Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 11, 2007 22:33:02 GMT 1
[glow=red,2,600]Alle lefgozers die bereid zijn vrijwillig plaats te nemen in de commandostoel van een Federatie koekblik krijgen van mij veel sterkte en succes toegewenst.
Ik prijs mijzelf gelukkig dat er ruimschoots voldoende kandidaten waren om aan dit spektakel deel te nemen waarbij er eindelijk een Federatie team gaat winnen.
Ik blijf lekker van de zijlijn toekijken hoe u allen wanhopig pogingen gaat doen zich in onmogelijke bochten te wringen om op grote afstand die twee photons richting een ander koekblik te gooien.
Doe vooral veel moeite om mij via dit forum op de hoogte te houden. Ik ben benieuwd naar alle frustraties die de komende weken naar boven zullen borrelen....
Psychische hulp, morele ondersteuning en een verkorte handleiding voor de zelfvernietigingsprocedure van uw koekblik kunt u bij mij aanvragen via een persoonlijk bericht via dit forum. Dit aanbod geldt uiteraard dit niet voor Eddie Butcher.[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 11, 2007 22:35:00 GMT 1
Hee! Wat is dat? Er steken ineens twee photonbuizen uit het schijfvormige voorstuk van mijn commandoschip... En wat een boel phasers! [glow=red,2,600]Hee Eddie,... het knopje "verhuller aan" zul je tevergeefs zoeken deze keer!!![/glow]
|
|
Vodkasov
Member
Risen from Darkness...Nocturnal Creatures alive...Dreams being shattered
|
Post by Vodkasov on Sept 11, 2007 23:14:51 GMT 1
The Battle of the Titans has begun....
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 12, 2007 7:22:35 GMT 1
The Battle of the Titans has begun.... Wat!? Heb jij jouw schip ook al Titan genoemd?! Groeten, Cleaver
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 12, 2007 7:30:07 GMT 1
[glow=red,2,600]Alle lefgozers die bereid zijn vrijwillig plaats te nemen in de commandostoel van een Federatie koekblik krijgen van mij veel sterkte en succes toegewenst. Ik prijs mijzelf gelukkig dat er ruimschoots voldoende kandidaten waren om aan dit spektakel deel te nemen waarbij er eindelijk een Federatie team gaat winnen. Ik blijf lekker van de zijlijn toekijken hoe u allen wanhopig pogingen gaat doen zich in onmogelijke bochten te wringen om op grote afstand die twee photons richting een ander koekblik te gooien. Doe vooral veel moeite om mij via dit forum op de hoogte te houden. Ik ben benieuwd naar alle frustraties die de komende weken naar boven zullen borrelen.... Psychische hulp, morele ondersteuning en een verkorte handleiding voor de zelfvernietigingsprocedure van uw koekblik kunt u bij mij aanvragen via een persoonlijk bericht via dit forum. Dit aanbod geldt uiteraard dit niet voor Eddie Butcher.[/glow] We hebben het hier al eerder over gehad: je zou die koektrommels eens moeten proberen! Mag ik je nog eens wijzen op ons succes in Best? Enne, "...eindelijk een federatie team gaat winnen"? In de afgelopen weken hebben Federatieteams twee reguliere spellen gewonnen en tezamen maar liefst 2000+ punten gescoord... De koektrommel is het meest veelzijdige schip, met voldoende vuurkracht op grote, middellange en korte afstand. Daarnaast is dit het enige schip wat echt heel goed geschikt is voor zo'n toernooi. Plus, iedereen heeft dezelfde "handicap"...als je twee Photons en vier Phasers een handicap wil noemen. Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 12, 2007 7:47:04 GMT 1
We hebben het hier al eerder over gehad: je zou die koektrommels eens moeten proberen! Mag ik je nog eens wijzen op ons succes in Best? [glow=red,2,600]Wie weet laat ik me toch nog eens overhalen om het een keer te proberen. De aanschafwaarde van een vloot is in ieder geval stukken lager dan vroeger.[/glow] Enne, "...eindelijk een federatie team gaat winnen"? In de afgelopen weken hebben Federatieteams twee reguliere spellen gewonnen en tezamen maar liefst 2000+ punten gescoord... [glow=red,2,600]Duh,... de ene omdat mijn Kzinti vloot de eerte tik van het spel kreeg en toen net even verkeerd voor een bende Klingons kwam te liggen. De tweede omdat mijn vloot nét wel in binnen het bereik van een paar hogere officieren lag die toen in een oogwenk drie van mijn mooi opgepoetste Klingon schepen om zeep hielpen.[/glow] De koektrommel is het meest veelzijdige schip, met voldoende vuurkracht op grote, middellange en korte afstand. Daarnaast is dit het enige schip wat echt heel goed geschikt is voor zo'n toernooi. Plus, iedereen heeft dezelfde "handicap"...als je twee Photons en vier Phasers een handicap wil noemen. [glow=red,2,600]Mmmm,... Eddie was ook al verbaasd dat hij nu tweemaal zoveel phasers had als normaal. Komend vanuit Kzinti en Klingon is dat wel anders. Maar goed, ik zal er nog eens diep, heel diep over nadenken,... al zou het wel genant zijn om dan met een vloot koekblikken te winnen natuurlijk....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 12, 2007 8:35:56 GMT 1
Maar goed, ik zal er nog eens diep, heel diep over nadenken,... al zou het wel genant zijn om dan met een vloot koekblikken te winnen natuurlijk....[/glow] Winnen met Federatie is slechts voor enkelen weggelegd...
