|
Post by Game Master on Aug 4, 2007 14:09:43 GMT 1
--- STERREN OORLOG TOURNOOI ---
Beste Spelers!
Wij gaan een Sterren Oorlog Tournooi organiseren. Er zullen twee spellen worden opgestart met alleen Federatieschepen. De winnaars hiervan zullen in een eindspel tegen elkaar strijden voor de Titel: Tournooi Winnaar 2007/2008.
De spelregels:
- Iedereen is Federatie, zowel in de voorrondes als in de finale; - De twee hoogst scorende teams van elk spel gaan door naar de finale; - Het spel duurt maximaal 13 beurten (een half jaar), er is dus geen doelscore; - Sterbases mogen NIET aangevallen worden. Er mag echter wel op een Sterbasis gerepareerd worden; - Iedereen is Kapitein, we strijden niet voor promoties of onderscheidingen; - Een team dat helemaal vernietigd wordt, doet toch nog mee voor de de eindronde, indien zij de beste of tweede score behaald hebben. - De deadline zal strikt gehandhaafd worden, dus niet op tijd is beurt gemist!
Dus schrijf je in, alleen of met een teamgenoot (max. 2 spelers per team). Als er echter meer spelers dan plaatsen zijn, kan er besloten worden om spelers die zich alleen hebben opgegeven toch met een andere speler te laten spelen. Indien je dit absoluut niet wilt, kun je dit aangeven op je inschrijfformulier.
Indien de inschrijvingen overweldigend zijn, kan er ook besloten worden om een derde spel op te starten. In dit geval zullen de winnaars van elk spel PLUS de beste tweede plaats doorgaan naar de finale.
Inschrijven sluit op 31 augustus 2007 dus wees er snel bij! De spellen zullen begin september worden opgestart.
Dus schrijf je in en doe mee voor die felbegeerde titel: Tournooi Winnaar 2007/2008!
Groeten, Jenne Verhaag & Danny Hugens, Organisatie Sterren Oorlog
Dit bericht is ook per mail verstuurd. Inschrijvingen kunnen naar tournooi@sterrenoorlog.nl
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Aug 6, 2007 9:13:23 GMT 1
Ik heb me al ingeschreven!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 6, 2007 12:00:52 GMT 1
Ik doe ook mee (natuurlijk) Want ik ben gek op titels
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Aug 6, 2007 14:02:40 GMT 1
Ik doe ook mee, want ik ben ook gek op titels - vooral diegenen die voor dan wel achter mijn naam staan! Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 6, 2007 15:23:30 GMT 1
Ik doe ook mee, want ik ben ook gek op titels - vooral diegenen die voor dan wel achter mijn naam staan! Groeten, Cleaver Dan is het voor jou te hopen dat je niet tegen mij hoeft
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Aug 6, 2007 17:29:13 GMT 1
Ik doe ook mee, want ik ben ook gek op titels - vooral diegenen die voor dan wel achter mijn naam staan! Groeten, Cleaver Dan is het voor jou te hopen dat je niet tegen mij hoeft Aan mijn motivatie zal het dan in ieder geval niet liggen! Groeten, Cleaver
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Aug 7, 2007 12:53:28 GMT 1
Overigens, ik kreeg vandaag bericht dat mijn inschrijving nog niet bezorgd kon worden. Het ging om een vertraging en niet om een mislukking, dus als alles goed is, komt de mail later alsnog door.
Nu weten jullie dat er iets te verwachten is; mocht je na enkele dagen nog niets gehad hebben dan stuur ik het uiteraard opnieuw.
Groeten,
Cleaver
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Aug 8, 2007 0:06:42 GMT 1
Hahaa! Maak jullie borst maar nat, want ik kan deze natuurlijk niet aan me laten voorbijgaan...
|
|
Vodkasov
Member
Risen from Darkness...Nocturnal Creatures alive...Dreams being shattered
|
Post by Vodkasov on Aug 13, 2007 15:14:19 GMT 1
Inschrijving voor Pat & mij is verzonden
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 28, 2007 2:51:10 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik wens iedereen veel succes in het behalen van de tournooi-titel. Maar om nu willens en wetens twee spelen achtereen in die koekblikken te gaan vliegen getuigt mij van iets te veel masochistische trekjes, hahaha!
Fijn dat er reeds ruim voldoende inschrijvingen binnen waren, een goed excuus om me mooi op de reguliere spellen concentreren.
Ik hoop wel dat er gedurende de strijd uitgebreid over en weer geschreven wordt op het forum zodat wij (ik neem aan dat er meer spelers zijn die niet meedoen) aan de zijlijn wel gezellig mee kunnen genieten! Neem een voorbeeld aan de (nu) 367 posts van spel 124....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Aug 28, 2007 19:26:32 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik wens iedereen veel succes in het behalen van de tournooi-titel. Maar om nu willens en wetens twee spelen achtereen in die koekblikken te gaan vliegen getuigt mij van iets te veel masochistische trekjes, hahaha! Fijn dat er reeds ruim voldoende inschrijvingen binnen waren, een goed excuus om me mooi op de reguliere spellen concentreren. Ik hoop wel dat er gedurende de strijd uitgebreid over en weer geschreven wordt op het forum zodat wij (ik neem aan dat er meer spelers zijn die niet meedoen) aan de zijlijn wel gezellig mee kunnen genieten! Neem een voorbeeld aan de (nu) 367 posts van spel 124....[/glow] Jammer dat je niet meedoet! Dan had je meteen een hoop ervaring kunnen opdoen in M Kruisers. Aangezien iedereen Federatie vliegt maken je bezwaren geen verschil - iedereen "lijdt" er even zwaar onder. Ik kijk er naar uit! Groeten, Cleaver
|
|
Vodkasov
Member
|
Post by Vodkasov on Sept 8, 2007 9:51:07 GMT 1
Hmmm..."begin september wordt het opgestart"
Het is "begin september" geweest.....ik wacht
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Sept 8, 2007 21:24:41 GMT 1
Hou dinsdagavond je e-mail in het oog. (en zeg niet verder dat ik dit gezegd heb...)
|
|
Vodkasov
Member
|
Post by Vodkasov on Sept 10, 2007 18:31:49 GMT 1
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 11, 2007 21:31:04 GMT 1
Hee! Wat is dat? Er steken ineens twee photonbuizen uit het schijfvormige voorstuk van mijn commandoschip...
En wat een boel phasers!
|
|