Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on May 8, 2014 13:19:42 GMT 1
Heer Hasenfratz, ik ben klaar met deze sector, dus we kunnen samen afreizen naar die kuuroord...
Lord
|
|
|
Post by The Red Baron on May 8, 2014 14:02:49 GMT 1
Ik heb een zwaar tegenvallende beurt achter de rug. Ik haat het als je 2 schepen op afstand 5 hebt die jou niet kunnen zien maar die op defensieve hoek 136 liggen... en ze kunnen dan ook nog eens weg bljiven draaien van je. En dat is dus ook precies gebeurt... slechts een deukje in de schilden geslagen. Ik had me er zoveel van voorgesteld... nou ja ik ga doen wat elke weldenkende Romulan zou doen in zo'n geval en wachten op een volgende kans.
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on May 11, 2014 2:50:42 GMT 1
Heer Hasenfratz, ik ben klaar met deze sector, dus we kunnen samen afreizen naar die kuuroord... Lord Wel, Ik word hier nog wel terug verwacht, maar eerst moet er hier en daar wat geschilderd en terug opgevezen worden aan de laatste bootjes die ik nog heb, vooraleer ze ook maar kunnen overwegen het ruime sop te kiezen. Ik word zo moe van dat hozen tot aan mijn enkels in het water en stijgend, bovendien erg slecht voor mijn blikken ledematen. In ieder geval, laten we onze bekers heffen, Een paar liter bloedwijn drinken (Of iets Belgisch misschien... ) en zingen: 'ej HumtaH 'ej DechtaH 'Iw 'ej Doq SoDtaH ghoSpa' Sqral bIQtIq 'e' pa' jaj law' mo' jaj puS jaj qeylIS molar mIgh HoHchu'qu'
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on May 11, 2014 3:04:35 GMT 1
Ik heb een zwaar tegenvallende beurt achter de rug. Ik haat het als je 2 schepen op afstand 5 hebt die jou niet kunnen zien maar die op defensieve hoek 136 liggen... en ze kunnen dan ook nog eens weg bljiven draaien van je. En dat is dus ook precies gebeurt... slechts een deukje in de schilden geslagen. Ik had me er zoveel van voorgesteld... nou ja ik ga doen wat elke weldenkende Romulan zou doen in zo'n geval en wachten op een volgende kans. Beste edelgeborene rode driedekker vlieger, Mag ik u met vreugde deze kans aanbieden? Mijn laatste Kruisers worden op dit moment een beetje bijgeschilderd en met wat duct tape hier en daar gaatjes dichtgekleefd. In de tijd die u nodig heeft dat u of enige lezer aanwezig in deze sector, in de buurt van mijn reparatiefaciliteiten komt, ga ik nog even met mijn drinkebroer uit deze sector eentje of meertjes drinken op Qo'nos. Zo moet ik alvast niet dat hele eind terugvliegen om enkele frisse ideeën en wat disruptor- en phaservuur uit te wisselen. Je vindt mijn reparatiefaciliteiten op +,- , stuur even een 'blip' naar mijn sensors als je in de buurt komt. Dank!
|
|
|
Post by The Red Baron on May 11, 2014 8:24:18 GMT 1
Ik heb een zwaar tegenvallende beurt achter de rug. Ik haat het als je 2 schepen op afstand 5 hebt die jou niet kunnen zien maar die op defensieve hoek 136 liggen... en ze kunnen dan ook nog eens weg bljiven draaien van je. En dat is dus ook precies gebeurt... slechts een deukje in de schilden geslagen. Ik had me er zoveel van voorgesteld... nou ja ik ga doen wat elke weldenkende Romulan zou doen in zo'n geval en wachten op een volgende kans. Beste edelgeborene rode driedekker vlieger, Mag ik u met vreugde deze kans aanbieden? Mijn laatste Kruisers worden op dit moment een beetje bijgeschilderd en met wat duct tape hier en daar gaatjes dichtgekleefd. In de tijd die u nodig heeft dat u of enige lezer aanwezig in deze sector, in de buurt van mijn reparatiefaciliteiten komt, ga ik nog even met mijn drinkebroer uit deze sector eentje of meertjes drinken op Qo'nos. Zo moet ik alvast niet dat hele eind terugvliegen om enkele frisse ideeën en wat disruptor- en phaservuur uit te wisselen. Je vindt mijn reparatiefaciliteiten op +,- , stuur even een 'blip' naar mijn sensors als je in de buurt komt. Dank! Ik zie dat je een kruimelspoor hebt achtergelaten om mij in de goede richting te leiden.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on May 11, 2014 21:27:30 GMT 1
Ik zie dat je een kruimelspoor hebt achtergelaten om mij in de goede richting te leiden. Een kruimelspoor van boutjes en moertjes? Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on May 11, 2014 21:32:33 GMT 1
en zingen: 'ej HumtaH 'ej DechtaH 'Iw 'ej Doq SoDtaH ghoSpa' Sqral bIQtIq 'e' pa' jaj law' mo' jaj puS jaj qeylIS molar mIgh HoHchu'qu' voor de visuele ondersteuning ervanLord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on May 11, 2014 21:34:25 GMT 1
Zelf hou ik meer van het volgende gedeelte: Qoy qeylIs puqloD. Qoy puqbe'pu'. yoHbogh matlhbogh je SuvwI' Say'moHchu' may' 'Iw. maSuv manong 'ej maHoHchu'. nI'be' yInmaj 'ach wovqu'. batlh maHeghbej 'ej yo' qIjDaq vavpu'ma' DImuv. pa' reH maSuvtaHqu'. mamevQo'. maSuvtaH. ma'ov. Voor volledige video: klik hierLord
|
|
|
Post by Mostly Harmless on May 12, 2014 21:29:24 GMT 1
Ik heb een zwaar tegenvallende beurt achter de rug. Ik haat het als je 2 schepen op afstand 5 hebt die jou niet kunnen zien maar die op defensieve hoek 136 liggen... en ze kunnen dan ook nog eens weg bljiven draaien van je. En dat is dus ook precies gebeurt... slechts een deukje in de schilden geslagen. Ik had me er zoveel van voorgesteld... nou ja ik ga doen wat elke weldenkende Romulan zou doen in zo'n geval en wachten op een volgende kans. He!? Ik vond het juist een prima beurt! Even naar de rommies zwaaien, beetje sturen, gas wat open en adios maar weer.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on May 23, 2014 23:41:27 GMT 1
Ik houd best van een leuk robbertje drinken, maar dan het liefst zonder: -Klingons -slecht gezang -kopstoten na een liedje (dit geldt voor de letterlijke als de figuurlijke kopstoten) Groeten, Cleaver
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on May 28, 2014 23:36:05 GMT 1
Ik zing anders érg goed slecht!
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on May 29, 2014 22:07:05 GMT 1
Ik zing anders érg goed slecht! Daar twijfelt niemand aan heer Hasenfratz, maar herinner me er alsjeblieft aan u niet uit te nodigen voor mijn volgende drinkgelag... Een gewone kater is al erg zat. Groeten, Cleaver
|
|