Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 19, 2008 12:47:21 GMT 1
Geachte slager!
Gefeliciteerd met je verjaadag! Nog vele slachtpartijen gewenst.
Megabyte
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Jul 19, 2008 16:03:16 GMT 1
Grats jonge.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Jul 19, 2008 20:28:11 GMT 1
He Eddie,
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Greetz, Malurax
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jul 19, 2008 22:57:37 GMT 1
Dank jullie wel!!!
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Jul 22, 2008 22:03:06 GMT 1
Hé Eddie,
Gefeliciteerd en dat je nog veel ouder maar niet wijzer mag worden want dan wordt het saai.
Waar, wanneer en hoe laat is het feestje. Ik ben namelijk zo vrij geweest om aan te nemen dat je er dan meteen maar een Butcher Sterrenoorlog Conventie REUNIE van maakt?
The Hitman
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Jul 23, 2008 6:52:29 GMT 1
Beter laat dan nooit,
Gefeliciteerd slager! Let op je vingerkootjes dit jaar!
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jul 23, 2008 8:49:55 GMT 1
Jongens, mijn gemoed loopt vol. Ik heb helaas slecht nieuws. De Butcher die jullie kennen, grote bek en pislink in een ruimteschip, heeft alleen nog maar een grote bek. In een ruimteschip ben ik nu al maanden een durecell konijn zonder batterijen. Plasma's slaan in door open schilden. Phaserbanken zijn leeg tijdens het vuren. Mijn companen Kiko en Daryl schudden zwijgend het hoofd. Dat betekent voor mij maar één ding het komende jaar: een grotere bek.
Het is afgelopen met die innemende win-win communicatie van mij.
Bedankt voor het begrip.
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Jul 23, 2008 15:15:40 GMT 1
Jongens, mijn gemoed loopt vol. Ik heb helaas slecht nieuws. De Butcher die jullie kennen, grote bek en pislink in een ruimteschip, heeft alleen nog maar een grote bek. In een ruimteschip ben ik nu al maanden een durecell konijn zonder batterijen. Plasma's slaan in door open schilden. Phaserbanken zijn leeg tijdens het vuren. Mijn companen Kiko en Daryl schudden zwijgend het hoofd. Dat betekent voor mij maar één ding het komende jaar: een grotere bek. Het is afgelopen met die innemende win-win communicatie van mij. Bedankt voor het begrip. Kan k dan nu eindelijk zeggen dat ik met Daryl verder vlieg?? whahahhaa
|
|