The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on May 19, 2009 0:28:51 GMT 1
Ja, het is dan weer zover. Onze historicus mag weer een jaartje onderzoeken, overdenken en vastleggen van zijn eigen leven.
En Gaston, wat waren de hoogtepunten en diepe dalen van onze Cleaver het afgelopen jaar?
Overigens ben ik wel door de war... Moet ik je nou feliciteren met dat wat was of dat wat komen gaat? Hoe dan ook gefeliciteerd!
Groet,
The Hitman
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on May 19, 2009 5:11:23 GMT 1
Volgens de Hitman mag Cleaver een diepgaand onderzoek plegen op zijn levensjaar, echter soms is er een tijd van diepgaand onderzoek en soms is er een tijd van 'let it go'. Dit lijkt me nu even echt een moment van 'let it go', dus Cleaver:
Gratz!
Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on May 19, 2009 10:18:39 GMT 1
[glow=red,2,600]Cleaver's hoogtepunt van het afgelopen jaar? Zijn promotie tot Admiraal natuurlijk. En zijn doelstelling voor het komende levensjaar? Het stukje "Groot" voor zijn rang mogen plaatsen.
Mijn strijdmakker uit sectoren 150 en 162 is overigens een flink stuk jonger dan dat ik hem geschat had (sorry). Dat betekent dat hij, toen hij lang geleden met Living Target en mij Star Wars zat te kijken, nog maar een broekie was. Nu in ieder geval gefeliciteerd met het bereiken van double-three. Zodra we een nieuwe vloot van het oppercommando krijgen kom ik even langs om een gebakje eten....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on May 21, 2009 10:26:01 GMT 1
Dank u Hitman, Lord of Elvesham en Darth Vader voor uw goede wensen! Je mag me feliciteren met het voorbije maar tevens met het toekomende jaar hoor - ik doe daar niet moeilijk over. Ik heb mijn verjaardag stijlvol gevierd door flink te klussen en op te ruimen voor de komst van mijn familie en schoonfamilie...de meesten van hen zullen mijn woning voor het eerst zien. Wel heb ik maandag al een voorschot genomen op mijn verjaardag door de film Star Trek in de bioscoop te zien - een puike film mag ik wel zeggen! Mijn hoogtepunten van het afgelopen jaar waren het betrekken van een nieuwe woning, de promoties naar commodore en admiraal en de gelukkige tijd die ik met mijn vriendin heb gehad. En ja, ik was inderdaad van dezelfde leeftijd als Living Target toen ik met SO begon. Ik zat nog in havo-4 toen ik begon in april/mei 1993 (als ik wat beurten terugtel moet dat mijn startdatum geweest zijn). Mijn eerste conventie was oktober 1993 in Utrecht, waarvan ik de foto's twee jaar geleden op deze site heb gepubliceerd. Ach, door geschiedkundige kennis kom je vast wat volwassener/ouder over?! Groeten, Cleaver
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on May 21, 2009 11:05:19 GMT 1
goed werk ouwe bijlmans.
|
|