|
Post by "No Shields" Malurax on Sept 30, 2009 17:07:01 GMT 1
Het is weer wachten op de beurt. Het begint bijna een gewoonte te worden. Beste GM: Wordt eens wakker... Het is alweer 2 dagen na de deadline.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 30, 2009 17:48:35 GMT 1
Het is weer wachten op de beurt. Het begint bijna een gewoonte te worden. Beste GM: Wordt eens wakker... Het is alweer 2 dagen na de deadline. Deadlines betekenen niet zoveel in dit spelletje lijkt het... Iets met een wooshing sound as they go by... Kortom nog geen beurt 2, nog geen idee of ik wel tegenstanders heb en laat staan of ik ze kan zien... GM! Enig idee wanneer ik de beurt kan verwachten? [glow=red,2,600]Niet zo ongeduldig jongens,... de deadline is er als uiterste grens waarvoor de orders ingestuurd moeten zijn. De ene Game Master is nu eenmaal wat sneller in het opstarten van zijn C64 simulator dan de andere. Dat,... of op Ëigleb komt de digitale post gewoon later aan....[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Sept 30, 2009 20:06:04 GMT 1
Het is weer wachten op de beurt. Het begint bijna een gewoonte te worden. Beste GM: Wordt eens wakker... Het is alweer 2 dagen na de deadline. Deadlines betekenen niet zoveel in dit spelletje lijkt het... Iets met een wooshing sound as they go by... Kortom nog geen beurt 2, nog geen idee of ik wel tegenstanders heb en laat staan of ik ze kan zien... GM! Enig idee wanneer ik de beurt kan verwachten? [glow=red,2,600]Niet zo ongeduldig jongens,... de deadline is er als uiterste grens waarvoor de orders ingestuurd moeten zijn. De ene Game Master is nu eenmaal wat sneller in het opstarten van zijn C64 simulator dan de andere. Dat,... of op Ëigleb komt de digitale post gewoon later aan....[/glow] Sorry Darth, maar daar woon ik niet...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 30, 2009 20:53:11 GMT 1
Ik dacht heel even dat het aan mij lag, maar DV heeft gewoon dubbel gepost....dat is tricky....
Overigens: geduld is een schone zaak!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 30, 2009 21:00:02 GMT 1
Sorry heren, mae culpa!
Morgenvroeg draai ik de beurt.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 30, 2009 22:26:47 GMT 1
[glow=red,2,600]Dat,... of op Ëigleb komt de digitale post gewoon later aan....[/glow] Sorry Darth, maar daar woon ik niet... [glow=red,2,600]Jij niet,... maar een niet nader te noemen Game Master wél,... hoewel dat (gezien het bovenstaande bericht) dan toch weer niet het geval blijkt te zijn....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 30, 2009 22:36:54 GMT 1
Ik dacht heel even dat het aan mij lag, maar DV heeft gewoon dubbel gepost....dat is tricky.... [glow=red,2,600]Ja,... maar ik heb wel geprobeerd aan de afzonderlijke heren recht te doen door hen in hun eigen draadje als eerste te citeren. 't Was ff flink knippen en plakken om dat netjes te krijgen....[/glow]
|
|