|
Post by Immelmann on Jul 6, 2010 12:14:12 GMT 1
Dat is niet waar, ik heb zelf gezien hoe Nimitz hoogstpersoonlijk een zak chips leeg heeft gegeten, dus zeg niet dat er niets gepresteerd is.
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Jul 11, 2010 16:38:02 GMT 1
Cleaver, wij zijn Romulanen, dus wat denk je zelf? En daarnaast hou ik me sinds sector <huppeldepup met DV, Ender en Mega> oostindisch doof voor pacts... Lord Nou mijn beste Lord, reken maar dat deze sector een herhaling van spel 174 gaat worden. Want ik heb afgelopen zaterdag genoeg gehoord... Dit is ook de allerlaatste keer dat ik mezelf vooraf bekend maak. Mega Ahum ... niet om het even, maar jij zit toevallig in de Romulanen ja. Als er iemand anders in had gezeten dan was er niks veranderd aan de situatie waar ik en Hasenfratz ons in bevinden.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Jul 11, 2010 19:57:55 GMT 1
Ik denk van wel, want dan hadden jullie niet met je hoofd op een hakblok gezeten....
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jul 12, 2010 6:06:48 GMT 1
Ik denk van wel, want dan hadden jullie niet met je hoofd op een hakblok gezeten.... Ehm nee: wat Skywise bedoelt is dat hij en Hasenfratz al op het hakblok lagen ongeacht wie er in de Romulanen zit... Hoe erg het is dat je op weinig afstand van elkaar uitkomt wordt niet bepaald door wie er in de Haviken zit - dat had best Sinterklaas of de paashaas kunnen zijn, want pijn doen gaat het toch! En als er wat afspraken voorbij komen, dan zouden die net zo goed hebben kunnen voorkomen als er iemand anders Romulanen zou spelen. Skywise en Hasenfratz liggen er niet slecht voor omdat Megabyte Romulanen heeft, maar omdat ze op elkaars lip zitten! Groeten, Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jul 12, 2010 10:52:02 GMT 1
Mijn beste Cleaver, Je zit nog steeds in een ontkenningsfase! Megabyte vliegt met mij in deze sector in haviken! Dit leidt tot automatisch tot het feit dat iedere tegenstander zijn hoofd op het hakblok legt, ongeacht de ligging van welke tegenstander dan ook! Ik verwijs gemakshalve naar de statistieken! Hopelijk heb jij je lijden verkort door recht op ons af te vliegen, want plasma's zijn in het begin niet vooruit te branden! Lord
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jul 12, 2010 12:04:57 GMT 1
Mijn beste Cleaver, Je zit nog steeds in een ontkenningsfase! Megabyte vliegt met mij in deze sector in haviken! Dit leidt tot automatisch tot het feit dat iedere tegenstander zijn hoofd op het hakblok legt, ongeacht de ligging van welke tegenstander dan ook! Ik verwijs gemakshalve naar de statistieken! Hopelijk heb jij je lijden verkort door recht op ons af te vliegen, want plasma's zijn in het begin niet vooruit te branden! Lord Nee hoor, ik ontken helemaal niets. Ik ageerde slechts tegen de tussen de regels door naar boven gekomen stelling dat de situatie waarin Skywise en Hasenfratz zich nu bevinden op wat voor wijze dan ook beinvloed zou zijn door wie er in de Romulanen zit. Dat maakt echt niets uit. Dat enkele tegenstanders zichzelf al uitschakelen door elkaar af te knallen is een groot geluk voor Megabyte (en jou!), niks meer en niks minder. Ik denk niet dat mijn orders op wat voor front dan ook voor een verrassing kunnen zorgen. Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 13, 2010 13:54:52 GMT 1
Ik kan echt niet geloven dat Skywise en Hasenfratz daar afspraken over zouden maken... Ze zitten maar een beetje met ons te dollen en hebben gewoon op de vuurknop gedrukt. Toch...?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jul 13, 2010 14:09:24 GMT 1
Sky is Galactisch admiraal en moet het goede voorbeeld geven a la kirk: eerst schieten dan praten.....toch?
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Jul 13, 2010 15:20:00 GMT 1
Sky is Galactisch admiraal en moet het goede voorbeeld geven a la kirk: eerst schieten dan praten.....toch? "We come in peace, shoot to kill!" Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 13, 2010 15:41:15 GMT 1
Sky is Galactisch admiraal en moet het goede voorbeeld geven a la kirk: eerst schieten dan praten.....toch? Precies mijn waarde. Sky zou NOOIT niet-schieten afspraakjes maken want dat doet een GA niet.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jul 13, 2010 19:26:24 GMT 1
"We come in peace, shoot to kill!" ah ja, dat was het...hoe kon ik mijn klassiekers vergeten! En deden ze dat, elkaar peacefull beschieten? Lord
|
|
|
Post by Immelmann on Jul 13, 2010 19:58:00 GMT 1
Door elkaar te beschieten met macrobiotische zemelcake. Die dingen zijn dodelijk op de korte afstand.
|
|