Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 16, 2008 21:26:08 GMT 1
...was weer een overweldigend succes! Op zaterdag kroonde The Hitman zichzelf in een opvallend foutenfestijn tot winnaar met de onvoorstelbare teamscore van 521 (277 en 244), wat volgens mij een record is voor een conventiespel. Hopelijk heeft hij in het vliegtuig naar Amerika tijd om alvast aan het verslag te werken (kan hij meteen spel 130 eens verhalen). Iedereen leek een soort ziekte te hebben waardoor de fouten zich in een bizar tempo opstapelden - zelfs Megabyte kon zich er niet aan onttrekken. De spelleiding -ik dus- heeft eveneens een echt grote fout gemaakt, waardoor het spel wel wat anders is gelopen. Al met al was The Hitman de verdiende winnaar en in beurt 9 was hij de enige overgeblevene... Het eten bij de chinees smaakte goed, al vraag ik me wel af hoe lang ze onze lichtelijk luidruchtige groep nog binnenlaten. Het Blitzspel verliep weer heerlijk snel op zondag. Al snel brak bij diverse teams het zweet uit, want de vijand was snel gevonden. In beurt 3 vielen eveneens de eerste tranen: Cleaver en Marty Kruge (Kl) schoten het commandoschip van Skyrider (Fe) aan diggelen met een overkill van meer dan 120 treffers...maar Skyrider en Donald23 namen direct wraak door het commandoschip van Cleaver op te blazen nog voor deze geschoten had... Tot zover beurt 3... Na 9 beurten was de dag voorbij en we zullen zien hoe dit spel zich gaat ontwikkelen. Ondertussen heeft iedereen al wat punten en zijn er enkele wrakken. Natuurlijk is er van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat mensen een folder aan te smeren. Hopelijk levert het wat op. We hebben tenminste één oudspeler die als een van de allereersten ooit in een top 10 stond een folder meegegeven. Ik denk dat we ons van onze beste kant hebben laten zien, met een uitstekende spelersgemeenschap rondom een briljant spel! Met grote dank aan Megabyte en Hasenfratz voor het draaien van het Blitzspel, het mee willen doen aan het Spektakel (het is niet altijd even gemakkelijk voor gezinsmensen om een heel weekend weg te kunnen zijn) en de gezelligheid! Dat laatste gold overigens voor iedereen. Plaats hier je herinneringen en/of leuke citaten van het weekend. Groeten en hopelijk tot over een half jaar, Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 17, 2008 19:25:18 GMT 1
Ik vond het spellenspektakel bijzonder geslaagd en echt voor herhaling vatbaar. Leuk is ook om de gezichten achter de namen te kunnen plakken.
Zelf hebben Wild Bill Kelso en ik met onze defenders in het blitzspel een goede dreun kunnen uitdelen aan de Klingons en de federale sterbasis om zeep kunnen helpen. Helaas hebben de tegenstanders blijkbaar iets tegen de liefde? In ieder geval een les voor mij om wat meer neutrale namen te kiezen.
Uiteraard is ook mijn dank groot aan Megabyte en Hasenfratz voor zo'n mooie dag, helaas dat ik niet echt aan praten toe kwam in een voor mij luidruchtige omgeving.
Is over een half jaar weer een SpSp?
Lord
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 17, 2008 19:57:41 GMT 1
Ik sluit me hier volledig bij aan. Het was een zeer geslaagde zondag en ook ik wil Megabyte en Hasenfratz bedanken voor hun inzet. Het Blitzspel is ondertussen in volle gang en het is lekker spannend. we hadden i.p.v. de Amor, ook de Eros in puin kunnen schieten mr. elf... Greetz, Malurax
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Nov 17, 2008 21:11:54 GMT 1
Ook ik ben zeer blij dat ik twee dagen op dat spektakel geweest ben. Eerst was de bedoeling 1 dagje te komen, conventiespelletje spelen, veel leren. Dat ging helemaal goed. Dus ben de tweede dag ook gekomen nadat ik gehoord dat er nog wel een achtste man gebruikt kon worden. Ook daar ben ik zeer blij mee. 9 beurten kunnen spelen in het blitz-spel samen met Skyrider. En wederom zeeer leerzaam. Ik vond het twee zeer geslaagde dagen! Is over een half jaar weer een SpSp? Lord Nee, er is dan geen spellenspektakel, dat is over een jaar weer, maar ik ving her en der wat op dat er collectief besloten is dat we Eddie maar moeten overvallen omdat hij zo last-minute heeft afgezegd
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 17, 2008 21:14:44 GMT 1
Ik sluit me hier volledig bij aan. Het was een zeer geslaagde zondag en ook ik wil Megabyte en Hasenfratz bedanken voor hun inzet. Het Blitzspel is ondertussen in volle gang en het is lekker spannend. we hadden i.p.v. de Amor, ook de Eros in puin kunnen schieten mr. elf... Greetz, Malurax Allereerst is het Lord 11 en niet mr. Tweedes: Ook al hadden jullie de Eros in puin geschoten ipv de Amor, dan nog blijf ik bij mijn bewering dat men iets heeft tegen de liefde! [glow=red,2,300]Lord 11[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 17, 2008 21:17:27 GMT 1
Nee, er is dan geen spellenspektakel, dat is over een jaar weer, maar ik ving her en der wat op dat er collectief besloten is dat we Eddie maar moeten overvallen omdat hij zo last-minute heeft afgezegd In ieder geval ben ik graag weer van de partij, maar ja...eerst de datum en dan pas kan ik na keiharde onderhandelingen met het thuisfront iets roepen. Lord
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 17, 2008 23:28:55 GMT 1
Ik sluit me hier volledig bij aan. Het was een zeer geslaagde zondag en ook ik wil Megabyte en Hasenfratz bedanken voor hun inzet. Het Blitzspel is ondertussen in volle gang en het is lekker spannend. we hadden i.p.v. de Amor, ook de Eros in puin kunnen schieten mr. elf... Greetz, Malurax Allereerst is het Lord 11 en niet mr. Tweedes: Ook al hadden jullie de Eros in puin geschoten ipv de Amor, dan nog blijf ik bij mijn bewering dat men iets heeft tegen de liefde! [glow=red,2,300]Lord 11[/glow] Kan er ook stinkelfje van maken...
