|
Post by Immelmann on Aug 13, 2010 20:20:19 GMT 1
Gewoon uit nieuwsgierigheid, is beurt 8 al gedraaid of nog niet ?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 13, 2010 22:50:33 GMT 1
Ik had het eigenlijk niet willen vragen, maar nu jij toch begint. Misschien is onze GA nog aan het bijkomen van zijn vakantie of niet alle orders zijn binnen (had toevallig vanmorgen nog gecheckt of ik dat wel gedaan had, en dat had ik inderdaad gedaan). Lijkt me even een kwestie van even wachten....
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 15, 2010 13:29:06 GMT 1
Ach, de deadline was pas een week geleden. Jammer dat er dan niet ff een mailtje gestuurd wordt...
|
|
|
Post by Immelmann on Aug 17, 2010 9:30:38 GMT 1
Is er al zicht op wanneer de beurt gedraaid zal worden? Ik ga een beetje in de knel komen voor de volgende beurt wegens druk druk druk en zo.
|
|
|
Post by Immelmann on Aug 17, 2010 10:44:32 GMT 1
Ah, daar zal je 'm hebben....
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 17, 2010 12:21:30 GMT 1
En hoe ziet het eruit?
Lord
|
|
|
Post by Immelmann on Aug 17, 2010 13:54:30 GMT 1
Als vier velletjes A4 met een ouderwets font, alleen dan in word formaat en gemailed
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 17, 2010 14:06:41 GMT 1
Ah...het begint te dagen....
Verder nog iets interessants te melden (moet wachten tot vanavond)
Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 18, 2010 8:17:07 GMT 1
Ja...stipjes....oh...wie heeft boven de sensors gegeten!
Nu de resultaten binnen zijn, kan ik niet zeggen dat ik het 'Joepie' vind....maar even snel doordraaien, misschien zie ik meer!
Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Aug 18, 2010 9:14:51 GMT 1
Ja...stipjes....oh...wie heeft boven de sensors gegeten! Nu de resultaten binnen zijn, kan ik niet zeggen dat ik het 'Joepie' vind....maar even snel doordraaien, misschien zie ik meer! Lord JOEPIE Kijk laffe, zolang jij van alles en iedereen weg vliegt, in welke sector dan ook, dan vallen er weinig "joepie"momenten voor jou te beleven en te ervaren.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 18, 2010 9:33:55 GMT 1
Ik ervaar genoeg, maar heb gewoon geen zin om Romulanen te ontmoeten. Die ga ik inderdaad uit de weg. Dus zolang jij in Haviken verschanst (over laf gesproken), blijf ik uit jouw buurt. Simpel zat!
Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Aug 18, 2010 12:27:41 GMT 1
Ik ervaar genoeg, maar heb gewoon geen zin om Romulanen te ontmoeten. Die ga ik inderdaad uit de weg. Dus zolang jij in Haviken verschanst (over laf gesproken), blijf ik uit jouw buurt. Simpel zat! Lord Leuk om te lezen dat ik in deze sector de controle heb over de Haviken, nou .... ik heb er inderdaad controle over, maar niet als Romulan zijnde Dat is dus het verschil tussen jou en mij ... jij gaat alles en iedereen uit de weg, meer kan ik er niet van maken. Je roept veel, maar doet bitter weinig ... oké, als nutteloze opvulling in deze sector doe je het aardig
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 18, 2010 12:59:27 GMT 1
Zo, dan weet ik dat ook weer.... Blijf dromen, je komt vanzelf achter dat je je in een nachtmerrie bevindt!
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Aug 18, 2010 14:29:47 GMT 1
Zo, dan weet ik dat ook weer.... Blijf dromen, je komt vanzelf achter dat je je in een nachtmerrie bevindt! Je bent de laatste die nu pas doorheeft wie waar in vliegt, doe er je voordeel mee ... ga jij nu werkelijk mijn nachtmerrie worden? Grapjas Maar je weet wie nu wie is, misschien kom je eindelijk eens in actie (lees: durf je een confrontatie aan) ...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 18, 2010 16:12:26 GMT 1
Je hebt me meer dan genoeg verteld, flapuitende windselpop.
|
|