|
Post by Game Master on Jun 7, 2004 20:34:23 GMT 1
Dit is het message board van Sterren Oorlog! Hierin kun je alle spelgerelateerde berichten kwijt zoals oorlogsverklaringen, hoongelach, egotrippende berichtjes, flames, enz. Klik op Incomming Messages en daarna op New Thread om een bericht te plaatsen. In principe mag alles gezegd worden, maar scheldpartijen worden gelijk verwijderd. Voordat je een bericht kunt plaatsen moet je je wel eerst even registreren. Dit is een kwestie van een minuut en éénmalig. Klik daarvoor op Register. Ik hoop dat er veel gepost wordt, ik heb er zin in! Dit prikord is niet voor spelverslagen, deze kun je opsturen naar mij. Groet, Admin
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 8, 2004 15:47:42 GMT 1
Mooi! Bedankt he Admin Ik ga me eens lekker uitleven
|
|
|
Post by Hasenfratz5 on Jun 9, 2004 21:57:10 GMT 1
Joehoe! Het Flamen kan beginnen Hé Megabyte! By the way, voorlopig ben ik 2x geregistreerd, maar dat is maar ffe tijdelijk, ik wou absoluut reageren.
Greetz
|
|
|
Post by gerrit on Jun 10, 2004 7:57:42 GMT 1
TEXTLOL, dit word leuk.
|
|
|
Post by gerrit on Jun 10, 2004 7:58:40 GMT 1
Dat met die kleurtjes had ik nog niet helemaal door.
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Jun 10, 2004 10:19:51 GMT 1
Zucht .... al net zo'n stelletje [glow=red,2,300]NOOBS[/glow] op het forum als in Sterrenoorlog.
Ik voel me bijna bezwaard met jullie af te slachten .... bijna, dus zorg maar dat jullie je uitvaart al vast geregeld hebben.
Sector 105 is OURS
|
|
|
Post by gerrit on Jun 10, 2004 13:31:25 GMT 1
Fluctuat nec mergitur
Voor degenen onder ons die niet zo goed zijn in latijn(IK ) volgt hier de vertaling.
Het dobbert, maar zinkt niet; het is geslagen door de golven, maar gaat niet ten onder
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 10, 2004 20:55:09 GMT 1
[glow=red,2,300]MENSEN![/glow] Als je een bericht post, druk dan eerst op preview, dan zie je of het goed gaat of niet.
Verder kun je je eigen bericht aanpassen nadat je het hebt geplaatst door op MODIFY te drukken.
Veel plezier met het FLAMEN!!
Sector 105 is OURS
|
|
|
Post by Hasenfratz5 on Jun 10, 2004 22:13:47 GMT 1
Over flamen gesproken, zitten die TDT'ers sector 105 al te claimen, terwijl Rolf en ik nog maar juist begonnen zijn om tegenstandertjes in mootjes te snijden Sector 105 is voor ons!Woehahaha!
|
|
Vodkasov
Member
Risen from Darkness...Nocturnal Creatures alive...Dreams being shattered
|
Post by Vodkasov on Jun 17, 2004 17:02:28 GMT 1
Mag je van mij best hebben hoor Hasenfratz.... Ik heb sector 104 al ingelijfd, dus gun ik je ook wel wat.....
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 17, 2004 19:34:41 GMT 1
Mag je van mij best hebben hoor Hasenfratz.... Ik heb sector 104 al ingelijfd, dus gun ik je ook wel wat..... Jaja, nu je zelf eruit bent geschoten he? En aan wie had jij die overwinning te danken, Vodkasov? Juist ja, aan dezelfde Hasenfratz die echt rondvloog als een nOOb! Nou, als ik jou was, zou ik mijn geld niet op hem zetten heh heh heh
|
|
Vodkasov
Member
|
Post by Vodkasov on Jun 17, 2004 20:27:35 GMT 1
Och ik weet niet, mijn wedkantoor schatte de kansen van de Feds op 1000 tegen 1.....Het zou me dus aardig wat kunnen opleveren...(heeeeeeel misschien )
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 21, 2004 20:19:11 GMT 1
Jaja, zelfs Hasenfratz weet wat ie moet doen als een FED in zijn KLINGON-voorschild ligt. Ach ja, onervarenheid, mijn tweede spel, onderschatting van de Klingons enz. Ook ik was ooit een groentje (heel lang geleden). En als ik win is het mazzel he? Wel erg makkelijk om zo al mijn overwinningen af te doen. Zeker van Kelso geleerd he, die zegt dat ook altijd als ik hem weer eens in de pan hak. Toegeven dat ik gewoon de beste ben is natuurlijk onmogelijk... Daarbij heeft een Federatiekoektrommel in de flank net zoveel wapens als een Kzinti. En daar hoor ik je niet over. Heb ik ook al mee gewonnen. Sterker nog, ik heb ooit eens met een Federatie-team EN een Kzinti-team van Kelso gewonnen die in dat spel TEGEN mij vloog in een Romulan-team en een Klingon-team. Ach ja allemaal mazzel...
|
|
Vodkasov
Member
|
Post by Vodkasov on Jun 21, 2004 20:37:37 GMT 1
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 21, 2004 20:43:30 GMT 1
In ieder geval van het zootje dat nu meespeelt BTW Vodkasov: There can only be one? Well, it's not YOU!
|
|