Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on May 26, 2008 10:30:38 GMT 1
... komt er vandaag aan. Had gisteren een toernooi (tafeltennis) en ik was helemaal kapot en gvd door onderling resultaat (ik eindigde met 3 man bovenaan) uiteindelijk nog met lege handen vertrokken ook. Beurt zal omstreeks 19:00 verstuurd worden.
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on May 26, 2008 18:06:01 GMT 1
EEEEEEENNNNNNN, ze zijn weg.
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on May 26, 2008 19:13:57 GMT 1
RO H3N2-KL PHASER 38 DOOR 3 FE H3N2-KL PHASER 29 DOOR 2 FE H3N2-KL PHASER 27 DOOR 2 KZ H3N2-KL PHOTON TORPEDO 14 DOOR 4 H3N2-KL PLASMA T. NR 21 30 DOOR 3
Is er iemand die mij niet heeft beschoten?
UW SCORE: 7 TEAM SCORE: 7
Schepen die nog vliegen 0
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on May 26, 2008 19:59:50 GMT 1
RO H3N2-KL PHASER 38 DOOR 3 FE H3N2-KL PHASER 29 DOOR 2 FE H3N2-KL PHASER 27 DOOR 2 KZ H3N2-KL PHOTON TORPEDO 14 DOOR 4 H3N2-KL PLASMA T. NR 21 30 DOOR 3 Is er iemand die mij niet heeft beschoten? UW SCORE: 7 TEAM SCORE: 7 Schepen die nog vliegen 0
Zowel Feds als de Kzinti hebben geschoten, maar niets gescoord Alle eer aan de Romulans om ook de laatste bonus weg te kapen. Mordante, meteen inschrijven voor Romulan!
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on May 26, 2008 20:34:26 GMT 1
RO H3N2-KL PHASER 38 DOOR 3 FE H3N2-KL PHASER 29 DOOR 2 FE H3N2-KL PHASER 27 DOOR 2 KZ H3N2-KL PHOTON TORPEDO 14 DOOR 4 H3N2-KL PLASMA T. NR 21 30 DOOR 3 Is er iemand die mij niet heeft beschoten? UW SCORE: 7 TEAM SCORE: 7 Schepen die nog vliegen 0
Zowel Feds als de Kzinti hebben geschoten, maar niets gescoord Alle eer aan de Romulans om ook de laatste bonus weg te kapen. Mordante, meteen inschrijven voor Romulan! Nee ik ga niet inschrijven met de Romulanen ik heb meer eer dan dat.
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on May 26, 2008 22:19:03 GMT 1
Toeter: En of je me hebt gevonden !!!!!!! In één woord : G E W E L D I G !!! Ben trouwens benieuwd waar de Kzinti's blijven ... Aan een SB hangen is leuk, maar om daar een heel spel voor uit te trekken, getuigt wederom van onkunde ... Terug naar Kiko ... de man die het heeft klaar gespeeld om mij te vinden ... dit gaat een lijdensweg voor je worden vrind Mordante had de pech mij tegen te komen, maar om nu met een gehalveerde Federale vloot op afstand 2 (!) te gaan liggen van enkele verhulde Romulans is vragen om een afgang ... en dat allemaal in het Kwadrant van de Kzinti ... Heb m'n orders alweer klaar ... Kiko: Waar ben je nu dan? Toeter op afstand 2 en 0,0 treffers??? Hmm.. geeft te denken...
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on May 26, 2008 22:37:43 GMT 1
Toeter: En of je me hebt gevonden !!!!!!! In één woord : G E W E L D I G !!! Ben trouwens benieuwd waar de Kzinti's blijven ... Aan een SB hangen is leuk, maar om daar een heel spel voor uit te trekken, getuigt wederom van onkunde ... Terug naar Kiko ... de man die het heeft klaar gespeeld om mij te vinden ... dit gaat een lijdensweg voor je worden vrind Mordante had de pech mij tegen te komen, maar om nu met een gehalveerde Federale vloot op afstand 2 (!) te gaan liggen van enkele verhulde Romulans is vragen om een afgang ... en dat allemaal in het Kwadrant van de Kzinti ... Heb m'n orders alweer klaar ... Kiko: Waar ben je nu dan? Toeter op afstand 2 en 0,0 treffers??? Hmm.. geeft te denken...
Inderdaad op afstand twee, maar je zat achter me en zoals je weet, Romulans hebben geen vuurkracht achteruit Om dan wat te gaan gokken, no way. Wel jammer van je energie om zoveel in versterking te stoppen en dan niets incasseren Maar goed, de Klingons zijn passé, scan op de Feds levert ook weer leuke info op en zie zelfs enkele Kzinti het toneel opkomen. Mijn schade is beperkt (zie uitspraken Mordante) en ondertussen weer intact Vier schepen, verhuld en op jacht ... ben benieuwd hoe je je hier tegen gaat wapenen.
