Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 29, 2022 20:40:11 GMT 1
Zo, heerlijk fuif-party tussen Kzinti's, Fed's en Klingons.
De Rommies, vraagt u?
Die laven zich aan Romulaanse ale en miepen dat ze zielig zijn en dat alles oneerlijk is... moeten ze ook beter opletten!!!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 9, 2022 12:51:26 GMT 1
Kunnen we de poll nog een keer uitvoeren, want blijkbaar kan Megabyte de uitknop van zijn verhuller niet vinden en blijft die gewoon deze hele sector onzichtbaar!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 19, 2022 20:14:00 GMT 1
Ow wacht... Dacht jij dat ik die ene Fed zou pakken en daardoor mijn verhullers zou moeten uitdoen? Jij zou het doen met 8 objekten om je heen, maar ik ben niet zo dom.
Zolang er niks te knallen valt, blijf ik zeker onzichtbaar. Klingons die met snelheid 44 rondcrossen, laffe Kzinti's (lees: JIJ) die ALTIJD op afstand 45 blijven... Triest. Ik wed dat ik meer punten heb dan jij met m'n verhuller.
En als jullie dan toch niet willen vechten ga ik eens kijken of JOUW sterbasis er nog ligt.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 30, 2022 17:25:43 GMT 1
Als je het vindt, laat je het mij dan ook even weten.... ben namelijk door mijn raketten heen en mijn puntoren kunnen ook wel een massage-beurt gebruiken na al die gevechten, terwijl jij lekker onder een deken zat te bibberen, ehrm.. verhullen.
|
|