Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 17, 2011 22:28:30 GMT 1
Ken men het verhaaltje van drie Haviken die omhoog gingen? Ze gingen niet Mazzel voor onze DOTjes in deze sector!
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Mar 18, 2011 20:26:37 GMT 1
Pfff, je dacht toch niet echt dat we nog op jou zaten te wachten hé... Ga jij maar lekker lafjes tegen je Sterbasis aanhangen!
Of ben je bezig de door de Feds aangeschoten Kzinti van navigator groen uit de lucht te knallen. Tsjonge, wat een uitdaging, zeker vanuit die zielige Romulaantjes.
Blijkbaar kom je tegenwoordig alleen voor Romulanen in aanmerking als je geen karakter hebt en voorspelbaar bent. Maar ik zal nu maar stoppen met feiten op te noemen want misschien dat Daryl hier ook nog wel wat passende woorden aan wil besteden.
Met vriendelijke groet,
The Hitman
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 20, 2011 0:14:32 GMT 1
Jaja, nu je geen zicht meer hebt op al dan niet verhulde Haviken, durf je eindelijk eens vanaf je holletje op het forum te vertonen. En je hebt niet eens de slaap uit je ogen gewreven, want anders zou je je wel herinneren dat jullie degenen waren, (groot)admiraals onwaardig, die lafjes in jullie SB-wieg gingen lurken tegenover onverhulde Haviken. En nu roep je ook nog vanachter de rug van Daryl! Het wordt hoog tijd dat ik deze sector op mijn naam ga schrijven, dan wordt het admiraalveld tenminste een beetje pittiger door. En dat is een feit!
Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 23, 2011 22:54:08 GMT 1
En gelijk is het hier weer stil, misschien moet ik minder hard roepen, want Hitman duikt gelijk weer in zijn holletje. Maar waar blijven Hrun en Sado met hun sappige mailtjes?
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Mar 23, 2011 23:50:18 GMT 1
Lord, Lord wat is er gebeurd met je? Praatjes voor tien, vieze plaatjes en ook nog Hitman beledigen....ik zal je moeder eens uit de boom schudden en vertellen wat je hier allemaal uitspookt.
Ga jij lekker met de kleine jongens spelen, de (groot)admiraals zoeken wel weer een nieuwe uitdaging.
En het feit dat Hitman vanachter mijn rug roept, is een teken van affectie.....
dus..
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 24, 2011 7:11:33 GMT 1
Lord, Lord wat is er gebeurd met je? Praatjes voor tien, vieze plaatjes en ook nog Hitman beledigen....ik zal je moeder eens uit de boom schudden en vertellen wat je hier allemaal uitspookt. praatjes voor 10? Is dat anders dan gebruikelijk? Vieze plaatjes? Het ziet er nochtans schoon uit?! Hitman beledigen? Ik hou me juist in.... Natuurlijk moet ik met de kleine jongens spelen, de (groot)admiraals in deze sector duiken telkens keer hun SB-wiegje in zodra er maar een havik-object opduikt! en wie had er nu over vies? Dick!
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Mar 24, 2011 8:40:20 GMT 1
ik ben er ook nog he`, en waar hangen de kzinti uit eigenlijk?
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Mar 24, 2011 13:20:56 GMT 1
Ik ben even mijn pootjes aan het schoonlikken... ff geduld
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 24, 2011 19:56:21 GMT 1
We zijn al in beurt 10, heb geen geduld meer....wil scoren!
|
|