Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Feb 25, 2014 11:57:57 GMT 1
Ja Ja ... de eerste punten zijn binnen. Mijn tegenstander heeft gelukkig niet optimaal gebruik gemaakt van mijn ongunstige ligging . Als jullie nu even allemaal op het uiltje stil gaan liggen dan kunnen we het spel tot een mooi einde brengen.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 25, 2014 12:17:47 GMT 1
Was jij de Fed dan? Ik had weliswaar jouw flank in de smiezen, maar had een te lage aanvliegsnelheid, bovendien kon ik ook niet veel harder gaan, want ik moest ook rekening houden met een eventueel opduikende team. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik mijn vloot kwijtraak omdat ik te gretig was bij een eerste aanval.
Blijf jij maar lekker rond het uiltje cirkelen, dan spoor ik de anderen wel op!
Lord
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Feb 25, 2014 12:45:30 GMT 1
Inderdaad.... Ja ik denk ik kan alleen voluit doorvliegen om zo de afstand te vergroten en zo min mogelijk schade te doen. jammer genoeg schoot je later en kwam alles op schild 3... en had net alles specifiek op 2 gedaan Welk T heb je geschoten want ik vond het nog wel veel voor die afstand.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 25, 2014 14:58:31 GMT 1
Vuurorders op T5 Ik had twee bewegingen van je verwacht: * vertragen en naar mij toe bijdraaien * versnellen en van mij af. Het vertragen had ik als beste optie beschouwd en mij daarop ingesteld. Verder had ik de toegekende SV op jouw schild 1 of 2 goed voorspeld Maar fijn dat je jouw schade in het openbaar bespreekt! Dat maakt voor jou de volgende fase (die van vernietiging) het makkelijker te verdragen. Lord
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Feb 26, 2014 11:19:32 GMT 1
Vertragen kostte weer energie die ik hoopte op specifieke verdediging te doen zodat je geen punten zou krijgen. Maar ja dan moet het wel op het goede schild Ach meer openheid leert iedereen van en maakt het spel wat leuker
|
|