Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Sept 10, 2008 11:21:08 GMT 1
JK= Jenne Klungel??
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 10, 2008 12:46:36 GMT 1
Euh, Darth. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kwam de naam Anakin wel degelijk voor in episode VI. Als Luke zich op de maan van Endor overgeeft, wordt hij afgeleverd bij Darth Vader, waarna hij in hun gesprek aangeeft dat hij de waarheid geaccepteerd heeft dat Darth Vader ooit Anakin Skywalker was... [glow=red,2,600]Hé buiten Vodkasov loopt er nog een kenner rond,... zo vis je ze er dus uit....[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Sept 10, 2008 19:15:56 GMT 1
Euh, Darth. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kwam de naam Anakin wel degelijk voor in episode VI. Als Luke zich op de maan van Endor overgeeft, wordt hij afgeleverd bij Darth Vader, waarna hij in hun gesprek aangeeft dat hij de waarheid geaccepteerd heeft dat Darth Vader ooit Anakin Skywalker was... [glow=red,2,600]Hé buiten Vodkasov loopt er nog een kenner rond,... zo vis je ze er dus uit....[/glow] Yep...
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 27, 2008 10:41:11 GMT 1
Grappig draadje. Eens een schopje doen.
donald23 is feitelijk een lieve nickname, ik kies mijn nick dan ook niet naar aanleiding van het spelletje.
Ik heb ooit eens een nick nodig gehad en had toen een poster van The Haunted (film in 1 of ander spookhuis) aan de muur hangen. Mijn nickname Haunter was snel geboren. Die heb ik een jaar of 8 gevoerd. Een jaar of 4 geleden vond ik die saai worden en te veel kwam de typefout "Hunter" langs. Daarnaast kreeg ook Haunter steeds minder het unieke gevoel. Tijd voor een nieuwe dus.
Ik ben al jaren lang groot fan van Disney en dan met name Donald Duck, de neefjes en Dagobert. Dus ben ik het gewoon in die hoek gaan zoeken. Leeftijd erbij, want donald is een nogal regelmatig voorkomende naam. Aliassen en extra namen (zoals scheepsnamen hier) worden ook meestal in de hoek van Disney gezocht.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 27, 2008 20:50:01 GMT 1
Ik ben al jaren lang groot fan van Disney en dan met name Donald Duck, de neefjes en Dagobert. Dus ben ik het gewoon in die hoek gaan zoeken. Leeftijd erbij, want donald is een nogal regelmatig voorkomende naam. Aliassen en extra namen (zoals scheepsnamen hier) worden ook meestal in de hoek van Disney gezocht. Dan is het dus wachten op een sector met jou met schepen als Goofy, Gijs Gans, meneer Bruin en Diederik Duck! Maar leuk dat je vanaf die hoek met naamgeving komt! Hoe moet dat overigens als je een kerf op je levensstok mag plaatsen... ga je dan verpoppen tot donald24, donald25 etc. Lord
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 27, 2008 23:41:01 GMT 1
Dan is het dus wachten op een sector met jou met schepen als Goofy, Gijs Gans, meneer Bruin en Diederik Duck! Maar leuk dat je vanaf die hoek met naamgeving komt! Hoe moet dat overigens als je een kerf op je levensstok mag plaatsen... ga je dan verpoppen tot donald24, donald25 etc. Lord Dat zijn mogelijkerwijs namen die je kan verwachten Hmm, dat verpoppen laat ik achterwege, gezien dat ik inmiddels al ruim 26 jaartjes tel
|
|