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Nov 18, 2008 9:53:29 GMT 1
Nee, er is dan geen spellenspektakel, dat is over een jaar weer, maar ik ving her en der wat op dat er collectief besloten is dat we Eddie maar moeten overvallen omdat hij zo last-minute heeft afgezegd Laat het voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat ik een enorme afhaker ben.
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Nov 18, 2008 10:39:51 GMT 1
Rolt het forum binnen.
Ik heb ook weer genoten van het spellenspektakel. Dagen als deze (alsmede de bestormingen van de woning van de ongelukkige die thuis een conventiedag organiseren) zijn echt heerlijk. De druk / spanning die er op je rust om elke half uur een beurt te doen en natuurlijk de zweetdruppels, verkrampte gezichten, potloden die door midden gaan en hoofden die op tafels gebonkt worden van je tegenstanders.
Ik zou willen dat ik twee dagen kon komen, maar mijn betere helft begint altijd walnoten te kraken als ik daarover begin en ik krijg er geen woord uit. Ik vraag me af of ik een hint mis.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 18, 2008 15:04:43 GMT 1
Ik heb ook weer genoten van het spellenspektakel. Dagen als deze (alsmede de bestormingen van de woning van de ongelukkige die thuis een conventiedag organiseren) zijn echt heerlijk. De druk / spanning die er op je rust om elke half uur een beurt te doen en natuurlijk de zweetdruppels, verkrampte gezichten, potloden die door midden gaan en hoofden die op tafels gebonkt worden van je tegenstanders. [glow=red,2,600]Heb ik toch weer wat gemist in Zwolle,... maar waar blijven de foto's van de bekende verkrampte gezichten? Parijs was in ieder geval mooi verlicht.[/glow] [glow=red,2,600]Voor de mini-conventie ben ik er in ieder geval wél weer bij, al moet ik er voor de duidelijkheid hier bij vermelden dat de prioriteitstelling van mij was en niet van mijn vrouw. Hé Skywise,... misschien kraakt een romantisch weekeindje Parijs die noten wel voor je....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 19, 2008 12:57:28 GMT 1
Ook ik vond het spellenspektakel wederom zeer geslaagd, al hadden we vorig jaar een beter plekje. Ik vond de verlichting wat te wensen overlaten. Daarbij is het spellenspektakel klein(er) geworden dus ik ben benieuwd hoe lang het nog standhoudt.
Zaterdag heb ik inderdaad nog meegespeeld met het conventiespel, samen met mijn wingman Donald23. En hoewel het niet onaardig ging, moesten wij toch het onderspit delven.
The Hitman is de laatste tijd erg goed gaan spelen en is een niet te onderschatten tegenstander. Gefeliciteerd met deze tweede conventie-overwinning (bruine ster)!
Of ik er volgend jaar weer ben kan ik nog niet zeggen. Maar we zullen tegen die tijd eens zien. Eerst maar weer eens een meetjuh in April/Mei.
Groet, Megabyte
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 19, 2008 23:45:45 GMT 1
Kan er ook stinkelfje van maken... Maakt me niets uit, zolang je er maar Lord voor zet! Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 20, 2008 9:40:39 GMT 1
Overigens was het me een genoegen u te ontmoeten LORD.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 20, 2008 10:16:05 GMT 1
Overigens was het me een genoegen u te ontmoeten LORD. Kregen we in ieder geval een lock-on op elkaar En nu zoiets in Sector 149 - kopje kopje op zo'n 5 AE van elkaar.... Lord
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 20, 2008 10:56:32 GMT 1
Kan er ook stinkelfje van maken... Maakt me niets uit, zolang je er maar Lord voor zet! Lord Vraag 's of ik dat ook echt ga doen...
|
|