Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 6, 2011 7:39:32 GMT 1
Kijk eens wat ik hier vind: Stukjes WC-papier van een angsthaas dat naar het noorden is gevlucht! Guys....ik weet dat ik een recordjager ben, maar het record van de langste sector streef ik toch echt niet na!!! 1 punt is voor mij al voldoende om deze sector te beëindigen....dus laat je zien! Dan kan ik het afmaken! Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Apr 6, 2011 8:56:50 GMT 1
Kijk eens wat ik hier vind: Stukjes WC-papier van een angsthaas dat naar het noorden is gevlucht! Guys....ik weet dat ik een recordjager ben, maar het record van de langste sector streef ik toch echt niet na!!! 1 punt is voor mij al voldoende om deze sector te beëindigen....dus laat je zien! Dan kan ik het afmaken! Lord Voor de goede orde: Ik heb geen interesse in een confrontatie met jou, vind de Klingons aantrekkelijker Wil je dat ene puntje nog halen zul je toch wat meer moeten laten zien dan alleen afstand houden .. je hebt teveel kansen gehad om het af te maken. Deze beurt maximaal versnellen en je sensoren blijven ruis zien, frustrerend hé?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 6, 2011 11:07:39 GMT 1
vind de Klingons aantrekkelijker Tja, geur zoekt geur, he! Maar het was te voorspellen dat je met je windsels tussen je benen ervandoor zou gaan. Ik had toch enige hoop dat er enig lef in je verdroogde lijf zat....ijdele hoop is het weer gebleken! Je bent erg geËnderd!!!! Lord
|
|
|
Post by Immelmann on Apr 6, 2011 12:20:59 GMT 1
1 punt is voldoende? Raar. Vorige beurt zei je nog dat je op iets rond de 800 punten had, en nu heb je er plots 949? Of ben je op andere wijze de doelscore te weten gekomen?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 6, 2011 12:44:12 GMT 1
1 punt is voldoende? Raar. Vorige beurt zei je nog dat je op iets rond de 800 punten had, en nu heb je er plots 949? Of ben je op andere wijze de doelscore te weten gekomen? Oke, Immelman, daar heb je me....mijn oren zitten vol snot, wat mij veel ongemak bezorgt. Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik in principe aan één punt voldoende heb om deze sector te mogen beëindigen..... dat kan ook 10 of 15 zijn, doelscore is uiteraard geheim en zo moet het ook blijven.... Dus mocht je een hik-bewegende Defender zien, dan ben ik aan het niezen.... Lord
|
|
|
Post by Immelmann on Apr 6, 2011 12:53:45 GMT 1
Wat je dus eigenlijk wilt zeggen is dat je al over de minimale doelscore van 750 heen bent...maar dat wisten we al. In elk geval kan elk puntje voor ons beiden dus de laatste zijn (dat laatste zal geen groot geheim zijn, ik neem aan dat je mijn schepen gescant hebt.)
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Apr 6, 2011 15:00:08 GMT 1
vind de Klingons aantrekkelijker Tja, geur zoekt geur, he! Maar het was te voorspellen dat je met je windsels tussen je benen ervandoor zou gaan. Ik had toch enige hoop dat er enig lef in je verdroogde lijf zat....ijdele hoop is het weer gebleken! Je bent erg geËnderd!!!! Lord Je kunt het mooi vertellen Geloof je nu echt dat ik met één schip het ga opnemen tegen een complete vloot? Aan lef ontbreekt het niet, uiteindelijk durfde ik de Romulans aan, jij maakte openlijk bekend dat je dat niet zag zitten .. overigens verras je me daar niet mee. Hou jij maar lekker afstand ... daar ligt je kunde, daar zul je het mee moeten doen.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 6, 2011 18:42:11 GMT 1
Geloof je nu echt dat ik met één schip het ga opnemen tegen een complete vloot? Tuurlijk, je bent immers toch zo superieur dat je aan een schip voldoende hebt om mij op te rollen!! Ik ben toch maar een angsthaas, wat is dan iemand die voor een angsthaas op de vlucht gaat? Daar zijn geen woorden voor, jouw daden hebben al doen spreken! Als je de Romulans als eerste tegenkomt, is het logisch dat je daar dan mee gaat bakkeleien. Wat moet je dan met hun doen: eitjes bakken die uit jouw schrikkelwindsels komen? Heb ik geen moeite mee met 4 photons tot mijn beschikking, dus kom maar kippie! lord
|
|
|
Post by Immelmann on Apr 6, 2011 20:40:29 GMT 1
Jongens jongens jongens toch..kom...
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Apr 6, 2011 22:44:26 GMT 1
Geloof je nu echt dat ik met één schip het ga opnemen tegen een complete vloot? Tuurlijk, je bent immers toch zo superieur dat je aan een schip voldoende hebt om mij op te rollen!! Ik ben toch maar een angsthaas, wat is dan iemand die voor een angsthaas op de vlucht gaat? Daar zijn geen woorden voor, jouw daden hebben al doen spreken! Als je de Romulans als eerste tegenkomt, is het logisch dat je daar dan mee gaat bakkeleien. Wat moet je dan met hun doen: eitjes bakken die uit jouw schrikkelwindsels komen? Heb ik geen moeite mee met 4 photons tot mijn beschikking, dus kom maar kippie! lord Je sensoren geven niet echt veel info .... Zal ook zo blijven ... waarom omkeer maken om jou de laatste puntjes te bezorgen ?? Die had je vele beurten terug al kunnen behalen maar toen ging je er als een hazewind vandoor. Zoals gezegd, je hebt je kansen gehad ... helaas. Doe eens gek .. gooi je vloot uit elkaar!!! Meer kans dat je sensoren wat te zien krijgen
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 7, 2011 7:02:37 GMT 1
Doe eens gek .. gooi je vloot uit elkaar!!! Meer kans dat je sensoren wat te zien krijgen Dan nog is het enige wat ik te zien krijg een in angstzweet ingewikkelde vluchtende object....
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 11, 2011 12:31:32 GMT 1
Zullen we overigens in de toekomst bacteriologische wapens buiten ons arsenaal houden?
|
|