Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 30, 2011 7:50:22 GMT 1
Ah... Er komt een verlaat ingepakt cadeautje aan.....
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Mar 30, 2011 8:45:00 GMT 1
Ah... Er komt een verlaat ingepakt cadeautje aan..... Cadeautje is niet voor jou bedoeld, meer zul je ook niet te zien krijgen. Vind het interessanter om achter de Klingons aan te gaan Deze vloot ben jij alweer uit het oog verloren ... hoe krijg je het voor elkaar!
|
|
|
Post by Immelmann on Mar 30, 2011 9:43:03 GMT 1
Ik heb de verhullers geborgen uit de wrakken van de Romulanen
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 30, 2011 11:09:27 GMT 1
Deze vloot ben jij alweer uit het oog verloren ... hoe krijg je het voor elkaar! Op dezelfde manier als waarop jij ze ook uit het oog verloren hebt.... Zegt dat wat over ons of over onze tegenstander
|
|
|
Post by Immelmann on Mar 30, 2011 14:16:48 GMT 1
Ik geloof dat Sun Tzu (die ouwe chinees, niet de SO speler...) al gezegd heeft "Val aan als de vijand verzwakt is". Vanuit dat oogpunt doe ik het op dit moment het slimst, ik ben verzwakt en win kostbare tijd die ik kan gebruiken om sensors en zo te repareren. We zullen nog wel zien wie er deze sector aan 't langste eind gaat trekken. Ik laat me in elk geval niet onvoorbereid uit de tent lokken, het opgeven is niet mijn stijl, en met beschadigde sensors op zoek naar naar Kzinti ook niet, dat is zelfmoord en daar is niets heroisch aan. Als jij wint, good for you, maar dan zal je die wel moeten verdienen.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 30, 2011 15:07:54 GMT 1
En zo zal het geschieden!
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Mar 30, 2011 18:24:09 GMT 1
Ik geloof dat Sun Tzu (die ouwe chinees, niet de SO speler...) al gezegd heeft "Val aan als de vijand verzwakt is". Vanuit dat oogpunt doe ik het op dit moment het slimst, ik ben verzwakt en win kostbare tijd die ik kan gebruiken om sensors en zo te repareren. We zullen nog wel zien wie er deze sector aan 't langste eind gaat trekken. Ik laat me in elk geval niet onvoorbereid uit de tent lokken, het opgeven is niet mijn stijl, en met beschadigde sensors op zoek naar naar Kzinti ook niet, dat is zelfmoord en daar is niets heroisch aan. Als jij wint, good for you, maar dan zal je die wel moeten verdienen. Voorlopig wint hij niets En aangezien hij geen notie heeft waar jij nu uithangt, zal dat ook nog wel even blijven. Veel tijd heb je overigens niet, ik heb je daarentegen wel in het vizier en altijd prettig om te lezen dat er verzwakte tegenstanders aanwezig zijn
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Mar 30, 2011 18:27:46 GMT 1
Deze vloot ben jij alweer uit het oog verloren ... hoe krijg je het voor elkaar! Op dezelfde manier als waarop jij ze ook uit het oog verloren hebt.... Zegt dat wat over ons of over onze tegenstander Bij mijn weten ben ik de enigste die een volledige confrontatie aandurfde ... daarbij heb ik geen oog gehad voor de Klingons, ik had al een speelkameraadje, helaas is deze reeds lange tijd verdwenen (lees: opgeruimd)
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 31, 2011 7:17:50 GMT 1
Voorlopig wint hij niets Dat geldt voor een ieder van ons..... En jij bent niet verzwakt zeker met je solo-kanootje? Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 31, 2011 7:19:40 GMT 1
daarbij heb ik geen oog gehad voor de Klingons Had je dat maar wel gedaan!!! Dan had de verhoudingen anders gelegen!
|
|
|
Post by Immelmann on Apr 1, 2011 18:53:49 GMT 1
Ik vind 't trouwens zo allemaal wel erg lang duren. Zeker nu ook Toet nog in de race lijkt te zijn en zelfs dreigt achter mij aan te komen. Ik zal daarom komende beurt op 0,0 te vinden zijn, zonder ECM uiteraard. Als jullie dat nou ook doen, kunnen we d'r snel een eind aan maken.
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Apr 1, 2011 21:25:57 GMT 1
Ik vind 't trouwens zo allemaal wel erg lang duren. Zeker nu ook Toet nog in de race lijkt te zijn en zelfs dreigt achter mij aan te komen. Ik zal daarom komende beurt op 0,0 te vinden zijn, zonder ECM uiteraard. Als jullie dat nou ook doen, kunnen we d'r snel een eind aan maken. En we doen onze schilden uit en vuren op de tegenstander nadat deze op ons heeft gevuurd ... ben ik wel voor te vinden Ik zal er zijn !!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 1, 2011 21:44:50 GMT 1
Het is dat het 1 april is vandaag. Aan deze flauwekul doe ik dus niet mee.
Mocht het wel voor 't echie zijn, dan zijn jullie ongeloofwaardig als tegenstanders.
Lord
|
|