Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Sept 7, 2007 8:38:12 GMT 1
8 schepen, 8 wrakken. Eerste officier zijn is leuk. Heren tegenstanders, het was vermakelijk.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 7, 2007 8:58:42 GMT 1
8 schepen, 8 wrakken. Eerste officier zijn is leuk. Heren tegenstanders, het was vermakelijk. [glow=red,2,600]Join the club Hrun, mij verging het niet veel beter met 8 schepen waarvan 7 wrakken. Dat gevoel van oude glorie werd hier wel heel snel de bodem in getrapt. Hopelijk laat jij je net als ik niet ontmoedigen en gaan we net zo lang door tot we ook eens een "grote jongen" op de knieën dwingen. May the Force be with you....[/glow]
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Sept 7, 2007 9:53:00 GMT 1
8 schepen, 8 wrakken. Eerste officier zijn is leuk. Heren tegenstanders, het was vermakelijk. [glow=red,2,600]Join the club Hrun, mij verging het niet veel beter met 8 schepen waarvan 7 wrakken. Dat gevoel van oude glorie werd hier wel heel snel de bodem in getrapt. Hopelijk laat jij je net als ik niet ontmoedigen en gaan we net zo lang door tot we ook eens een "grote jongen" op de knieën dwingen. May the Force be with you....[/glow] Stiekem was ik wel content met het feit dat het bij jou ook niet zo goed ging, gedeelde smart enzo. Ik laat me zeker niet ontmoedigen, van deze eerste 2 spellen heb ik weer een hoop geleerd. Dus nu moet het goed gaan komen. Trouwens, mijn laatste schip ik nog niet officieel wrak, maar met snelheid 8 en 2 (of 4) plasma's op afstand 5 is er niet veel verschil.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 7, 2007 10:04:12 GMT 1
Arme kerel...dat moet pijn doen! Denk maar zo: over vijf spellen ziet niemand die acht wrakken meer! Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 7, 2007 10:31:00 GMT 1
Denk maar zo: over vijf spellen ziet niemand die acht wrakken meer! [glow=red,2,600]Met jou als ons collectieve Sterren Oorlog geheugen ben ik daar nog niet zo zeker van. Je weet ook feilloos details van 13 jaar geleden op te hoesten die ik me zelf niet meer kan herinneren....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 7, 2007 10:33:33 GMT 1
Trouwens, mijn laatste schip ik nog niet officieel wrak, maar met snelheid 8 en 2 (of 4) plasma's op afstand 5 is er niet veel verschil. [glow=red,2,600]Uit recente ervaring (sector 124) kan ik je vertellen dat het ontlopen van plasma's zeer precieze planning vraagt en met een snelheid van 8 kun je het inderdaad echt vergeten....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 7, 2007 10:38:26 GMT 1
Denk maar zo: over vijf spellen ziet niemand die acht wrakken meer! [glow=red,2,600]Met jou als ons collectieve Sterren Oorlog geheugen ben ik daar nog niet zo zeker van. Je weet ook feilloos details van 13 jaar geleden op te hoesten die ik me zelf niet meer kan herinneren....[/glow] Desondanks ben ik ook veel vergeten, vandaar dat ik graag eens door het grote archief zou willen bladeren - mocht dat er ooit van komen. Met het grote archief bedoel ik natuurlijk de complete collectie van NB's en CL's die hopelijk nog voor 2008 digitaal beschikbaar komt. Helaas heeft FA de einduitslagen niet meer. De map was in ieder geval niet te vinden en hoewel er geen zekerheid is dat het weggegooid is, moeten we er ernstig rekening mee houden dat eventuele reconstructies volledig afhangen van oude nieuwsbrieven en wat de spelers zelf aandragen... Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 7, 2007 14:17:12 GMT 1
Cleaver, ik heb niet heel veel NB's meer dan jij. Volgens mij bezit jij ook de volledige collectie van 1 t/m 20 en daarna nog twee Captains Logs die wij gemaakt hebben.
Wat ik wel heb is de oude Captains Logs van 1 t/m 9 met uitzondering van 8. Die heb ik ooit eens gekregen van Pieter Stolk.
Dus jij zou ook over het archief moeten beschikken toch?
Gr. Megabyte
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Sept 7, 2007 14:49:04 GMT 1
Cleaver, ik heb niet heel veel NB's meer dan jij. Volgens mij bezit jij ook de volledige collectie van 1 t/m 20 en daarna nog twee Captains Logs die wij gemaakt hebben. Wat ik wel heb is de oude Captains Logs van 1 t/m 9 met uitzondering van 8. Die heb ik ooit eens gekregen van Pieter Stolk. Dus jij zou ook over het archief moeten beschikken toch? Gr. Megabyte Nee helaas, was het maar zo! Ik beschik zelf over de collectie van Ail-B-Back. Die heeft mij het spul ooit geleend in de tijd dat hij in het dorp waar mijn ouderlijk huis staat woonde - geen idee of hij daar nog woont trouwens; zijn vaste kameraad Lucky luke woonde tevens in dat dorp. Nooit kans gezien het te retourneren, al komt die hopelijk nog wel. De collectie van Ail-B-Back is bijzonder gefragmenteerd. Ik meen dat er inderdaad nog één blaadje uit 1995 (met galactisch admiraal Megabyte op de voorpagina) en en één uit 1996 (met een of andere shuttle op de voorkant) plus een stuk of 5 tot 8 oudere. Bij lange na niet compleet dus. Onlangs was er op een ultrageheime bijeenkomst op een ultrageheime locatie tussen niet nader genoemde personen een veel grotere stapel blaadjes te zien. Dat archief zou ik graag digitaal gescand willen hebben... Voormalig galactisch admiraal Stolk? Die zie ik normaal gesproken elk jaar wel ergens over het SpellenSpektakel rondstruinen - dit jaar een oogje in het zeil houden. Groeten, Cleaver
|
|
Vodkasov
Member
Risen from Darkness...Nocturnal Creatures alive...Dreams being shattered
|
Post by Vodkasov on Sept 8, 2007 9:28:56 GMT 1
Wat ik wel heb is de oude Captains Logs van 1 t/m 9 met uitzondering van 8. Die heb ik ooit eens gekregen van Pieter Stolk. Ik zal eens ff kijken, volgens mij heb ik nummer 8
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 9, 2007 12:44:49 GMT 1
Wat ik wel heb is de oude Captains Logs van 1 t/m 9 met uitzondering van 8. Die heb ik ooit eens gekregen van Pieter Stolk. Ik zal eens ff kijken, volgens mij heb ik nummer 8 Haha dat zou mooi zijn! Overigens stel ik mijn collectie graag beschikbaar voor de scan. Alleen ga ik dat niet zelf doen natuurlijk
|
|