Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Jun 14, 2007 11:16:16 GMT 1
Even iets anders. Voor we onszelf nog meer de hemel in blijven prijzen met zelfverzonnen onderscheidingen en wat niet meer, is het een beter idee om voor meer spelers te zorgen.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 14, 2007 11:21:29 GMT 1
Even iets anders. Voor we onszelf nog meer de hemel in blijven prijzen met zelfverzonnen onderscheidingen en wat niet meer, is het een beter idee om voor meer spelers te zorgen. Ook natuurlijk. Daarbij neem ik alleen de zelf-verzonnen onderscheiding van Cleaver serieus , de rest van de postings heb ik al overgeslagen. A.S. zaterdag zal worden besloten welke onderscheidingen er bij gaan komen in Sterren Oorlog. Daarnaast zal er ook overlegd worden hoe meer spelers te krijgen. Dit allemaal tijdens een geheime vergadering op een geheime locatie met niet nader te noemen personen
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jun 14, 2007 12:59:15 GMT 1
Hmmm, ik was wel serieus over "Zwart Gat" hoor!
En niet over de "RVS Butcher". Die je wint als je vier maal zo veel punten hebt als de nummer 2 in de uitslag.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 14, 2007 13:37:14 GMT 1
Hmmm, ik was wel serieus over "Zwart Gat" hoor! En niet over de "RVS Butcher". Die je wint als je vier maal zo veel punten hebt als de nummer 2 in de uitslag. [glow=red,2,600]Naar wat ik tot nu toe van je gezien heb lijkt de "RVS Butcher" lijkt me wel wat voor als je maar half zoveel punten hebt gescoord als het derde team in de lijst.[/glow]
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jun 14, 2007 13:52:24 GMT 1
[glow=red,2,600]Naar wat ik tot nu toe van je gezien heb lijkt de "RVS Butcher" lijkt me wel wat voor als je maar half zoveel punten hebt gescoord als het derde team in de lijst.[/glow] Strafwerk voor eerste officier Vader! 1000 x opschrijven: "Ik, luizige eerste officier, mocht willen dat ik een Bronzen Ster en een Zilveren maan had, zoals Eddie Butcher, zo sterk als een Hans Teeuwen en zo grappig als Siem Wulfse"
|
|
WBKelso
Member
Admiraal
in de oneindigheid van het universum heeft alleen het onmogelijke kans om waar te zijn
|
Post by WBKelso on Jun 18, 2007 4:50:17 GMT 1
Even iets anders. Voor we onszelf nog meer de hemel in blijven prijzen met zelfverzonnen onderscheidingen en wat niet meer, is het een beter idee om voor meer spelers te zorgen. Ook natuurlijk. Daarbij neem ik alleen de zelf-verzonnen onderscheiding van Cleaver serieus , de rest van de postings heb ik al overgeslagen. A.S. zaterdag zal worden besloten welke onderscheidingen er bij gaan komen in Sterren Oorlog. Daarnaast zal er ook overlegd worden hoe meer spelers te krijgen. Dit allemaal tijdens een geheime vergadering op een geheime locatie met niet nader te noemen personen [glow=red,2,300]je gaat dus weer tegen jezelf zitten praten. het meest verontrustende is dat je nog antwoord krijgt ook !! [/glow]
|
|