Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Aug 18, 2008 19:33:22 GMT 1
Dat was natuurlijk nauwelijks te verwachten met 2 teams over de 900 punten bij beurt 15 Voor degenen die hun post gemist hebben .... in beurt 16 werd de doelscore van 947 door zowel de Federatie onder leiding van Kikoman als de Romulanen onder leiding van Toetanchamon. Ondanks het feit dat Kikoman een voorsprong in punten had moest hij het toch afleggen door zijn slechtere positie. Enig geluk aan Toetanchamons zijde was hier wel te bespeuren, want Kikoman miste de doelscore op maar 2 punten in beurt 15. 2 punten die hij net niet uit de volledig gestripte Kzinti sterbasis of de Buer-RO wist te peuren anders was de Federatie aan de haal gegaan met de overwinning. Helaas voor hem mocht het niet zo zijn en bij deze feliciteer ik Toetanchamon met het behalen van de overwinning en zijn promotie. Vermeldenswaard is overigens ook de meer dan verdienstelijke score van Kikoman die maar liefst 444 punten met zijn Federatie kruiser wist te scoren en hiermee op de tweede plaats komt van de Federatie alltime high scores. De Klingons waren in dit spel niet meer dan een makkelijk doelwit voor de Romulanen, maar hopelijk is deze eerste officier niet dermate ontmoedigd dat hij het niet nog eens wil proberen. Tot slot hoop ik dat ik in ieder geval een redelijke gamemaster ben geweest. Voor een eerste spel heb ik niet te vaak geblunderd hopelijk (1 herdraai volgens mij, of 2 maar waarvan eentje zonder gevolgen) en wie weet mag ik van Megabyte nog eens een keer proberen de zaak te verzieken als GO. CU out there. Admiraal Skywise
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Aug 18, 2008 19:44:26 GMT 1
Dat was natuurlijk nauwelijks te verwachten met 2 teams over de 900 punten bij beurt 15 Voor degenen die hun post gemist hebben .... in beurt 16 werd de doelscore van 947 door zowel de Federatie onder leiding van Kikoman als de Romulanen onder leiding van Toetanchamon. Ondanks het feit dat Kikoman een voorsprong in punten had moest hij het toch afleggen door zijn slechtere positie. Enig geluk aan Toetanchamons zijde was hier wel te bespeuren, want Kikoman miste de doelscore op maar 2 punten in beurt 15. 2 punten die hij net niet uit de volledig gestripte Kzinti sterbasis of de Buer-RO wist te peuren anders was de Federatie aan de haal gegaan met de overwinning. Helaas voor hem mocht het niet zo zijn en bij deze feliciteer ik Toetanchamon met het behalen van de overwinning en zijn promotie. Vermeldenswaard is overigens ook de meer dan verdienstelijke score van Kikoman die maar liefst 444 punten met zijn Federatie kruiser wist te scoren en hiermee op de tweede plaats komt van de Federatie alltime high scores. De Klingons waren in dit spel niet meer dan een makkelijk doelwit voor de Romulanen, maar hopelijk is deze eerste officier niet dermate ontmoedigd dat hij het niet nog eens wil proberen. Tot slot hoop ik dat ik in ieder geval een redelijke gamemaster ben geweest. Voor een eerste spel heb ik niet te vaak geblunderd hopelijk (1 herdraai volgens mij, of 2 maar waarvan eentje zonder gevolgen) en wie weet mag ik van Megabyte nog eens een keer proberen de zaak te verzieken als GO. CU out there. Admiraal Skywise Thnx gamemaster, je hebt het idd redelijk gedaan Ondanks de einduitslag idd een narrow escape, well done Kiko en Ilrazzo.
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Aug 18, 2008 20:27:29 GMT 1
Toetie, Respect! Indrukwekkende eindscore.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 18, 2008 21:11:35 GMT 1
[glow=red,2,600]Toetanchamon gefeliciteerd met je overwinning en je promotie tot Commander. Heeft Kikoman het voor elkaar gekregen om op HIS te promoveren?[/glow]
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Aug 18, 2008 21:16:30 GMT 1
[glow=red,2,600]Toetanchamon gefeliciteerd met je overwinning en je promotie tot Commander. Heeft Kikoman het voor elkaar gekregen om op HIS te promoveren?[/glow] Nope, het schip met de HIS heeft de laatste beurt niet overleefd.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 18, 2008 21:30:42 GMT 1
Héé Toet! Van harte met je daverende overwinning en uiteraard ook met je records. Zo wordt het exclusieve clubje van 1000+ wel groter in korte tijd!
