Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Beurt 8
Dec 20, 2006 23:39:33 GMT 1
Post by Eddie Butcher on Dec 20, 2006 23:39:33 GMT 1
Ik ben echt benieuwd wat jullie van deze beurt vonden.
Ikzelf vond het geinig. Mijn condoleances aan Marty. Niet getreurd. Grand Bazaar is zowiezo een rare naam voor een schip. Maar goed gespeeld jongen. Jammer dat je dat ene schild niet aan had staan. Voor één EE meer had je nu 2 phasers meer gehad.
Ook de Fed's komen weer op het toneel. De volgende beurt gaan ze heldhaftig met hun photons schieten. Daarna gaan ze roepen hoe slim ze zijn om de hele tijd rondjes te vliegen in een leeg kwadrant.
We liggen misschien in een positie waarvan sommigen denken: nou, daar zou ik niet graag in liggen. Ha! Maar daarom zijn Daryl en ik ook zo tof. Met ons is het altijd lachen. Iedereen weer bedankt, en bij voorbaat dank voor de sneren die we gaan krijgen.
Namens de publieksfavorieten, 1st Officer Eddie.
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Beurt 8
Dec 21, 2006 16:19:44 GMT 1
Post by Hasenfratz on Dec 21, 2006 16:19:44 GMT 1
Ikzelf vond het geinig. Mijn condoleances aan Marty. Ja, ook vanwege de Federatie. Het was met tegenzin, maar het kon niet anders.Ook de Fed's komen weer op het toneel. De volgende beurt gaan ze heldhaftig met hun photons schieten. Daarna gaan ze roepen hoe slim ze zijn om de hele tijd rondjes te vliegen in een leeg kwadrant. Nou laten 2 ouwe rotten in het vak eens zien hoe je met een Fed-schroothoop moet omgaan, nou is het weer niet goed. Geef dan volgende keer eens eindelijk de FEDERATIE op als 1é keus... Dan krijgen wij, die meestal tevreden zijn met wat er overblijft eens iets anders toebedeeld dan dit "laffe" ras.We liggen misschien in een positie waarvan sommigen denken: nou, daar zou ik niet graag in liggen. Ha! Maar daarom zijn Daryl en ik ook zo tof. Met ons is het altijd lachen. – Hasenfratz staat aan een raampje en zwaait naar Daryl en Eddie, terwijl hij zich te pletter lacht –de publieksfavorieten, 1st Officer Eddie. Zonder twijfel
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Beurt 8
Dec 21, 2006 21:52:38 GMT 1
Post by Eddie Butcher on Dec 21, 2006 21:52:38 GMT 1
Nou laten 2 ouwe rotten in het vak eens zien hoe je met een Fed-schroothoop moet omgaan, nou is het weer niet goed. Laat ik eerlijk zijn.... (vertel het niet aan Daryl, die stuurt een plasma op me af) maar jullie doen het niet onaardig. Hou jezelf wakker jongens, wordt niet duizelig van het rondjes draaien, hou de vingers op de photonknop, kijk goed uit je raampjes en misschien als je braaf bent, laten Daryl en ik jullie tweede worden.
|
|
martykruge
Member
Commander
Wie niet weg is, is gezien,......
