Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Oct 21, 2008 20:53:05 GMT 1
Hee, ik krijg al een maand mijn inschrijvingen terug met een mailfout. Heb ik geforward en geen reactie.
Meisters: heb je walter en mij op de lijst staan?
Dank,
Eward
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Oct 21, 2008 21:12:34 GMT 1
Welke inschrijvingen?
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Oct 21, 2008 21:16:43 GMT 1
Oh sorry Daryl, ik ga mezelf heus niet met Kikoman inschrijven zonder jouw toestemming hoor
|
|
|
Post by Game Master on Oct 22, 2008 10:41:51 GMT 1
Hee, ik krijg al een maand mijn inschrijvingen terug met een mailfout. Heb ik geforward en geen reactie. Meisters: heb je walter en mij op de lijst staan? Dank, Eward Je stuurt ze vast naar het verkeerde adres: Het is aanmelden[at]sterrenoorlog[dot]nl En nee, ik heb nog niets van jullie binnen, want de lijst is nog steeds 2/4 (het loopt niet meer zo snel, iedereen zit al in 2 of meer spellen). Grtz!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 22, 2008 11:50:10 GMT 1
Hee, ik krijg al een maand mijn inschrijvingen terug met een mailfout. Heb ik geforward en geen reactie. Meisters: heb je walter en mij op de lijst staan? Dank, Eward Je stuurt ze vast naar het verkeerde adres: Het is aanmelden[at]sterrenoorlog[dot]nl En nee, ik heb nog niets van jullie binnen, want de lijst is nog steeds 2/4 (het loopt niet meer zo snel, iedereen zit al in 2 of meer spellen). Grtz! [glow=red,2,600]Hé Eddie,... misschien ten overvloede,... [at] moet je vervangen door een @ en [dot] door een . hè. Of wist Kikoman je dat al te vertellen?[/glow]
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Oct 22, 2008 12:41:33 GMT 1
Ik las ergens: inschrijvingen AT soblabla.bla. Dat staat onder einduitdraaien van Spel 136 en zo. Ik heb mijn aanvraag ook naar operator vertuurd. Akkoord Mega? Anders doe ik wel forwarden naar aanmelden AT darthvaderisbijdehanterdangezondvoorhemis.nl.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 22, 2008 16:25:46 GMT 1
Ik las ergens: inschrijvingen AT soblabla.bla. Dat staat onder einduitdraaien van Spel 136 en zo. Ik heb mijn aanvraag ook naar operator vertuurd. Akkoord Mega? Anders doe ik wel forwarden naar aanmelden AT darthvaderisbijdehanterdangezondvoorhemis.nl. [glow=red,2,600]Doe je de moeite om iemand te helpen krijg je dit terug! Werkelijk....[/glow]
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Oct 22, 2008 22:29:49 GMT 1
Eddie, het mag. Maar wel voor donker thuis.
|
|