Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 31, 2010 15:35:36 GMT 1
Suilad nin mellons!
Geen sluimerende of zanddragende draadjes in deze sector wat mij betreft.
In deze sector heb ik mijn gloednieuwe commodore-maillot aangetrokken en zal in deze sector het pad van het admiraalschap vinden!
Aangezien ik het zeer vervelend vind om naamloze ruimtebakens te plaatsen ter waarschuwing voor rondvliegende ruimtebrokken, vraag ik mijn waarde tegenstanders zich bekend te maken.
Lord of Elvesham
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Oct 31, 2010 17:01:28 GMT 1
Da's nou jammer, ik heb net mijn commander ei uitgebroed, en was van plan hier mijn commodore ei te leggen! Daar zakt je maillot vanaf natuurlijk, dus ik stuur vast een setje bretels op.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 31, 2010 19:26:24 GMT 1
Maar .... een promotie tot commodore past toch helemaal niet in jouw planning van deze sector. Dat is pas over 5 jaar!! In ieder geval heet ik je van harte welkom in mijn sector. Hopelijk treffen we elkaar. Ik weet in ieder geval van jouw zwak voor roodharige chicks! Lord
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Nov 2, 2010 0:10:17 GMT 1
in jouw sector? toe maar.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 2, 2010 9:23:29 GMT 1
Dat is dan afgesproken!
Als jij je nog wilt vervoegen naar het uiltje, waar reeds enige roodharige checks zijn heengebracht, kan ik deze sector kort houden....
Lord
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Nov 2, 2010 11:06:17 GMT 1
ik weet ondertussen ook al wie spelers 3 en 4 zijn.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 2, 2010 12:57:26 GMT 1
jaja, en dat wil je zeker niet vertellen aan mij?
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Nov 2, 2010 13:00:39 GMT 1
ik heb me ook nog onder 2 pseudoniemen ingeschreven. kip in het bakkie.
|
|
|
Post by Immelmann on Nov 2, 2010 17:39:21 GMT 1
Hmm. Op die manier zal het aantal spelers wel stijgen ja. Of het is op de manier zoals we in gedachte hadden is dan weer een tweede...
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Nov 8, 2010 22:05:37 GMT 1
hej Lord! ik ben alvast gekoppeld, en dan hopen dat Darth als eerste mijn SB uitkiest in deze sector! (excuus voor het gebruiken van een cliche. )
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 9, 2010 13:24:30 GMT 1
DV in deze sector...mmm, ongeloofwaardig, omdat hij kansen in andere sectoren heeft om groot-admiraal te worden naar eigen zeggen, hij zou liever wachten tot hij deze rang daadwerkelijk krijgt alvorens een sector te beginnen, maar ja....het WIS-systeem (wandelgangensysteem) is meestal niet aan mij besteed, noch geruchten. Maar goed blijf maar in die kippenhok van je. Ik haal die chicks wel op van het uiltje en drop ze hoogstpersoonlijk bij je. In welk kwadrant kan ik dat doen? Lord
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Nov 9, 2010 22:36:12 GMT 1
Deze sector is maar van een iemand(en) en dat is van het illusture koppel Hitman en Daryl.
Inderdaad een ongewone combinatie...normaal kies ik voor lelijke kansloze slagers met een slechte adem, dan kom ik namelijk beter uit. Deze keer combineer ik mijn eigen talent met het talent van Hitman en zal het jullie allemaal dun door de panty lopen....
Stel de promoties maar een spelletje uit......
|
|
Chester Nimitz
Member
Commander
Fleet Admiral of the United States Navy
|
Post by Chester Nimitz on Nov 11, 2010 18:28:30 GMT 1
Al drie teams bekend, dat schiet op en Darth zit niet in dit spel anders had hij allang zijn bedoelingen duidelijk gemaakt. Ik zit trouwens ook niet in dit spel, jammer want er wordt hier tenminste gepost.
NIMITZ.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 11, 2010 21:27:09 GMT 1
Al drie teams bekend, dat schiet op en Darth zit niet in dit spel anders had hij allang zijn bedoelingen duidelijk gemaakt. Ik zit trouwens ook niet in dit spel, jammer want er wordt hier tenminste gepost. NIMITZ. [glow=red,2,600]Hé,... niet klagen over een gebrek aan posts van mijn zijde hè. Ik vind dat het de laatste tijd net weer een beetje begint aan te trekken....[/glow]
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Nov 12, 2010 9:37:49 GMT 1
Sorry mannen maar ik ben bang dat dit mijn sector gaat worden. Wegens de stijgende lijn in mijn puntentotaal kan het gewoon niet anders dan dat ik meer puntjes ga scoren dan jullie. Succes, jullie zullen het nodig hebben
|
|