Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on May 13, 2010 21:10:34 GMT 1
Kan iemand nog iets leuks meedelen over deze beurt?
Kan weer niet schieten....waar zijn de poesjes gebleven....Ik wou dat ik dat pak Felix weer terug kon vinden....dacht niet dat ik het nodig had daar ik een afspraak had met kitten Ender.....maar al wie ik zie, weinig Ender!
Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on May 13, 2010 22:32:07 GMT 1
Kan iemand nog iets leuks meedelen over deze beurt? Kan weer niet schieten....waar zijn de poesjes gebleven....Ik wou dat ik dat pak Felix weer terug kon vinden....dacht niet dat ik het nodig had daar ik een afspraak had met kitten Ender.....maar al wie ik zie, weinig Ender! Lord Ik heb en passant de Nimitz-Fe opgeruimd Die bonuspuntjes kon ik niet laten liggen .... En Ender? Ligt hij niet ergens in het zuiden nu? Hmm ... laat ik daar eens gaan kijken ... of toch verder gaan met het allerlaatste deel van de Feds? Of toch achter LoE aan gaan (waar hij ook mag uithangen)? Teveel keuzes
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on May 14, 2010 9:30:28 GMT 1
Toet... niet liegen. Je hebt niet geschoten. Hij ging wrak aan die 2 plasma's die nog rondvlogen. Ga maar even spelen met LoE Ik kom zo weer.
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on May 14, 2010 10:05:39 GMT 1
Toet... niet liegen. Je hebt niet geschoten. Hij ging wrak aan die 2 plasma's die nog rondvlogen. Ga maar even spelen met LoE Ik kom zo weer. Er is wel degelijk opdracht gegeven tot vuren, echter de plasma's deden hun werk, sneller dan ik had gedacht Zal me komende week eens gaan beraden wat te doen in deze sector .. keuzes in overvloed
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on May 14, 2010 12:10:02 GMT 1
Ik heb en passant de Nimitz-Fe opgeruimd Die bonuspuntjes kon ik niet laten liggen .... Nou niet overdrijven, want het was ook de enige verstandige wat je kon doen afgelopen beurt Volgens de laatste berichten ligt hij nu in een afgesloten psychiatrische afdeling op de SB, raaskallend over dat hij toch de overwinning zal behalen in deze sector.... Tja, welke van die keuzes zal nu het snelste leiden tot EBS....want dat is wat je te wachten staat de komende beurten.
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on May 19, 2010 23:05:26 GMT 1
Ik laat hier voor de verandering eens even niets los over waar ik me bevindt.
Commander Ender
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on May 20, 2010 5:41:17 GMT 1
Maakt me niet uit, zogauw ik dat pak Felix weer gevonden heb, kom je vanzelf boven water.
Maar Ender, het is niet moeilijk raden wat jouw strategie wordt met slechts een halve vloot!
Lord
|
|