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Sept 12, 2007 8:37:05 GMT 1
Maar goed, ik zal er nog eens diep, heel diep over nadenken,... al zou het wel genant zijn om dan met een vloot koekblikken te winnen natuurlijk....[/glow] Winnen met Federatie is slechts voor enkelen weggelegd... Precies, een zeer select groepje topspelers! Groeten, Cleaver
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 12, 2007 8:58:54 GMT 1
Hee! Wat is dat? Er steken ineens twee photonbuizen uit het schijfvormige voorstuk van mijn commandoschip... En wat een boel phasers! [glow=red,2,600]Hee Eddie,... het knopje "verhuller aan" zul je tevergeefs zoeken deze keer!!![/glow] Nee, hoor, knopje zit er gewoon en ik kan er een EE in doen. Als het kan dan doe ik het ook.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Sept 12, 2007 9:21:50 GMT 1
Voor die 2,- hoef je het niet te laten nee. In mijn geval waren de koekblikken gratis en kijk eens hoe die investering zichzelf "terugbetaald" heeft. Je vergeet dat ik tevens de eerste tik aan de Klingons uitdeelde. En zelfs als jij niet voor de Klingons uit was gekomen, maar al het andere hetzelfde was gebleven, had ik gezien de onderlinge posities waarschijnlijk meer schade veroorzaakt dan geïncasserd. Dat je net in het bereik lag is typisch voor de tactiek van de Federatie: niet te hard vliegen en als eerste een Photonbarrage lanceren... Ik ben niet verbaasd over de Federale vuurkracht hoor. Na vier optredens (inclusief conventiespellen) in Federatie ken ik die schuiten vrij goed. De vuurkracht van het koekblik is aanzienlijk forser dan die van de Defender - dat ze allebei exact 4 Phasers hebben doet daar niets aan af. Wat zou er genant aan zijn om te winnen met koekblikken, behalve dan dat je wat van je eerdere kritieken zou moeten inslikken? Je zou je naam toevoegen aan de volgende: Megabyte, Hasenfratz, Cleaver, Vodkasov en D.Anger - bepaald geen misselijk rijtje. Groeten, Cleaver
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 12, 2007 9:27:23 GMT 1
Megabyte, Hasenfratz, Cleaver, Vodkasov en D.Anger - bepaald geen misselijk rijtje. Waarom voel ik dan mijn maag omkeren?
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Sept 12, 2007 9:34:08 GMT 1
Megabyte, Hasenfratz, Cleaver, Vodkasov en D.Anger - bepaald geen misselijk rijtje. Waarom voel ik dan mijn maag omkeren? Omdat Megabyte, Hasenfratz en Cleaver met de Federatie gewonnen hebben ten koste van jou? Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 12, 2007 9:45:47 GMT 1
[glow=red,2,600]Hee Eddie,... het knopje "verhuller aan" zul je tevergeefs zoeken deze keer!!![/glow] Nee, hoor, knopje zit er gewoon en ik kan er een EE in doen. Als het kan dan doe ik het ook. LOL
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 12, 2007 10:38:39 GMT 1
Omdat Megabyte, Hasenfratz en Cleaver met de Federatie gewonnen hebben ten koste van jou? Cleaver, je bent een eigenwijs stuk gereedschap. Helaas heb je gelijk.
|
|
|
Post by Game Master on Sept 12, 2007 11:35:07 GMT 1
Ik heb aparte boards gemaakt voor elk tournooispel.
Wie durft zich het eerst bekend te maken?
Groet, De GM
|
|