Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 14, 2010 5:06:21 GMT 1
Hm..wisselend succes...Het is jammer dat de havikjes zich er nu mee bemoeien, want die kapen letterlijk al het lekkers voor je neus weg. Gelukkig zijn ze zichtbaar, waardoor iik nu ruime keus heb aan doelen komende beurt....
Jammer Sado en je bent zo goed begonnen deze sector...
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Apr 14, 2010 8:57:09 GMT 1
Ja gemangeld worden is nooit leuk maar dat zat er dik in. Maar het is nog niet over.. ik heb nog 2 hele mooie schepen en zo te zien gaat er wat vuurwerk komen tussen jou en onze onbekende. Het is pas over als het laatste fluitsignaal klinkt
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 14, 2010 22:49:53 GMT 1
Wat zeg je, fluitsignaal....ik heb peterselie in mijn oren gepropt...niets fluiten, knallen!!
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Apr 15, 2010 11:01:59 GMT 1
Fluiten, knallen... whatever... als er maar wat klingon en romulaanse bemanningsleden volgende beurt door de ruimte vliegen.
Oh en nog iets. Mijn vrouw is erg ontstemd door de kras in de lak dus de thee kunnen jullie wel op je buik schrijven
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 15, 2010 18:14:15 GMT 1
Dat is nogal straffe kost..... maar waar gaat het nu om, over de kras in de lak an sich of over de diepte ervan
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Apr 15, 2010 23:49:57 GMT 1
Hm..wisselend succes...Het is jammer dat de havikjes zich er nu mee bemoeien, want die kapen letterlijk al het lekkers voor je neus weg. Gelukkig zijn ze zichtbaar, waardoor iik nu ruime keus heb aan doelen komende beurt.... Correctie: Je ziet de helft! De andere helft mag je aankomende beurt ervaren Moge duidelijk zijn .. ik heb de Romulans onder mijn hoede. En ja ... de eerste bonuspuntjes zijn binnen (lees: confirmed kill) en dat met een halve vloot! Succes heren!
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Apr 16, 2010 23:55:01 GMT 1
Da's schrikken hé? Meteen stil hier
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 18, 2010 22:31:28 GMT 1
Da's schrikken hé? Meteen stil hier Sinds wanneer heeft Toeteren meerdere betekenissen? Ben ik een vol weekendje weg en gelijk begint Meneer Snotlap te denken dat hij heer en meester is over deze sector. Dus prop die linnengoed weer terug en laat maar eens zien wat je kunt met die proppeschieters van jou?! Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Apr 19, 2010 1:05:28 GMT 1
Da's schrikken hé? Meteen stil hier Sinds wanneer heeft Toeteren meerdere betekenissen? Ben ik een vol weekendje weg en gelijk begint Meneer Snotlap te denken dat hij heer en meester is over deze sector. Dus prop die linnengoed weer terug en laat maar eens zien wat je kunt met die proppeschieters van jou?! Lord Mijn linnengoed zit strak gestreken, prima in de plooi En ... zal ook zo blijven. Daarbij ... je bent m'n enigste "target" .. de rest is al vertrokken, alsof ze het wisten dat ik hier aanwezig ben, alleen jij ... jij hebt het nog niet helemaal begrepen .. lang leve mijn proppeschieters
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 19, 2010 20:06:02 GMT 1
Mijn linnengoed zit strak gestreken, prima in de plooi En ... zal ook zo blijven. Daarbij ... je bent m'n enigste "target" .. de rest is al vertrokken, alsof ze het wisten dat ik hier aanwezig ben, alleen jij ... jij hebt het nog niet helemaal begrepen .. lang leve mijn proppeschieters Graplinnenbroek, jij bent ook mijn target voor komende beurt, dus zorg maar voor een kussentje. En geef maar niet hoog op van je proppenschieters....
|
|