Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 20, 2009 13:49:38 GMT 1
[glow=red,2,600]Beste Hitman,... als de strijd om de eerste aanmelding hier dan toch los gaat barsten dan doe ik ook even mee. Op het moment van de aankondiging van Eddie lagen noch de datum noch de locatie al definitief vast. Die informatie was pas openbaar na het officiële bericht van het OSO,... een bericht dat na 8 minuten gevolgd werd door mijn melding dat op mijn aanwezigheid gerekend kan worden. Vechten jullie maar verder over de spekkies,... de beste lollies dienen voor mij gereserveerd te worden....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Apr 20, 2009 17:08:45 GMT 1
Beste Cleaver, Jij als historicus verbaast me nu toch wel. Welke bewijzen kun jij overleggen dat na de bekendmaking van de Bassie de clown van Sterrenoorlog dat hij de meeting wederom in zijn felgekleurde en gestippelde caravan wilde organiseren de Adriaan van Sterrenoorlog als eerste zich zou hebben aangemeld? Als je de thread gelijknamig aan deze (maar dan niet geheel in hoofdletters geschreven) doorleest zul je zien dat na de aankondiging van de heer Butcher ik er 19 minuten voor nodig had om aan te geven dat ik me wilde inschrijven... Graag vraag ik je dan om enige repliek (al weet ik dat je deze ook altijd wel zult geven) en zie ik het jaarverslag 2008 ook snel tegemoet (subliminal message alert). Misschien dat er dan duidelijkheid komt wie het recht heeft op de beste lollies en de spekjes, de stoel met slingers gun ik Daryl sowieso wel. Met vriendelijke groet, The Hitman Beste Hitman, Ik zal je niet teleurstellen: Daryl was de eerste die zich aanmeldde, maar dat gebeurde wel via privémail en niet via het forum. Hij zal dus alsnog een inschrijvingsformulier moeten inzenden zodra dat beschikbaar is (jaja, jij moet er net als iedereen aan geloven Daryl! ). Waar het om ging was het uitspreken van de intentie om aanwezig te zijn en voor zover ik weet was hij sneller dan Darth Vader. Momenteel timmer ik hard aan de weg met de verslagen, maar andere stukken hebben gewoon even prioriteit. Daarnaast heb ik doordeweeks op de momenten dat ik verslagen kan typen geen toegang tot internet, wat me verder zou verhinderen om een jaarverslag te maken - de bronnen daarvoor zijn vrijwel volledig via internet beschikbaar. Persoonlijk verwacht ik niet voor eind mei klaar te zijn met het jaarverslag, al is het uiteraard de bedoeling om het voor de bijeenkomst goed en wel gepubliceerd te hebben. Groeten, Cleaver
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Apr 20, 2009 21:41:59 GMT 1
Precies, Darth en Cleaver.....vele malen sneller, net als in voorgaande sectoren Eddie, leg de lollies en spekjes maar klaar. Uiteraard ben ik bereid de stoel met slingers te delen....
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 20, 2009 22:29:41 GMT 1
Precies, Darth en Cleaver.....vele malen sneller, net als in voorgaande sectoren Eddie, leg de lollies en spekjes maar klaar. Uiteraard ben ik bereid de stoel met slingers te delen.... [glow=red,2,600]Oké,... als we het nou zo doen,... Daryl de spekkies die ik tijdelijk toch even niet weggewerkt krijg, Hitman de slingerstoel en ik de lollies. Het bier is dan gewoon voor degene die de avond van tevoren als eerste arriveert....[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Apr 20, 2009 22:31:53 GMT 1
ohw! dat ga ik proberen dat bier Dan werk ik wel een dagje in Delft hopelijk ben ik er eerder dan onze Slager himself
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 20, 2009 22:32:35 GMT 1
Ik zal je niet teleurstellen: Daryl was de eerste die zich aanmeldde, maar dat gebeurde wel via privémail en niet via het forum. Hij zal dus alsnog een inschrijvingsformulier moeten inzenden zodra dat beschikbaar is (jaja, jij moet er net als iedereen aan geloven Daryl! ). Waar het om ging was het uitspreken van de intentie om aanwezig te zijn en voor zover ik weet was hij sneller dan Darth Vader. [glow=red,2,600]Ja,... privémail telt dus niet hè. Hitman wist op dat moment nog niet dat de keuze voor een plaats en datum al rond was. Valt er mooi weinig in te schrijven dunkt me toch. Voor hetzelfde geld had Daryl zich bij iemand anders dan Eddie moeten aanmelden ....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 20, 2009 22:35:56 GMT 1
