|
Post by The Red Baron on Oct 8, 2014 12:44:18 GMT 1
Als winnaar van het spel doet het mij deugd om u mede te delen: De Romulans hebben deze sector met overmacht gewonnen hoewel het op het einde nog even spannend werd. Tevens een score in top 5 van de Romulans bereikt (989 pt), hoewel dat meer te danken was aan de hoge eindscore van 918, dan aan heel veel punten in de laatste beurt. Jammergenoeg net niet in de top 10 voor schepen. De 313 punten van de Spitfire waren net niet genoeg. Ik wil bij deze mijn tegenspelers bedanken, het was altijd zeer gezellig op de SiS. Hierbij wil ik in het bijzonder Lord of Elvesham bedanken om abusievelijk zijn schild 2 ipv schild 4 aan te zetten, Mostly Harmless voor de goede samenwerking in het begin, die aan het einde toch behoorlijk omsloeg in vijandigheid en Hasenfratz voor het toestaan van het scoren van de laatste punten op zijn sterbasis. Als laatste wil ik de GM bedanken voor het begeleiden van mijn eerste spel sinds het e-mailtijdperk. Ik heb mij direct ingeschreven voor een nieuw spel en hoop daar net zo'n fijne tijd te hebben als in sector 219. Verslag zal volgen.
|
|
|
Post by Mostly Harmless on Oct 8, 2014 13:22:30 GMT 1
Gefeliciteerd. Leuk om te zien dat een rookie gewonnen heeft!
Laatste beurt was zeker nog even spannend. Je vloot lag er niet zo florissant meer bij.
Jenne, bedankt voor het GM-en van deze sektor! Op naar de volgende!
MH
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 9, 2014 12:06:11 GMT 1
The Red Baron, Gefeliciteerd met je glorieuze overwinning. Mooie prestatie en getallen. Ik kom je graag weer tegen, reken dan maar dat ik mijn schild-orders beter check! Megabyte, as usual: bedankt voor het hosten. Lord
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Oct 9, 2014 18:15:28 GMT 1
Wel, Proficiat aan Red Baron om dit spel te winnen. Ook toch wel een proficiat aan Mostly Harmless, die wel degelijk niet helemaal harmless was dit spel. Het is opmerkelijk dat jullie ons, een toch wel echt groot Groot Admiraal en een iets minder spectaculair Admiraal zomaar hebben weggevaagd in deze sector. Geniet van je overwinning, en GM Jenne, bedankt voor het hosten! Tot een volgend spel.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Oct 21, 2014 16:10:16 GMT 1
Gefeliciteerd Red Baron! Je bent de eerste in jaaaaaaaren die een Bronzen Ster weet te behalen! Geniet ervan! Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by The Red Baron on Oct 21, 2014 17:05:29 GMT 1
Gefeliciteerd Red Baron! Je bent de eerste in jaaaaaaaren die een Bronzen Ster weet te behalen! Geniet ervan! Groeten, Cleaver Nu maar hopen dat er snel een jaarverslag komt waarin deze heldendaad beschreven staat!
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Oct 30, 2014 7:57:23 GMT 1
Gefeliciteerd Red Baron! Je bent de eerste in jaaaaaaaren die een Bronzen Ster weet te behalen! Geniet ervan! Groeten, Cleaver Nu maar hopen dat er snel een jaarverslag komt waarin deze heldendaad beschreven staat! <Kijkt schuchter en ontwijkend om zich heen...> Het komt hoor, ik beloof alleen niets over wanneer! Groeten, Cleaver
|
|