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on May 26, 2008 22:40:28 GMT 1
Zowel Feds als de Kzinti hebben geschoten, maar niets gescoord Alle eer aan de Romulans om ook de laatste bonus weg te kapen. Mordante, meteen inschrijven voor Romulan! Nee ik ga niet inschrijven met de Romulanen ik heb meer eer dan dat. Welke eer ?
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on May 27, 2008 10:58:57 GMT 1
Wapenen? Tegen jou? in het ergste geval kom ik een keer 1 van je schepen op ae2 tegen.. en ach... dan doe je nog niets.. haha.... Risico nemen met 4 hele schepen is natuurlijk een hele enge en gevaarlijke actie... Zeker als je weet dat je maar 2 schepen tegenover je hebt..
Maar goed.. je hebt een boel puntjes en dus 4 nog hele schepen... dat geeft je een mooi voordeel richting het slot..
succes!
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on May 27, 2008 12:04:32 GMT 1
... kom ik een keer 1 van je schepen op ae2 tegen.. en ach... dan doe je nog niets.. haha.... Risico nemen met 4 hele schepen is natuurlijk een hele enge en gevaarlijke actie... Ik las er even over heen, maar wat een enorm laffe Toeter actie weer. Ik heb een idee Toeter! Waarom een gevaarlijke SB in 1 keer slopen voor de laatste punten als je ook op grote afstand plasma's erop kunt leggen. Lekker veilig! Jammer dat er op 200,200 geen SB's liggen alleen, je ligt naturlijk wel kwetsbaar midden in het slagveld.
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on May 27, 2008 12:32:47 GMT 1
Eddie, Zullen we een Toeter erehaag gaan vormen richting een Sterbasis??
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on May 27, 2008 14:17:58 GMT 1
... kom ik een keer 1 van je schepen op ae2 tegen.. en ach... dan doe je nog niets.. haha.... Risico nemen met 4 hele schepen is natuurlijk een hele enge en gevaarlijke actie... Ik las er even over heen, maar wat een enorm laffe Toeter actie weer. Ik heb een idee Toeter! Waarom een gevaarlijke SB in 1 keer slopen voor de laatste punten als je ook op grote afstand plasma's erop kunt leggen. Lekker veilig! Jammer dat er op 200,200 geen SB's liggen alleen, je ligt naturlijk wel kwetsbaar midden in het slagveld. Ach Eddie, doe jij nog mee ? Als je net zo kundig was in deze sector als het roeren van je mond, zou je er misschien nog wat van bakken, maar helaas ... Heb in deze sector geen SB nodig om de eindstreep te halen, uiteindelijk hebben we van jou weinig tot niets gezien en verwacht ook geen tegenstand van jou de komende beurten .. noem het een gebrek aan kwaliteit van jouw kant. Anyway .. zit al vanaf beurt 3 in de noordelijke kwadranten en zal er ook blijven, dat jij met de resterende kattebakken Kzinti-onwaardige snelheden wist te ontwikkelen om vervolgens voor langere tijd gekoppeld aan een SB te hangen .. je moet er maar zin in hebben Als er iets of iemand laf is in deze sector moeten we het toch zoeken bij de Kzinti ... want hoeveel beurten sta je al "droog" ?
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on May 27, 2008 14:19:23 GMT 1
Eddie, Zullen we een Toeter erehaag gaan vormen richting een Sterbasis?? Hmm, een erehaag ? twee Feds, twee Kzinti .. dat moet voldoende zijn om de eindstreep zonder kleerscheuren te halen
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on May 27, 2008 16:20:08 GMT 1
Eddie, Zullen we een Toeter erehaag gaan vormen richting een Sterbasis?? Hmm, een erehaag ? twee Feds, twee Kzinti .. dat moet voldoende zijn om de eindstreep zonder kleerscheuren te halen Tja... maar waar ligt die eindstreep? Ik zie aan je ligging van je schepen dat je wel erg hard op zoek bent.... Wie weet zet je de verhuller nog eens een keertje uit en durf je t aan om gewoon met je 4 onbeschadigde schepen de aanval te openen op 2 beschadigde federaties... zou wel eens gezellig zijn!
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on May 27, 2008 23:12:11 GMT 1
.. noem het een gebrek aan kwaliteit van jouw kant. HEE! Wij zijn anders hartstikke goed hoor, alleen onze schepen zijn defect.
|
|