Momenteel timmer ik hard aan de weg met de verslagen, maar andere stukken hebben gewoon even prioriteit. [glow=red,2,600]Duh,... je moet ook niet timmeren maar schrijven of tikken. 't Wordt langzaam wel tijd hoor Cleaver.[/glow] [glow=red,2,600]Er is nog zoiets als "offline beschikbaar maken"....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Apr 21, 2009 9:55:31 GMT 1
Momenteel timmer ik hard aan de weg met de verslagen, maar andere stukken hebben gewoon even prioriteit. [glow=red,2,600]Duh,... je moet ook niet timmeren maar schrijven of tikken. 't Wordt langzaam wel tijd hoor Cleaver.[/glow] [glow=red,2,600]Er is nog zoiets als "offline beschikbaar maken"....[/glow] Vorig jaar had ik het stuk anders rond dezelfde tijd klaar hoor, zo rond eind mei. Maar wees gerust, ik zal proberen in de trein met SO bezig te zijn en 's avonds in het hotel met de serieuzere zaken voor www.historien.nl. Het probleem is dat ik veel moet opzoeken op www.sterrenoorlog.nl en het bijbehorende forum. Je suggestie om die offline beschikbaar te maken is een goede: hoe doe je dat? Ik zou dat niet weten. Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 21, 2009 10:26:58 GMT 1
Vorig jaar had ik het stuk anders rond dezelfde tijd klaar hoor, zo rond eind mei. Maar wees gerust, ik zal proberen in de trein met SO bezig te zijn en 's avonds in het hotel met de serieuzere zaken voor www.historien.nl. [glow=red,2,600]Oké ik blijf nog wel even ongeduldig wachten.[/glow] [glow=red,2,600]Bij nadere beschouwing blijkt dat deze functies in één van de laatste updates uit de Internet Expolrer geschrapt is (het wordt in de help functie zelfs netjes vermeld). Jammer want deze functie was erg handig voor dit soort doeleinden....[/glow]
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Apr 21, 2009 21:46:00 GMT 1
De waarheid wordt hier nog harder verdraait dan in de Bijbel.....
Maar okay, ik zal de lollies en spekjes delen, maar dan is de stoel voor mij!
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Apr 21, 2009 22:58:44 GMT 1
Het probleem is dat ik veel moet opzoeken op www.sterrenoorlog.nl en het bijbehorende forum. Je suggestie om die offline beschikbaar te maken is een goede: hoe doe je dat? Ik zou dat niet weten. Groeten, Cleaver /nerd-modus aan Met wget (open source proggie) kun je de boel binnen trekken met wget -r -k www.sterrenoorlog.nlBestaat ook wel voor Windows, maar iedere Linux doos zit het ingebakken. Desnoods stuur je mij een mail: dan stuur ik jou een offline kopietje. Ik heb er net 1 gemaakt: 10 seconden werk.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 21, 2009 23:09:28 GMT 1
/nerd-modus aan Met wget (open source proggie) kun je de boel binnen trekken met wget -r -k www.sterrenoorlog.nlBestaat ook wel voor Windows, maar iedere Linux doos zit het ingebakken. Desnoods stuur je mij een mail: dan stuur ik jou een offline kopietje. Ik heb er net 1 gemaakt: 10 seconden werk. [glow=red,2,600]Uhhhm,... heb je daar ook een Commodore 64 Basic van? Maar goed dat het kan,... dan kan Cleaver off-line historie schrijven....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Apr 22, 2009 7:35:13 GMT 1
Dank Eddie, het is binnen! Nu ga ik eens kijken of het wat sneller kan met de informatieverwerking. Ik heb gister nog wat getypt en zit nu op 6 pagina's zonder bronnen te raadplegen... Vooral interessant om te zien hoe ik spellen kan samenvatten waar ik niet eens in gespeeld heb - soms sta ik versteld van mezelf! Groeten, Cleaver
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Apr 27, 2009 17:11:02 GMT 1
Nu niet om het een of ander, ik heb een mooie mail gekregen. Ik dat verhaal invullen, lekker terugmailen naar het genoemde meeting-adres. Krijg ik dit terug:
Lijkt alsof het mailadres niet beschikbaar gemaakt is...
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 27, 2009 18:24:09 GMT 1
Nu niet om het een of ander, ik heb een mooie mail gekregen. Ik dat verhaal invullen, lekker terugmailen naar het genoemde meeting-adres. Krijg ik dit terug: Lijkt alsof het mailadres niet beschikbaar gemaakt is... Whoops! Sorry. Het is gecorrigeerd. Doe maar een nieuwe poging!
|
|