|
Post by Game Master on Apr 17, 2009 7:45:56 GMT 1
Beste spelers! De datum van de volgende Sterren Oorlog Meeting is bekend: ZATERDAG 20 JUNI 2009!De locatie: EDDIE BUTCHER'S CASA IN DELFT!(Dit op lang aandringen van EB himself . Een e-mail met details volgt nog, maar schrijf deze dag alvast als BEZET in je agenda! Groet, Het OSO.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 17, 2009 7:52:37 GMT 1
[glow=red,2,600]Jippie!!! Het is weer zo ver,... Eddie ik kom hoor,... zet de lollies alvast maar klaar (spekkies gaat ff niet volgens de orthodontist),... ik heb mijn oude rode turbo-mossel ingeruild voor een nog snellere grijze met een sterkere zender,... hopelijk is je moederkoek nu wel zo aardig om ook mij een verbinding met de buitenwereld te gunnen....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 17, 2009 7:56:34 GMT 1
[glow=red,2,600]Als Eddie echt zo lang heeft moeten aandringen dan begin ik mijn lobby nu alvast maar: Sterren Oorlog Meeting 2010 in Weert....[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Apr 17, 2009 8:20:05 GMT 1
Yup yup, datum staat vast. Ik ben erbij (als Eddie me toelaat tot zijn huis natuurlijk )
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Apr 17, 2009 9:11:19 GMT 1
Ik zal er ook zijn...maar in alle eerlijkheid: Daryl was de eerste die zich aanmeldde! Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 17, 2009 10:22:35 GMT 1
Ik zal er ook zijn...maar in alle eerlijkheid: Daryl was de eerste die zich aanmeldde! [glow=red,2,600]Wat maakt het nou uit wie zich als eerste aangemeld heeft? Het gaat er gewoon om dat iedereen komt. Da's nou echt weer een uitspraak van een historicus ....[/glow]
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Apr 17, 2009 21:08:45 GMT 1
Darth, het is een oud gebruik dat de eerste die zich aanmeldt, de beste lollies en spekjes krijgt tijdens het toernooi....en een stoel met slingers. Dus niet zo jaloers, ouwe dropmuts. Ik was gewoon de eerste (dank, Cleaver!)
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Apr 17, 2009 21:58:26 GMT 1
Ik wil graag het wijze en slagvaardige OSO prijzen voor hun wijsheid in deze beslissing.
De moederkoek IS GEREPAREERD!!! (Echt waar)
Tuintent staat klaar voor slecht weer!
Koeien door het hele land vrezen voor hun leven.
De amstel fabriek draait overuren.
De buren plannen een weekendje bij familie.
Papparazzi liggen op de loer.
Dit wordt...
[glow=red,2,300]MONUMENTAAL![/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 19, 2009 19:46:09 GMT 1
Aaaahh fantastisch...een van de weinige dagen in juni waarop ik wel kan. Eigenlijk ook niet helemaal, heb op die dag ook een buurtfeest, maar ja, je moet prioriteiten stellen! M.a.w. ik meld me aan voor de S.O.M. Can hardly wait!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 20, 2009 10:11:54 GMT 1
Wat maakt het uit wie het eerste was? Zonder deze GM gaat er gewoon niets gebeuren
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Apr 20, 2009 10:14:39 GMT 1
jawel hoor. Snacks, lollies, spekkies, drankjes & bbq. Wellicht zelfs taktieken uitwisselen en praten over winsten en nederlagen van de afgelopen periode.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 20, 2009 10:51:09 GMT 1
Wat maakt het uit wie het eerste was? Zonder deze GM gaat er gewoon niets gebeuren [glow=red,2,600]Ahum,... bij spontane afwezigheid loopt u natuurlijk altijd het risico dat er een complot gesmeed wordt om uw troon onder u vandaan te trekken....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 20, 2009 10:52:48 GMT 1
Nee hoor, mijn aanwezigheid is gewoon een vereiste...
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Apr 20, 2009 13:33:31 GMT 1
Beste Cleaver,
Jij als historicus verbaast me nu toch wel. Welke bewijzen kun jij overleggen dat na de bekendmaking van de Bassie de clown van Sterrenoorlog dat hij de meeting wederom in zijn felgekleurde en gestippelde caravan wilde organiseren de Adriaan van Sterrenoorlog als eerste zich zou hebben aangemeld?
Als je de thread gelijknamig aan deze (maar dan niet geheel in hoofdletters geschreven) doorleest zul je zien dat na de aankondiging van de heer Butcher ik er 19 minuten voor nodig had om aan te geven dat ik me wilde inschrijven...
Graag vraag ik je dan om enige repliek (al weet ik dat je deze ook altijd wel zult geven) en zie ik het jaarverslag 2008 ook snel tegemoet (subliminal message alert). Misschien dat er dan duidelijkheid komt wie het recht heeft op de beste lollies en de spekjes, de stoel met slingers gun ik Daryl sowieso wel.
Met vriendelijke groet,
The Hitman
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 20, 2009 13:45:35 GMT 1
Beste Cleaver, Jij als historicus verbaast me nu toch wel. Welke bewijzen kun jij overleggen dat na de bekendmaking van de Bassie de clown van Sterrenoorlog dat hij de meeting wederom in zijn felgekleurde en gestippelde caravan wilde organiseren de Adriaan van Sterrenoorlog als eerste zich zou hebben aangemeld? Als je de thread gelijknamig aan deze (maar dan niet geheel in hoofdletters geschreven) doorleest zul je zien dat na de aankondiging van de heer Butcher ik er 19 minuten voor nodig had om aan te geven dat ik me wilde inschrijven... Graag vraag ik je dan om enige repliek (al weet ik dat je deze ook altijd wel zult geven) en zie ik het jaarverslag 2008 ook snel tegemoet (subliminal message alert). Misschien dat er dan duidelijkheid komt wie het recht heeft op de beste lollies en de spekjes, de stoel met slingers gun ik Daryl sowieso wel. Met vriendelijke groet, The Hitman Oftwel: je hoeft die dag niet te racen/je auto in de prak te rijden?
|
|