Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 25, 2010 22:33:23 GMT 1
[glow=red,2,600]Nou Hitman, ik ben benieuwd wat er van je over is. Ik heb in ieder geval heel iets anders gedaan dan wat jij verwachtte,... en lig nu cheek-to-cheek met Skyrider....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 25, 2010 22:34:26 GMT 1
[glow=red,2,600]En Sado, heeft deze beurt je een beetje gebracht wat je ervan hoopte? Kunnen we het eerst wrak op je naam schrijven? Ik ben benieuwd....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 25, 2010 22:42:34 GMT 1
[glow=red,2,600]Oh,... en last but not least Skyrider,... is deze situatie interessant genoeg om nu eindelijk je 100-ste post te schrijven?[/glow]
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Jan 26, 2010 8:11:03 GMT 1
Nou Darth, dan hoop ik dat mijn post ertoe heeft bijgedragen dat jij iets onverwachts wilde doen. Van de andere kant, als jij Skyrider als object zag had je weinig andere keus om niet in eenzelfde situatie te komen als de Romulanen en ik...
In ieder geval is het eerste wrak een feit, jammer genoeg aan mijn kant. Maar komende beurt daarentegen zou wel eens perspectieven kunnen bieden!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 26, 2010 9:57:20 GMT 1
Nou Darth, dan hoop ik dat mijn post ertoe heeft bijgedragen dat jij iets onverwachts wilde doen. Van de andere kant, als jij Skyrider als object zag had je weinig andere keus om niet in eenzelfde situatie te komen als de Romulanen en ik... [glow=red,2,600]Helaas,... ik moet je teleurstellen zoveel indruk maak je ook weer niet op mij. Nee, om Sado de ruimte te geven zelf zijn rommel op te ruimen had ik al besloten te proberen achter Skyrider uit te komen.[/glow] [glow=red,2,600]De eerste klap is een daalder waard, vervelend voor Sado dat jij nu die daalder gaat opeisen....[/glow]
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Jan 26, 2010 22:20:10 GMT 1
Dat is dan wel weer erg netjes van je Darth, dat je hem niet nog even in de rug naar zijn grootje schiet. Hoewel het ergens ook niet helemaal oppertuun voor je zou zijn waren het toch ook wel weer heel gemakkelijke punten geweest...
Ik zal wat milder zijn in je veroordeling over sector 161.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 27, 2010 10:59:31 GMT 1
Dat is dan wel weer erg netjes van je Darth, dat je hem niet nog even in de rug naar zijn grootje schiet. Hoewel het ergens ook niet helemaal oppertuun voor je zou zijn waren het toch ook wel weer heel gemakkelijke punten geweest... Ik zal wat milder zijn in je veroordeling over sector 161. [glow=red,2,600]Wat??? Je wordt toch niet soft hè?[/glow]
|
|
Skyrider
Member
Groot Admiraal
If it aint broke, I'll fix it anyway!
|
Post by Skyrider on Jan 28, 2010 23:23:49 GMT 1
[glow=red,2,600]Nou Hitman, ik ben benieuwd wat er van je over is. Ik heb in ieder geval heel iets anders gedaan dan wat jij verwachtte,... en lig nu cheek-to-cheek met Skyrider....[/glow] Inderdaad ik krijg een soort dejavu gevoel
|
|
Skyrider
Member
Groot Admiraal
If it aint broke, I'll fix it anyway!
|
Post by Skyrider on Jan 28, 2010 23:29:50 GMT 1
Nou Darth, dan hoop ik dat mijn post ertoe heeft bijgedragen dat jij iets onverwachts wilde doen. Van de andere kant, als jij Skyrider als object zag had je weinig andere keus om niet in eenzelfde situatie te komen als de Romulanen en ik... [glow=red,2,600]Helaas,... ik moet je teleurstellen zoveel indruk maak je ook weer niet op mij. Nee, om Sado de ruimte te geven zelf zijn rommel op te ruimen had ik al besloten te proberen achter Skyrider uit te komen.[/glow] Dat is je helaas niet gelukt...ja was alleen voor mij net iets te ver doorgevlogen...kleine misrekening mijnerzijds Maar waar is mijn klingon vuurkracht?? Ach een fed koekblik kan ook wel hard schieten.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 29, 2010 10:36:08 GMT 1
[glow=red,2,600]Nou Hitman, ik ben benieuwd wat er van je over is. Ik heb in ieder geval heel iets anders gedaan dan wat jij verwachtte,... en lig nu cheek-to-cheek met Skyrider....[/glow] Inderdaad ik krijg een soort dejavu gevoel [glow=red,2,600]Wat zal ik zeggen,... gefeliciteerd met je 100ste post op het forum. Enne,... het is niet zo ernstig als vijftig sectoren terug hoor....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 29, 2010 10:58:13 GMT 1
Nou Darth, dan hoop ik dat mijn post ertoe heeft bijgedragen dat jij iets onverwachts wilde doen. Van de andere kant, als jij Skyrider als object zag had je weinig andere keus om niet in eenzelfde situatie te komen als de Romulanen en ik... [glow=red,2,600]Helaas,... ik moet je teleurstellen zoveel indruk maak je ook weer niet op mij. Nee, om Sado de ruimte te geven zelf zijn rommel op te ruimen had ik al besloten te proberen achter Skyrider uit te komen.[/glow] Dat is je helaas niet gelukt...ja was alleen voor mij net iets te ver doorgevlogen...kleine misrekening mijnerzijds Maar waar is mijn klingon vuurkracht?? Ach een fed koekblik kan ook wel hard schieten. [glow=red,2,600]Ik heb de huidige situatie al helemaal kapot geanalyseerd op een niveau dat een stuk nauwkeuriger is dan de gegevens van de einduitdraai. Dat hard schieten valt wel mee,... we liggen in een pat-stelling waaruit ik (tot nu toe) geen van ons beiden een voordeel zie halen. Waar ligt jouw sterbasis? Ik denk dat er niets anders op zit dan dat ik mijn bijnaam weer eer aan ga doen....[/glow]
|
|