Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Oct 25, 2010 14:28:30 GMT 1
Een lange strijd is ten einde gekomen. De Romulans hebben het niet gered Desalniettemin wel een waardige tegenstander (Malurax), of beter: de enige tegenstander die een confrontatie is aangegaan. Nu eens kijken of we een voltallige Kzinti vloot de stuipen op het lijf kunnen jagen
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 2, 2010 12:56:32 GMT 1
Hee, dit draadje is ergens tussendoor geslipt....
Ja, ik zag de escape pod van Malurax al voorbij vliegen. Verder zou ik zeggen: doe je best, want je bent wel behoorlijk verspreid voor serieus schietwerk itt mijn prachtige formatie.
En hoe zit het overigens met de Klingons, daar hoor ik helemaal niets meer van of hebben ze hun handen vol aan hun kreupele makker?
Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Nov 2, 2010 13:06:10 GMT 1
Hee, dit draadje is ergens tussendoor geslipt.... Ja, ik zag de escape pod van Malurax al voorbij vliegen. Verder zou ik zeggen: doe je best, want je bent wel behoorlijk verspreid voor serieus schietwerk itt mijn prachtige formatie. En hoe zit het overigens met de Klingons, daar hoor ik helemaal niets meer van of hebben ze hun handen vol aan hun kreupele makker? Lord Het werd tijd Inderdaad en mooie formatie .. hoe lang vlieg je zo al rond? Van de Klingons niets meer vernomen ... verwacht ook dat we er niets meer van zullen vernemen, waarschijnlijk nog ergens zoekende naar een SB of zo ....
|
|
|
Post by Immelmann on Nov 2, 2010 17:37:22 GMT 1
Ik heb alle kwadranten al gehad, ik vlieg ergens rond het midden. Waar jullie zijn weet ik niet, maar niet daar waar ik ben....
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Nov 2, 2010 19:21:27 GMT 1
Ik heb alle kwadranten al gehad, ik vlieg ergens rond het midden. Waar jullie zijn weet ik niet, maar niet daar waar ik ben.... Ik zal je even op weg helpen (lees: je geheugen opfrissen) Ergens lang geleden trok een Klingon vloot richting mijn SB, ergens moeten je sensoren mijn vloot hebben waargenomen, enkele beurten daarna ben ik de confrontatie aangegaan met de Romulans, zal dan vast niet ver van mijn wijlen SB zijn geweest ... dus één keer raden waar ik nu zou zijn en dat al vanaf beurt 0 !!! ... Juist, in mijn eigen kwadrant Ik zou zeggen, kom even langs, Kzinti zit er nu ook, van verhulde Romulans heb je geen last ... daarbij, we willen toch echt snel gaan genieten van het verslag hoe je deze sector aan je palmares hebt weten toe te voegen (belofte maakt schuld)
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 2, 2010 20:17:14 GMT 1
Het werd tijd Inderdaad en mooie formatie .. hoe lang vlieg je zo al rond? Ah... als je ze drillt voor een overwinningsparade, duurt het inderdaad even. Het moet natuurlijk tiptop uitzien... Dat moet niet al te moeilijk zijn!
|
|
|
Post by Immelmann on Nov 2, 2010 20:27:44 GMT 1
Eh nee, dat heb ik niet. Ik denk omdat ik 50 of zo ging. Maakt ook niet uit, fijn dat ik nu weet waar je zit, ik zoek wel ff terug welk kwadrant jouw sterbasis zat.
Trouwens, ff wat anders, heb je arrogantie-lessen genomen bij Megabyte? Wat kost dat nou, zeg een les of tien? Je moet nog wel werken aan je subtiliteit hoor, maar geef 't nog een les of 3 en dan zit 't helemaal snor.
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Nov 2, 2010 21:54:10 GMT 1
Het werd tijd Inderdaad en mooie formatie .. hoe lang vlieg je zo al rond? Ah... als je ze drillt voor een overwinningsparade, duurt het inderdaad even. Het moet natuurlijk tiptop uitzien... ! Het ziet er allemaal tiptop uit hoor, maar eh .... 14 beurten? Ik heb ze áltijd na één beurt al op ramkoers liggen
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Nov 2, 2010 22:00:06 GMT 1
Eh nee, dat heb ik niet. Ik denk omdat ik 50 of zo ging. Maakt ook niet uit, fijn dat ik nu weet waar je zit, ik zoek wel ff terug welk kwadrant jouw sterbasis zat. Trouwens, ff wat anders, heb je arrogantie-lessen genomen bij Megabyte? Wat kost dat nou, zeg een les of tien? Je moet nog wel werken aan je subtiliteit hoor, maar geef 't nog een les of 3 en dan zit 't helemaal snor. Als je koers zet naar het noordoosten kom je al aardig in de buurt Ik heb trouwens geen idee wat die lessen van Megabyte moeten kosten, heb er ook geen behoefte aan .. waarom geld uitgeven aan iets wat ik al beheers
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 2, 2010 22:48:20 GMT 1
Ik heb ze áltijd na één beurt al op ramkoers liggen ram in de betekenis van 'door-elkaar-gerammeld-worden' wat jou de komende beurt zal overkomen?
|
|
|
Post by Immelmann on Nov 2, 2010 22:54:36 GMT 1
Pfffff heren, kalm aan, de testosteron spuit haast van mijn scherm af...;p
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 2, 2010 23:16:48 GMT 1
Dan is het voor jou helemaal gemakkelijk om ons te vinden, volg de vloed terug tot aan de bron...... Hoe is het overigens met je vloot? De vierde alweer een beetje opgekalefaterd?
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Nov 3, 2010 0:05:16 GMT 1
Ik heb ze áltijd na één beurt al op ramkoers liggen ram in de betekenis van 'door-elkaar-gerammeld-worden' wat jou de komende beurt zal overkomen? Zal me een gerammel worden deze beurt of wordt het toch gerommel?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 3, 2010 7:35:38 GMT 1
Het rommelt na 14 beurten sowieso in mijn buik, dus alles is welkom, ook uitgedroogd vlees!
|
|