Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 30, 2008 20:14:19 GMT 1
Ik wou net eens even die ouwe Megabyte gaan pesten met zijn inschijfformulier, dus ik bel Daryl, ik zeg: "Ik ga lekker Mega pesten", zegt Daryl: "Ja maar die gasten doen dat toch maar even allemaal voor ons. Als ze daar mee kappen hebben wij geen oorlogen meer."
Nou toen dacht ik: "Wat een flauwekul" - Nee hoor grapje!
Nee, Eddie dacht, jongens, Meisters: hebben jullie wel door hoeveel lol Daryl en ik hebben dankzij jullie? Jullie verwerken onze beurten, vergeven ons onze fouten, ontvangen ons phaservuur, werken de website bij, organiseren een Spellenspektakel, en waarom?
Zodat ik lol heb.
Mannen: BEDANKT! Van een super blije Eddie.
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Sept 30, 2008 22:32:48 GMT 1
Ook van mij, beste knapen.....en naar dat inschrijfformulier kun je natuurlijk fluiten.
Doei!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 1, 2008 7:58:48 GMT 1
*snif*... wat ontroerend. Bedankt jongens *snif*... Maar zonder inschrijfformulier: geen spel!!!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 3, 2008 10:07:12 GMT 1
Wel als in deze topic lofuitingen neergekwakt moeten worden op de onvolprezen prestaties van onze game-masters, dan moet het wel minstens leiden tot 20 pagina's. Want ook ik beleef veel plezier aan SO en daar offeren wel enkele mensen hun schaarse tijd voor op om de orders te verwerken, de resultaten te versturen, te reageren op allerlei vragen/opmerkingen, de wachtlijst actualiseren, de website bijwerken, kortom: de hele organisatie en rompslomp erom heen. Als ik hier bij stil sta, word ik wel stil van en kan hier echt een traantje wegpinken.....Kan ik hier jullie alleen maar een DD aanbieden (DD staat dan voor Dikke Duim!) Maar als ik een meister game voor mijn lopen krijg, hoef die overigens niet te rekenen op enige clementie voor bewezen diensten.....Dan geldt er maar één order: Shoot to kill! Lord
|
|