Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 27, 2010 22:12:21 GMT 1
Mega, Ik snap iets niet....misschien kun je het me uitleggen. Dat ze ons doodzwijgen, dat is tot daar aan toe....
Of zitten die arme stumperds van onze tegenstanders in de slagkruisers en roestbakken zo in een hoekje gedrukt dat ze vergeten zijn de 'engage'-knop in te drukken?
Lord
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Jun 28, 2010 9:13:11 GMT 1
Ik proef een EBS-achtige situatie. 3 tegenstanders die niks zeggen, maar lekker aan het bakkeleien zijn. Straks krijgen jullie gewoon de melding: Dit spel is afgelopen!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 28, 2010 12:01:46 GMT 1
EBS is niet echt van toepassing, ik zorg altijd wel voor doelen.
Echter gaat het hierom dat maar liefst TWEE teams te laat zijn met de orders.
Schandalig en het is weer eens meer regel dan uitzondering aan het worden, ook al in 183 b.v.
Daarom ga ik weer pleiten voor : beurt niet ingestuurd, beurt gemist!!! Dan gaan die schepen maar rechtdoor. Leren ze het wel af. En eigenlijk bedoel ik met "ze" maar één persoon....
Gmpf.
Mega
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 28, 2010 12:39:37 GMT 1
En ik zeg: Aye! Uiteraard zijn er uitzonderingen mogelijk, maar dat is dan ook uitzondering, niet als regelmaat. Als je weet dat je een bepaalde periode niet kunt, kaart dit dan aan bij de GM of (nog beter) zorg voor een blunderende opvolger zodat je hem de schuld kan geven van je toch al 'onvermijdelijke' verlies in deze sector! Uiteraard geldt dit ook voor andere sectoren! Communiceren!!!! Overigens: de vakantieperiodes breken straks weer aan, denk daar ook over na! Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 28, 2010 12:42:21 GMT 1
Echter gaat het hierom dat maar liefst TWEE teams te laat zijn met de orders. En eigenlijk bedoel ik met "ze" maar één persoon.... WAT!!! ÉÉN persoon die TWEE teams bestuurt in deze sector!!!! Dat bestaat niet!
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jun 28, 2010 13:45:35 GMT 1
EBS is niet echt van toepassing, ik zorg altijd wel voor doelen. Echter gaat het hierom dat maar liefst TWEE teams te laat zijn met de orders. Schandalig en het is weer eens meer regel dan uitzondering aan het worden, ook al in 183 b.v. Daarom ga ik weer pleiten voor : beurt niet ingestuurd, beurt gemist!!! Dan gaan die schepen maar rechtdoor. Leren ze het wel af. En eigenlijk bedoel ik met "ze" maar één persoon.... Gmpf. Mega Ik vind het ook vervelend, maar het kan natuurlijk iedereen een keer gebeuren. Wanneer de zaak echter structureel wordt, is actie gewenst... Je hebt het over één persoon - misschien kun je die persoon erop aanspreken? Persoonlijk vind ik dat iemand die goed communiceert meer sympathie verdient. Ik zie dat ik niet alleen ben! Groeten, Cleaver
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Jun 28, 2010 23:14:00 GMT 1
Wow! Dat is lang geleden dat ik een Klingon D7 van zo dichtbij aan de buitenkant heb gezien! Best wel indrukwekkend!!!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 29, 2010 6:48:41 GMT 1
Ik zie dat mijn waarde historicus nog steeds vol lof is over zijn wandelavontuur langs de muur van Hadrianus. Vergeet je de foto's niet komend SO-conventie?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 29, 2010 6:49:25 GMT 1
Wow! Dat is lang geleden dat ik een Klingon D7 van zo dichtbij aan de buitenkant heb gezien! Best wel indrukwekkend!!! Pas maar op dat jij je snorharen niet verbrandt aan de uitlaat
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jun 29, 2010 7:04:21 GMT 1
Ik zie dat mijn waarde historicus nog steeds vol lof is over zijn wandelavontuur langs de muur van Hadrianus. Vergeet je de foto's niet komend SO-conventie? Ik heb de foto's al eens naar mijn laptop gekopieerd, maar ik zal het nog een keertje controleren aangezien ik toch nog mijn laptop SO-klaar moet maken. Bovendien zit ik nog geregeld met mijn neus in de boeken en wikipagina's over het Romeinse Engeland, dus ik zal vast wel wat te vertellen hebben! Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 30, 2010 8:11:22 GMT 1
Ik zie dat mijn waarde historicus nog steeds vol lof is over zijn wandelavontuur langs de muur van Hadrianus. Vergeet je de foto's niet komend SO-conventie?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 30, 2010 8:12:14 GMT 1
Ik zie dat mijn waarde historicus nog steeds vol lof is over zijn wandelavontuur langs de muur van Hadrianus. Vergeet je de foto's niet komend SO-conventie? Ik heb de foto's al eens naar mijn laptop gekopieerd, maar ik zal het nog een keertje controleren aangezien ik toch nog mijn laptop SO-klaar moet maken. Bovendien zit ik nog geregeld met mijn neus in de boeken en wikipagina's over het Romeinse Engeland, dus ik zal vast wel wat te vertellen hebben! Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 30, 2010 8:13:22 GMT 1
...of (nog beter) zorg voor een blunderende opvolger zodat je hem de schuld kan geven van je toch al 'onvermijdelijke' verlies in deze sector! Een mooie verwijzing naar sector 183
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 30, 2010 8:14:47 GMT 1
Zeg Lord of Elveshamenkaas, Hoor jij ook niet iemand zachtjes huilen? En kijk eens links uit het raam, zou daar wat aan de hand zijn?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 30, 2010 8:15:45 GMT 1
Wow! Dat is lang geleden dat ik een Klingon D7 van zo dichtbij aan de buitenkant heb gezien! Best wel indrukwekkend!!! En met jouw "kunde" ga je het ongetwijfeld weer verprutsen...
|
|