdraai alvast toe te sturen voordat deze gepubliceerd is. De statistieken zijn compleet tot en met sector 157....[/glow]
|
|