Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Jan 31, 2007 0:21:44 GMT 1
Heren (en misschien ook dames) addergebroed in deze sector, na de wederopstanding onder de Klingonvlag in SO116 is het nu de hoogste tijd deze sector te voorzien van het nodige vuurwerk en wees gewaarschuwd! U allen doet er verstandig aan om op voorhand een nieuwe inschrijving in te dienen voor het eerstvolgende spel, daar ondergetekende zonder enige twijfel ook deze sector zal verlaten als winnaar! Roem kent geen genade! Er is één doel voor ogen, de weg naar de felbegeerde zetel van GA, uiteindelijk gemaakt om mijn achterste te dienen en te voorzien van de beste zitcomfort. Met de meeste hoogachting en vooral gevreesd, Toetanchamon ps: nu toch wel heel benieuwd welk stuk vreten zich nu kenbaar durft te maken, hij/zij zal pijnlijk ten onder gaan!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Feb 6, 2007 10:19:32 GMT 1
Nou nog niet veel reacties hier... Dat kan een paar dingen betekenen: - Of men is dusdanig onder de indruk van je speech dat ze zwijgzaam in een hoekje blijven liggen in de hoop dat je ze niet te hard slaat; - Of men is totaal niet onder de indruk en denkt "Laat Toetie maar lullen, die komen ze toch zometeen wel weer ophalen met het busje met de zwaailichten en dan krijgt ie wel weer die mooie witte jas aan met de mouwen op de rug." Overigens kon ik helaas niet meedoen in deze sector want ik had je graag je scheepjes binnen 4 beurten afhandig gemaakt Ta ta! Megabyte
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Feb 6, 2007 15:00:29 GMT 1
Nou nog niet veel reacties hier... Dat kan een paar dingen betekenen: - Of men is dusdanig onder de indruk van je speech dat ze zwijgzaam in een hoekje blijven liggen in de hoop dat je ze niet te hard slaat; - Of men is totaal niet onder de indruk en denkt "Laat Toetie maar lullen, die komen ze toch zometeen wel weer ophalen met het busje met de zwaailichten en dan krijgt ie wel weer die mooie witte jas aan met de mouwen op de rug." Overigens kon ik helaas niet meedoen in deze sector want ik had je graag je scheepjes binnen 4 beurten afhandig gemaakt Ta ta! Megabyte Heer Megabyte, Met alle respect (in zoverre we van enig respect kunnen spreken). Nimmer zal het U gelukken om mijn vloot binnen 4 beurten te reduceren tot een nulpunt, lees: NIMMER! Maar ik hoop dat we elkaar nog eens mogen treffen in een woelige arena en zoals U wellicht bekend zal dat een ondergang bekenen, Uwerzijds! Dat de overige drie rassen in deze sector wijselijk hun mond houden is absoluut te begrijpen, edoch niet te waarderen. De schrik zal er in zitten en terecht. mijn missie is duidelijk en zal daar geen gras over laten groeien ... Die zetel van GA zal de ultieme bevrediging zijn! Gegroet en uiteraard met de meeste hoogachting, Toetanchamon
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Feb 6, 2007 16:45:40 GMT 1
Nou vooruit, 3 beurten dan
|
|
Lord Voll
Member
Commodore
Commander for life
|
Post by Lord Voll on Feb 6, 2007 17:55:11 GMT 1
[quote author=toetanchamon board=spel123 thread=1170199304 post=1170770429 De schrik zal er in zitten en terecht.
[/quote] Huiver, beef... Uiteraard zijn de andere spelers totaal niet onder de indruk. Zo bijzonder is het niet spel 116 te winnen door sterbasissen te pletten en de echte gevechten uit de weg tegaan. Hoe dan ook: in dit spel zal je dat niet lukken! Ik zit er in ieder geval in en deze keer met schepen waar ik wel mee overweg kan Ik hoop van harte dat je weer met Klingons vliegt. Dan wordt het zeker een makkie. Gegroet, Lord Voll
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Feb 6, 2007 20:36:33 GMT 1
[quote author=toetanchamon board=spel123 thread=1170199304 post=1170770429 De schrik zal er in zitten en terecht.
Huiver, beef... Uiteraard zijn de andere spelers totaal niet onder de indruk. Zo bijzonder is het niet spel 116 te winnen door sterbasissen te pletten en de echte gevechten uit de weg tegaan. Hoe dan ook: in dit spel zal je dat niet lukken! Ik zit er in ieder geval in en deze keer met schepen waar ik wel mee overweg kan Ik hoop van harte dat je weer met Klingons vliegt. Dan wordt het zeker een makkie. Gegroet, Lord Voll[/quote]
Gewaardeerde Lord Voll, Spel 116 winnen was inderdaad niet zo bijzonder, het ging mij makkelijk af Maar om de bok bij de horens te nemen: De alliantie was geslaagd, de Romulans haalden nada; De enige "battle" welke heeft plaats gevonden is die tussen de Federatie en de Klingons, meer vuurwerk heb ik niet gezien En dan laat ik nog weten waar ik uithang met mijn vloot, komen ze niet! ... dan is de verleiding van een SB wel heel aantrekkelijk, en zo geschiedde .... In deze sector zal ik wederom heersen (en nix verdelen), zelfs Uw vloot zal ik deze keer niet ontzien, sterker nog ... ik zie het als een uitdaging om Uw vloot (welke U wel zou liggen, hoewel ik dit ten zeerste betwijfel) voortijdig te doen verdwijnen naar de eeuwige jachtvelden ... waarvan akte! Gegroet, Uw vrees in deze dagen, Toetanchamon
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Feb 6, 2007 20:39:22 GMT 1
Nou vooruit, 3 beurten dan
Wijsneus De utopie leeft voort ... we komen elkaar nog wel eens tegen, het zal je spijten, nogmaals met alle respect. Gegroet, Toetanchamon
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Feb 6, 2007 22:48:50 GMT 1
Inderdaad, buig voor je meerdere!
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Feb 6, 2007 23:35:02 GMT 1
Inderdaad, buig voor je meerdere!
Pardon? Buigen? Ik? Ik buig voor niemand, nooit, nog voor geen ham! Ik LAAT mensen buigen .. read my lips: LAAT mensen buigen! Moge duidelijk zijn dat je nog geen ware tegenstander bent tegengekomen, moge nog meer duidelijk zijn dat ik geen tegenstand tolereer, feit is dat je vroeg-of-laat het onderspit zult delven, diep delven! Deze "eer" neem ik gaarne op me! Gegroet en nimmer buigende, Toetanchamon
|
|
Vodkasov
Member
Risen from Darkness...Nocturnal Creatures alive...Dreams being shattered
|
Post by Vodkasov on Mar 17, 2007 2:31:52 GMT 1
...en toen was het al een tijdje verdacht stil hier....
|
|