Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jul 14, 2008 13:00:41 GMT 1
Die droomt, die leeft! En dromen komen (soms) uit.... Alleen niet bij Ender... [glow=red,2,600]Mag ik in dat kader de volgende meldingen reserveren.... STAND SPEL 141 NA 7 BEURTEN: DARTH VADER VS ENDER : 1 - 1
STAND SPEL 141 NA 8 BEURTEN: DARTH VADER VS ENDER : 2 - 1
STAND SPEL 141 NA 9 BEURTEN: DARTH VADER VS ENDER : 4 - 1[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 30, 2009 20:56:43 GMT 1
Hm, Het is me al een tijdje opgevallen, maar het infobalk boven de forum is zoek (of beter: ik zie het niet meer). Is dit bewust gedaan?
Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 30, 2009 20:57:41 GMT 1
Hm, Het is me al een tijdje opgevallen, maar het infobalk boven de forum is zoek (of beter: ik zie het niet meer). Is dit bewust gedaan? Lord Ik wist even niet wat er neer te zetten. Ik zal hem binnenkort weer "restoren".
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 1, 2009 7:23:01 GMT 1
Ik wist even niet wat er neer te zetten. Ik zal hem binnenkort weer "restoren". Stuff genoeg, dunkt me: * 21 november * Sector 164 afgelopen: Herovering GA-schap * Jaarverslag 2008 overweldigend en een ieder telt hun blessings * Toernooi 2010 * DV in identiteitscrisis en overweegt AA * 2009: Year of the Fed? * Sector afgelopen: Hitman in de roos! * Welkom back <oudgediende> * Wekom <nieuwgediende> * .... Beetje smeuig mag het wel zijn. Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 1, 2009 8:35:13 GMT 1
* DV in identiteitscrisis en overweegt AA [glow=red,2,600]Fijn,... nu denkt iedereen natuurlijk meteen dat ik een alcoholist ben. Sommige dingen kun je beter voor je houden Lord 11. Waar vloog je ene zielige Klingon nu in secctor 158? Ik denk dat ik dat ding eerst eens even ga afstoffen zodat je een "geen overlevenden" op je conto krijgt....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 1, 2009 9:15:45 GMT 1
* DV in identiteitscrisis en overweegt AA [glow=red,2,600]Fijn,... nu denkt iedereen natuurlijk meteen dat ik een alcoholist ben. Sommige dingen kun je beter voor je houden Lord 11. Waar vloog je ene zielige Klingon nu in secctor 158? Ik denk dat ik dat ding eerst eens even ga afstoffen zodat je een "geen overlevenden" op je conto krijgt....[/glow] /* (semi)verontwaardigd Njah...denk ik nu even aan die arme Mega, zodat hij geen type-knokkels krijg en kort af waar het kan, moet jij gelijk denken dat iedereen denkt dat jij regematig naar je flesje melk grijpt Denk je eens ook aan een ander! /* einde (semi)verontwaardigd Wat betreft mijn ene zielige KlingKlong, je weet best wel waar je het kunt vinden...Bovendien geldt eenzaam, maar niet alleen! Maar dat je zo'n dreigement durft te uiten vanuit je FED-commodorestoel?!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 2, 2009 8:53:42 GMT 1
[glow=red,2,600]Fijn,... nu denkt iedereen natuurlijk meteen dat ik een alcoholist ben. Sommige dingen kun je beter voor je houden Lord 11. Waar vloog je ene zielige Klingon nu in secctor 158? Ik denk dat ik dat ding eerst eens even ga afstoffen zodat je een "geen overlevenden" op je conto krijgt....[/glow] /* (semi)verontwaardigd Njah...denk ik nu even aan die arme Mega, zodat hij geen type-knokkels krijg en kort af waar het kan, moet jij gelijk denken dat iedereen denkt dat jij regematig naar je flesje melk grijpt Denk je eens ook aan een ander! /* einde (semi)verontwaardigd Wat betreft mijn ene zielige KlingKlong, je weet best wel waar je het kunt vinden...Bovendien geldt eenzaam, maar niet alleen! Maar dat je zo'n dreigement durft te uiten vanuit je FED-commodorestoel?! En, wat vind je nu van de infobalk?
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 2, 2009 9:03:12 GMT 1
Lekker gevuld Dank je wel MegaBalk!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 2, 2009 9:20:59 GMT 1
VERY BIG SMILE!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 2, 2009 11:49:08 GMT 1
en wel van oor tot oor. Overigens: Als ik mezelf op de korrel zou nemen, dan zou ik ook een item hebben gehad als Kletsmajoor LoE gepromoveerd <etc> of Kletsmajoor LoE rukt op naar 4e plaats, Cleaver nieuw target! Maar goed, als er tzt nog meer Telegraafkoppen verzonnen moet worden, dan weet je bij wie je moet zijn Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 2, 2009 12:35:13 GMT 1
en wel van oor tot oor. Overigens: Als ik mezelf op de korrel zou nemen, dan zou ik ook een item hebben gehad als Kletsmajoor LoE gepromoveerd <etc> of Kletsmajoor LoE rukt op naar 4e plaats, Cleaver nieuw target! Maar goed, als er tzt nog meer Telegraafkoppen verzonnen moet worden, dan weet je bij wie je moet zijn Lord O maar jij STAAT er ook op LoE! Of had je dat nog niet gezien?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 2, 2009 13:28:45 GMT 1
O maar jij STAAT er ook op LoE! Of had je dat nog niet gezien? Jawel, vandaar ook de Grijns van Oor tot OOR. Verder ben ik door mijn promotie volledig overtuigd dat de zon om de aarde draait! Maar wat als ik nog een keer promoveer, draait de universum dan ook om de aarde? maar ik zei ook: ALS, DAN zou ik mijzelf ZO op de korrel nemen.... Thx overigens!
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Oct 5, 2009 9:01:41 GMT 1
Je vraagt je af hoe bot je moet zijn om in de infobalk te komen? Ik kan nog wel een beetje botter worden hoor?
Commander Ender
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Oct 5, 2009 18:04:28 GMT 1
De infobalk is echt top nu! Alsof er een razende reporter wat koppen heeft doorgestuurd... Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 5, 2009 21:40:09 GMT 1
De infobalk is echt top nu! Alsof er een razende reporter wat koppen heeft doorgestuurd... Groeten, Cleaver O ik krijg wel vaker wat hulp van Lord, bij de ratinglijst, bij mijn overwinningen...
|
|