Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 3, 2011 13:05:29 GMT 1
Het blijft een drukke kwadrant, ook al is het aantal schepen met één gereduceerd, jammer genoeg door de Fed, maar je kunt ook niet alles willen. Hieruit blijkt maar weer dat zelfs schepen met vrouwennamen goed kunnen uitdelen. Maar ja, Hrun heeft natuurlijk niets voor niets gekozen voor vecht-kippetjes.... Ik hoop dat Hrun nog een passend 'requiem' geeft voor het te loor gaan van Pallas-Kz. Dan zal ik alvast één bedenken voor komend beurt....genoeg doelen, behalve van de dreamin'-on-koppel die natuurlijk laf liggen te wentelen in hun stinkende nest.... Lord
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Feb 4, 2011 10:14:34 GMT 1
Dat is ook niet raar dat die wrak is als mijn waardige tegenstander ALLES lost op een afstandje 9 op mijn enkele schipje.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 4, 2011 10:40:42 GMT 1
Maar jij was ook op AE 9 en ik zie geen Fed wrak.....
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Feb 4, 2011 15:13:19 GMT 1
A. Ik lag in hun achterschild en zijn in mijn schild 4 dus hadden ze meer vuurkracht op me. B. Zij hadden al wat schade achter de kiezen en heb ik dus mijn vuur verdeeld. Maar ik heb een rekenfoutje gemaakt bij het draaien Nu kan jij mooi met de punten ervandoor zo te zien
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 4, 2011 15:18:13 GMT 1
Ik mag niet klagen, nee..... maar helaas heb ik deze beurt niet het genot van mijn verhuller, dus kan ik tegenvuur verwachten....
maar ik zal alvast wat requiems bedenken.....
Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 4, 2011 15:21:39 GMT 1
Het wil overigens niet echt vlotten met dat ''wraakneming'' op mij..... Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 7, 2011 11:17:31 GMT 1
Daar Hrun het niet doet, doe ik het toch maar, tenslotte heb ik deze sector gebombardeerd tot de sector van de Requiems.
Pallas, Godin van het reine, droom van elk mens Keek verrast op toen zij om haar zij draaide werd ze beschoten door de federale gehaaiden Totaal respectloos door hun achterste wapens
Lord
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Feb 7, 2011 13:11:11 GMT 1
En twee havikken die aan mijn kont ruiken.... hmmm
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 8, 2011 23:54:14 GMT 1
Je hoeft niet gelijk zo beledigend te doen, ik weet dat ik een grote neus heb , maar zo erg dat ik aan jouw kontje ruik vanaf een afstandje tussen de 15 en de 30 AE (ik ga je nu geen tactische info geven), is ook weer overdreven. Even +18 en je heb geen greintje last van mij! Lord
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Feb 9, 2011 10:12:41 GMT 1
+18? Een Shivan Dragon vlucht niet.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 9, 2011 12:40:01 GMT 1
..... laat ik het anders zeggen: Ze kruipen hun nest in en blijven daar tot het einde van de sector!!! Lord
|
|