Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 1, 2013 17:08:23 GMT 1
Wat is dit toch een fantastisch spel!
Twee schepen van LoE uitgeschakeld, de Romulanen achter me, de Klingons rechtsachter me maar IK ben het eerste bij de Kzinti Kattenbak!
Ik lach. HA. HA.
En ik kan dit rustig zeggen want beide heren van de KL en RO lezen toch het forum niet!
Nogmaals HA!
Megabyte
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 3, 2013 20:20:44 GMT 1
Wat is dit toch een fantastisch spel! Twee schepen van LoE uitgeschakeld, de Romulanen achter me, de Klingons rechtsachter me maar IK ben het eerste bij de Kzinti Kattenbak! Ik lach. HA. HA. En ik kan dit rustig zeggen want beide heren van de KL en RO lezen toch het forum niet! Nogmaals HA! Megabyte Laat me raden: het zal vast en zeker Quasimodo zijn. De tweede kan iedereen zijn op een handvol na, want Kelso, Skyrider en Skywise laten zich hier tegenwoordig ook al nauwelijks meer zien. Maar mooi gedaan! Dat zijn heerlijke beurten. Je ongeslagen status met Federatie wordt vooralsnog niet uitgedaagd vermoed ik... Groeten, Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 4, 2013 10:19:43 GMT 1
Ik lach ook! (maar dan als boer met kiespijn)
Maar was inderdaad een knappe, voor mij pijnlijke, move....maar zolang je de doelscore nog niet hebt overschreden, is er nog niets verloren (zei ik strijdvaardig)
Overigens fijn om te weten dat we forumstille tegenstanders hebben, scheelt ook weer hoge verwachtingen.
Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 4, 2013 13:07:50 GMT 1
Laat me raden: het zal vast en zeker Quasimodo zijn. De tweede kan iedereen zijn op een handvol na, want Kelso, Skyrider en Skywise laten zich hier tegenwoordig ook al nauwelijks meer zien. Je bent heel erg warm (behalve met Quasimodo dan)
|
|