Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 6, 2011 0:59:45 GMT 1
En weer schalt het Elfen-overwinningskreet door de ruimte: [glow=red,2,300]Ná túro nín![/glow].
Helaas geen promotie, maar ook een IN behalen moet eens een keer gebeuren. Blijer ben ik met mijn high score van maar liefst 406 punten voor Reichenau en daarmee een goede positie veroverd in de top-10. En uiteraard weer een Zilveren Maan erbij.
GM-Danny bedankt voor het hosten van dit voor mij snelle potje....
Lord
|
|
captainbob
Member
Commodore
Rommie or not Rommie, that's the question
|
Post by captainbob on Feb 6, 2011 15:05:09 GMT 1
Felicitaties voor Lord oF Elvesham Jammer voor je dat net het commandoschip wrak is gegaan. Ik was je graag nog eens tegengekomen, met een volledig intacte vloot. De feds hebben 2 punten gescoord (4 treffers op een schild), dus ik had graag nog schermutseling met je aangegaan. Een volgende keer.
|
|
captainbob
Member
Commodore
Rommie or not Rommie, that's the question
|
Post by captainbob on Feb 6, 2011 15:05:27 GMT 1
En ook mijn dank aan GM Danny!
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Feb 6, 2011 16:00:20 GMT 1
Gefeliciteerd met je zege Lord of Elvesham! Je bent goed bezig de laatste tijd... Groeten, Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 6, 2011 23:33:27 GMT 1
Ik was je graag nog eens tegengekomen, met een volledig intacte vloot. De feds hebben 2 punten gescoord (4 treffers op een schild), dus ik had graag nog schermutseling met je aangegaan. Een volgende keer. Thx Captain Bob, na mijn treffen op het stilliggende vloot van Quasimodo had ik 2,5 Defender over, dus ik had geen trek in een treffen met jou, zeker niet na dat armzalige schade op jou. Een volgende sector wil ik zeker tegen jou 'kampen'. Maar het heeft me zeker oorlijk verbaasd dat onze driftige kwaker zo met zich heeft laten kwakkelen.....ben ik totaal niet gewend van hem. Wat is er aan de hand, Donald23, je bent ook zo stil de laatste tijd op het forum. Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 6, 2011 23:35:10 GMT 1
Gefeliciteerd met je zege Lord of Elvesham! Je bent goed bezig de laatste tijd... Groeten, Cleaver Thx Cleaver, Zoals een noordeling zou zeggen: It goat!
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Mar 15, 2011 16:43:07 GMT 1
Maar het heeft me zeker oorlijk verbaasd dat onze driftige kwaker zo met zich heeft laten kwakkelen.....ben ik totaal niet gewend van hem. Wat is er aan de hand, Donald23, je bent ook zo stil de laatste tijd op het forum. Lord Even kort wat van mij dan :-) Ik heb voor dit spel tot beurt 4 orders ingeleverd. Daarna heeft iemand anders het van mij overgenomen. Ivm drukte op het werk moest ik SO even stilleggen. Drukte op het werk bleek wel, inmiddels ben ik aan het re-integreren en werk ik 50%. SO komt wel weer, maar nu nog even niet. Gefeliciteerd met je overwinning in ieder geval! Ciao, donald23
|
|
|
Post by Immelmann on Mar 15, 2011 17:06:01 GMT 1
Goed wat van je te horen Donald, en ook goed om te horen dat je SO niet hebt opgegeven. Ik vind het zelf juist fijn om met SO even met iets helemaal anders bezig te zijn, juist als het erg druk is op het werk, maar dat gaat natuurlijk niet voor iedereen op. Als je interesse hebt, zijn er ongetwijfeld mensen die bereid zijn om met je samen te spelen en het van je over te nemen als je het toch te druk hebt. Als je dat ziet zitten, post het op het forum, ik wil ook wel samen een spel starten als je wilt, kunnen we revanche nemen voor het suboptimale verloop van het conventiespel in Delft waar we samen niet de meest gelukkige beslissingen hebben genomen...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 15, 2011 19:45:19 GMT 1
Ivm drukte op het werk moest ik SO even stilleggen. Drukte op het werk bleek wel, inmiddels ben ik aan het re-integreren en werk ik 50%. SO komt wel weer, maar nu nog even niet. Blij te horen dat het weer aan de betere kwak gaat. Inderdaad moet je keuzes maken als het even te veel wordt. Dat is voor een ieder weer anders, in mijn geval heb ik me juist gestort op SO. Rust goed uit en als je weer zover bent, geef dan maar een kwaak, dan wil ik graag mijn phasers weer op je richten! En tot die tijd: sterkte en beterschap! Lord
|
|