|
Beurt 8
Dec 21, 2006 23:06:37 GMT 1
Post by martykruge on Dec 21, 2006 23:06:37 GMT 1
Ikzelf vond het geinig. Mijn condoleances aan Marty. Niet getreurd. Grand Bazaar is zowiezo een rare naam voor een schip. Maar goed gespeeld jongen. Jammer dat je dat ene schild niet aan had staan. Voor één EE meer had je nu 2 phasers meer gehad. Ik heb nu éénmaal een grote hekel aan schilden, heb er nooit het nut van ingezien om deze ondingen te gebruiken... We liggen misschien in een positie waarvan sommigen denken: nou, daar zou ik niet graag in liggen. Ha! Maar daarom zijn Daryl en ik ook zo tof. Met ons is het altijd lachen. Iedereen weer bedankt, en bij voorbaat dank voor de sneren die we gaan krijgen. Namens de publieksfavorieten, 1st Officer Eddie. Whahahaha........."ligt in een deuk"
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Beurt 8
Dec 23, 2006 21:01:35 GMT 1
Post by Eddie Butcher on Dec 23, 2006 21:01:35 GMT 1
Eddie schudt zijn versufte hoofd. Hij heeft een vage herinnering van een schrale beurt. Was het een droom? Een nachtmerrie? Stonden alle instrumenten maximaal slecht? Heeft alle geluk Daryl en hem verlaten?
Dan richt hij zijn stoere hoofd op en kijkt uit 't raampje. Hij ziet de armetierige konten van twee Klingons. Hij kijkt op de uitdraai. De nare droom vervaagt. Tuurlijk kun je zo nu en dan even in slaap vallen in zo'n spel. Maar alles wat je dan droomt is niet gebeurd.
Grijnzend zwaait hij naar Daryl. Daryl ziet direct wat Eddie bedoelt en geeft hem een knikje op de James Dean achtige manier zoals alleen Daryl dat kan. Daryl, de man die voor vrouwen een even groot gevaar vormt als voor de tegenstanders op het slagveld.
De nare droom is nu compleet vergeten. De schrale readings op de instrumenten zijn vervangen door readings waar helden als Daryl en Eddie wat mee kunnen.
Daar komen ze aan.... vrouwen vallen in katzwijm. Mannen huilen om hun moeder. Het gezoem van de plasma's zwelt aan tot een oorverdovend gebulder...
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Beurt 8
Dec 23, 2006 23:25:58 GMT 1
Post by Daryl on Dec 23, 2006 23:25:58 GMT 1
Daryl knikt inderdaad op een typische manier (met het hoofd op en neer) terug naar Eddie en wacht met spanning op de vrouwtjes......in tegenstelling tot Eddie had hij er de hele nacht over gedroomd. Na een tijdje wachten verschijnt alleen de harige kop van Hasenfratz en zijn laffe Photon vriendjes....potjandrie... Terwijl Hasie druk bezig is te grijnzen en cool probeert te zijn, besluit Daryl zijn laatste plasma inderdaad op Eddie af te vuren..... Puur uit nieuwsgierigheid.
|
|
martykruge
Member
Commander
Wie niet weg is, is gezien,......
|
Beurt 8
Dec 24, 2006 15:46:57 GMT 1
Post by martykruge on Dec 24, 2006 15:46:57 GMT 1
Eddie schudt zijn versufte hoofd. Hij heeft een vage herinnering van een schrale beurt. Was het een droom? Een nachtmerrie? Stonden alle instrumenten maximaal slecht? Heeft alle geluk Daryl en hem verlaten? Dan richt hij zijn stoere hoofd op en kijkt uit 't raampje. Hij ziet de armetierige konten van twee Klingons. Hij kijkt op de uitdraai. De nare droom vervaagt. Tuurlijk kun je zo nu en dan even in slaap vallen in zo'n spel. Maar alles wat je dan droomt is niet gebeurd. Grijnzend zwaait hij naar Daryl. Daryl ziet direct wat Eddie bedoelt en geeft hem een knikje op de James Dean achtige manier zoals alleen Daryl dat kan. Daryl, de man die voor vrouwen een even groot gevaar vormt als voor de tegenstanders op het slagveld. De nare droom is nu compleet vergeten. De schrale readings op de instrumenten zijn vervangen door readings waar helden als Daryl en Eddie wat mee kunnen. Daar komen ze aan.... vrouwen vallen in katzwijm. Mannen huilen om hun moeder. Het gezoem van de plasma's zwelt aan tot een oorverdovend gebulder... Een nachtmerrie indeed!!!!
|
|