Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 6, 2009 9:24:36 GMT 1
bij mijn overwinningen... Dat wil ik echt afbouwen....dat heeft nu lang genoeg geduurd! maar voor het overige bied ik graag mijn diensten aan!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 28, 2009 9:45:21 GMT 1
[glow=red,2,600]Waar slaat deze onzinnige informatie nu weer op: "Slag van de molen: Darth Vader wil nu zelfs samenspelen met Ender"? Probeer ik ook eens de onderlinge banden tussen spelers te versterken krijg ik meteen dit soort ongein om mijn oren gestrooid. Verder is het absoluut niet zo dat er verder (ook)niemand met wil samenspelen en het was al helemaal geen verhulde poging om alsnog een plaatsje in het tournooi 2010 te verwerven....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jan 4, 2010 18:54:18 GMT 1
DV, weet je ondertussen niet dat het niet 'infobalk' heet, maar 'Telegraafbalk' , Los daarvan: weer lekker smeuiig, had het eerst niet gezien.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jan 5, 2010 8:59:22 GMT 1
DV, weet je ondertussen niet dat het niet 'infobalk' heet, maar 'Telegraafbalk' , Los daarvan: weer lekker smeuiig, had het eerst niet gezien. En als je nog ideeen hebt, mail ze dan maar
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 5, 2010 12:31:18 GMT 1
DV, weet je ondertussen niet dat het niet 'infobalk' heet, maar 'Telegraafbalk' , Los daarvan: weer lekker smeuiig, had het eerst niet gezien. [glow=red,2,600] Oftewel jij roept,... de Forum Beheerder publiceert.... [/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jan 5, 2010 13:39:01 GMT 1
DV, weet je ondertussen niet dat het niet 'infobalk' heet, maar 'Telegraafbalk' , Los daarvan: weer lekker smeuiig, had het eerst niet gezien. [glow=red,2,600] Oftewel jij roept,... de Forum Beheerder publiceert.... [/glow] Ja want van jou hoor ik niks... Jij weet toch ook hoe e-mail werkt?
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 5, 2010 14:38:22 GMT 1
[glow=red,2,600]Dan zet deze er maar op: "Topjaar voor Sterren Oorlog Forum! Maar liefst 5313 berichten in een jaar tijd!". De overige statistieken volgen in Cleaver's jaarverslag van 2010....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jan 5, 2010 15:30:50 GMT 1
[glow=red,2,600]Dan zet deze er maar op: "Topjaar voor Sterren Oorlog Forum! Maar liefst 5313 berichten in een jaar tijd!". De overige statistieken volgen in Cleaver's jaarverslag van 2010....[/glow] Echt een SOF-score dus!!! Ik ben benieuwd wie de Kletskous-award krijgt! Andere titels: -Fout bij kopieren van Sector 174 naar T005? DV is DS geworden of (wel iets zwakker): LoE moet uitkijken met wat hij wenst: opnieuw Megabyte en Ender. -Wie kent het geheim van Mosselman en JTKurk (niet)? -Gratis uitstapje naar AK: wie durft het aan met Mega en LoE? -Jaag Cleaver op de tijdstang: lever vooral sectorverslagen in -Wie voorspelt wanneer Jaaroverzicht door Cleaver gepubliceerd wordt. Winnaar krijgt exclusieve eerste inzage van definitieve versie. Jammer dat er al iets is over Sector 174, anders hadden we nog iets kunnen roepen over de misrekening van Mega op de Koekdoos: Het mysterie van het tweede schild, DV ingezet! (krijgen we overigens dat nog te horen, DV?) Zal nog even verder brainstormen.... Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on May 4, 2010 9:55:03 GMT 1
Zeg, welke mafkees doet eigenlijk die infobalk tegenwoordig?
Mega aftocht again??? Ik zal jou binnenkort eens een MEGA aftocht geven met je rare panties.
Mega
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on May 12, 2010 6:33:01 GMT 1
Nou hopelijk draaien we dan niet voor de extra kosten op....dankzij MegaMuil krijgen we blijkbaar meer blauw op de SO-meeting....en moeten we op onze woorden letten, we zouden zo opgepakt kunnen worden wegens complotvorming en/of voorbereidingen.......thx Mega!
Ik geniet nu meer van het lichtkrantje met zijn pakkende titels, ga zo door, laat je je niet kisten!
Lord
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on May 12, 2010 12:50:51 GMT 1
Zeg, welke mafkees doet eigenlijk die infobalk tegenwoordig? Mega aftocht again??? Ik zal jou binnenkort eens een MEGA aftocht geven met je rare panties. Mega Als het waar is, is het geen belediging. Groeten van Eddie, The Megabyte Killer
|
|