Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Jul 2, 2009 13:12:49 GMT 1
* Vijlt nagels, leunt achterover en fluit deuntje " Eddie is een oenig ballonnenhoofd" *
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jul 6, 2009 17:08:17 GMT 1
Eddie wordt 's ochtends wakker met hoofdpijn. Hij kijkt omlaag en ziet een vadsige pens. Hij hoort, zoals wel vaker, het maniakale gegiechel van Daryl. "Eddie" giechelt Daryl zoals the Joker dat in The Dark Knight deed, "kom eens naar buiten, ik heb een verassing voor je".
Eddie stommelt zijn slaapkamer uit kijkt uit het raampje. Hij ziet 4 Kzinti's hangen. Op de Kzinti's staan, in grote roze letters, de namen: "Daryl is goed" "Ik ben Daryl" "Heerlijk Daryl" en "Daryl Rules".
"Shyte", denkt Eddie, "weer kzinti's". Hij draait zich om en kijkt uit het andere raampje. Daar hangen 4 Klingons, met grote zwarte gothische letters beschreven: "Eddie heerst", "Hmmmmm Eddie", "Ed mijn held", "Eddie de hengst".
"Voor jou!" giechelt Daryl.
Eddie zucht en laat zijn schouders hangen.
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Jul 7, 2009 12:00:21 GMT 1
jawel, dat beloofd een mooie pot te worden
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Jul 8, 2009 21:59:14 GMT 1
Eddie en Daryl tegen me... met 8 schepen dus.. LOL... Dat zijn dus 8 schepen die hun phaserbankjes vergeten te vullen!! Heren, jullie zijn welkom!!
|
|
|
Post by bountyhunter on Jul 22, 2009 9:41:41 GMT 1
Het wordt nog veel erger...El bountyhunter is ook nog van de partij! Maak je geen zorgen kikoman, de phaserbanken zijn altijd keurig vol - Krijg alleen dat stomme sturen maar niet onder controle ...
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Jul 22, 2009 22:41:27 GMT 1
Mhoehoehahaha.......Twee halfdebiele broertjes en een groentje........ *stopt nagels vijlen en dondert van stoel van lachen*
|
|