|
Post by Immelmann on May 2, 2013 11:01:31 GMT 1
Want ik zit in dit spel, ik kon een uitdaging van de Galactisch Admiraal Megabyte natuurlijk niet naast me neer leggen. Dus leg het eremetaal maar alvast klaar....op welke borst het gespeld mag worden zien we dan later wel.....
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on May 2, 2013 20:55:04 GMT 1
<ahum> Groot-admiraal Megabyte....
Lord of Elvesham <180>
|
|
|
Post by Immelmann on May 2, 2013 22:39:28 GMT 1
Ja ik hoorde al zoiets ja, de ranglijst loopt wat achter.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on May 4, 2013 14:57:41 GMT 1
nu niet meer....geniet enorm van het plaatje...
alleen mis ik nog het jaarverslag van onze historicus....
Lord <178>
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on May 5, 2013 12:02:16 GMT 1
Ja, ik ben ook wat verbaasd: ik heb Megabyte enkele malen verzocht om de foto's van de laatste bijeenkomst op te sturen, zodat ik het Jaaroverzicht kan afronden. De bedoeling was dat alle updates die nu gedaan zijn, er tegelijk op konden met het Jaaroverzicht plus de twee andere spelverslagen die ik afgerond heb. Ik denk dat hij het vergeten is. Jammer, want op zich is het Jaaroverzicht al geruime tijd klaar, op de foto's na. Ach, het is geen ramp natuurlijk. Hopelijk gebeurt het snel en kan alles er alsnog op. En dan hebben we over een tijdje weer een nieuwe update met veel leesmateriaal! Ik ga bijna 60 pagina's aan tekst overhandigen... Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by Immelmann on May 5, 2013 20:13:37 GMT 1
nu niet meer....geniet enorm van het plaatje... Lord <178> Ik ken het gevoel ja, ik ben ook erg blij met de promotie tot Admiraal.. Dit jaar is tot nu toe al aanzienlijk succesvoller verlopen dan vorig jaar.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on May 6, 2013 7:21:46 GMT 1
Ja, ik ben ook wat verbaasd: ik heb Megabyte enkele malen verzocht om de foto's van de laatste bijeenkomst op te sturen, zodat ik het Jaaroverzicht kan afronden. De bedoeling was dat alle updates die nu gedaan zijn, er tegelijk op konden met het Jaaroverzicht plus de twee andere spelverslagen die ik afgerond heb. Ik denk dat hij het vergeten is. Jammer, want op zich is het Jaaroverzicht al geruime tijd klaar, op de foto's na. Ach, het is geen ramp natuurlijk. Hopelijk gebeurt het snel en kan alles er alsnog op. En dan hebben we over een tijdje weer een nieuwe update met veel leesmateriaal! Ik ga bijna 60 pagina's aan tekst overhandigen... Groeten, Cleaver Sorry... Ben het inderdaad weer vergeten. Stuur me anders vanavond even een sms met een herinnering. Groet, Megabyte
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on May 8, 2013 8:12:19 GMT 1
Foto's zijn geregeld.
Maar ehm, zo te zien zit ik niet in dit spel. Ik heb namelijk nog geen nieuwe schepen gezien in mijn achtertuin.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on May 8, 2013 12:01:44 GMT 1
Misschien moet je ook niet in je achtertuin kijken, maar in je mailbox? Lord <183>
|
|
|
Post by Immelmann on May 8, 2013 13:35:49 GMT 1
He wat...raar. Ik hoop dat het een mail-foutje is of zo, ik keek er erg naar uit om jou eens tegen te komen, ik wil wel eens zien met wat voor briljante acties je me gaat verbazen.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on May 13, 2013 8:32:31 GMT 1
Okee, okee, ja de bakken zijn binnen, kattebakkorrels zijn bijgevuld dus het kan beginnen.
Zucht.
|
|
captainbob
Member
Commodore
Rommie or not Rommie, that's the question
|
Post by captainbob on May 14, 2013 10:50:44 GMT 1
Leuk, een spelletje met ervaren heren en een newbie als ik. Goed dat ik een keer voor de Romulans heb gekozen.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on May 14, 2013 13:20:24 GMT 1
Leuk, een spelletje met ervaren heren en een newbie als ik. Goed dat ik een keer voor de Romulans heb gekozen. Als je Commodore bent kun je nauwelijks meer spreken van newbie Bob. Leuk dat je ook een keer Romulan speelt overigens!
|
|
captainbob
Member
Commodore
Rommie or not Rommie, that's the question
|
Post by captainbob on May 15, 2013 11:00:26 GMT 1
Desalniettemin ben ik de chum in deze vijver van sharks
|
|
|
Post by Immelmann on May 15, 2013 21:14:25 GMT 1
Hier een gouden tip dan voor je Bob: Als je nou 120 of zo gaat vliegen, en je verhuller en 6 ECM aanzet, kan niemand je ooit identificeren, en kunnen ze ook niet op je schieten!
nou ja, behalve een Sterbasis dan.
|
|