Lord
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Aug 19, 2008 6:43:13 GMT 1
Proficiat Toetanchamon, het moest er eindelijk eens van komen he! En dan meteen met zo'n mooie score! Je snapt dat dit om een uitgebreid spelverslag schreeuwt he? Het zou mooi zijn als Kiko ook een stukje schrijft, want hij zat er erg dichtbij en ik ben bijzonder benieuwd naar zijn verrichtingen. Overigens, is Kiko nu ook over de 1000 punten gekomen? Of was dat ene schip niet meer in staat 53 punten te halen? Er zijn nu alweer tien commanders die -ik kan niet voor Warlord instaan- voor zover ik weet allemaal actief zijn. Tesamen met de actieve nog hogere rangen komt dat uit op ongeveer dertien commandoschepen in Sterren Oorlog...het neemt toe! P.S.: leuk dat de spelleider een commentaar schrijft na afloop. Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 19, 2008 8:29:35 GMT 1
Ondanks dat Skywise deze pot goed gehost heeft, heeft hij toch een paar foutjes gemaakt in de einduitdraai. Daarom hier de correcties: - Eerste Officier Ilrazzo ontvangt helaas GEEN Bronzen Ster voor de WAO omdat deze wrak is gegaan. Hij ontvangt wel een SUPERNOVA omdat hij 444 punten heeft gehaald met een Federatieschip (overleven is hierbij geen vereiste). - Commander Toetanchamon ontvangt hierbij ook een SUPERNOVA voor de RAUM-RO omdat deze precies 350 punten heeft gehaald (hoezo, op het randje?) . Hij ontvangt tevens een ZILVEREN MAAN omdat het schip met de HIS de strijd niet overleefde (WAO-FE) en hij daarmee de hoogst scorende is met het schip RAUM-RO. Ik stuur jullie nog een gecorrigeerde einduitdraai (op verzoek van Skywise) zodat jullie een goed exemplaar om in te lijsten hebben . Groet, Megabyte
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 19, 2008 8:32:14 GMT 1
[glow=red,2,600]Toetanchamon gefeliciteerd met je overwinning en je promotie tot Commander. Heeft Kikoman het voor elkaar gekregen om op HIS te promoveren?[/glow] Het schip met de HIS was niet van KIKO. Hij had dus nooit kunnen promoveren op HIS en had gewoon moeten WINNEN! Felicitaties aan TOETANCHAMON met deze puike prestatie. Vooral de laatste beurt heb je nog flink uitgehaald! Het werd ook een keer tijd voor een ex-Galactisch Admiraal! Toch ga ik kijken of ik het er beter vanaf had gebracht dan KIKO. Ben gewoon nieuwsgierig Groeten, Megabyte
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Aug 19, 2008 9:13:58 GMT 1
Nou, dan een Kiko reactie op dit alles... Gemikt om 1 beurt eerder te winnen, echter op 2 punten na niet gehaald toen. De ligging van de schepen was dusdanig erna dat Toeter alle mogelijkheden had de punten te scoren die hij nog nodig had. Hij heeft dit dan ook keurig gedaan en hierbij feliciteer ik hem van harte.
De 2 schepen die hij nog wrak schoot in de laatste beurt waren beide van Il razzo. Deze speler is nieuw, niet echt actief op t forum en heeft weinig invloed gehad op dit spel. Echter met zijn schepen zijn wel erg veel punten gehaald en dat is idd een supernova waard.
Promoveren dat doet Kiko niet, das nl niet de gewoonte in onze familie (zie ook broer Eddie) Maar lol genoeg gehad en jammer dat de doelscore niet op 945 punten lag. Mijn berekening in punten had vorige beurt 954 moeten opleveren, maar dat werden er dus 9 minder.. jammer, maar ook dat is Sterrenoorlog! Een geweldig spel!
Dank aan Mordante, Eddie, Daryl en Toet voor dit spel en Skywise bedankt voor t hosten!
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Aug 19, 2008 9:15:19 GMT 1
[glow=red,2,600]Toetanchamon gefeliciteerd met je overwinning en je promotie tot Commander. Heeft Kikoman het voor elkaar gekregen om op HIS te promoveren?[/glow] Het schip met de HIS was niet van KIKO. Hij had dus nooit kunnen promoveren op HIS en had gewoon moeten WINNEN! Felicitaties aan TOETANCHAMON met deze puike prestatie. Vooral de laatste beurt heb je nog flink uitgehaald! Het werd ook een keer tijd voor een ex-Galactisch Admiraal! Toch ga ik kijken of ik het er beter vanaf had gebracht dan KIKO. Ben gewoon nieuwsgierig Groeten, Megabyte Mega, ik zal je mn uitdraai doorsturen, dan moet je maar eens kijken of je t er beter van af zou brengen. Ik had gehoopt op iets meer de laatste beurt aan puntjes, maar echt veel zat er niet meer in helaas. Toeter lag echt veel veeeel beter!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 19, 2008 9:18:01 GMT 1
Nou, dan een Kiko reactie op dit alles... Gemikt om 1 beurt eerder te winnen, echter op 2 punten na niet gehaald toen. De ligging van de schepen was dusdanig erna dat Toeter alle mogelijkheden had de punten te scoren die hij nog nodig had. Hij heeft dit dan ook keurig gedaan en hierbij feliciteer ik hem van harte. [glow=red,2,600]Kijk Ender,... zo kan dat dus ook....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 19, 2008 9:19:08 GMT 1
Promoveren dat doet Kiko niet, das nl niet de gewoonte in onze familie (zie ook broer Eddie) Maar lol genoeg gehad en jammer dat de doelscore niet op 945 punten lag. Mijn berekening in punten had vorige beurt 954 moeten opleveren, maar dat werden er dus 9 minder.. jammer, maar ook dat is Sterrenoorlog! Een geweldig spel! [glow=red,2,600]Uhm,... wel,... Kikoman gefeliciteerd met het behoud van je rang dan hè....[/glow]
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Aug 19, 2008 21:39:13 GMT 1
En nu allemaal elkaars hand pakken en zingen:............' we are the world, we are the children' Dit zoetsappig gebabbel is nu klaar; Eddie en Daryl vinden alle punten, overwinningen en promoties zwaar onterecht en volkomen overschat en gaan jullie ruimtebabbelaars een flink pak op de broek geven de komende spellen....
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 20, 2008 12:38:18 GMT 1
En nu allemaal elkaars hand pakken en zingen:............' we are the world, we are the children' Dit zoetsappig gebabbel is nu klaar; Eddie en Daryl vinden alle punten, overwinningen en promoties zwaar onterecht en volkomen overschat en gaan jullie ruimtebabbelaars een flink pak op de broek geven de komende spellen.... Jullie zijn prutsers, je had gewoon moeten winnen
|
|