Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Nov 25, 2004 14:06:06 GMT 1
Nu ik ook weer Victory! aan het spelen ben, ben ik ginds op het forum (www.rollingthunder.com) ook enkele 'anciens' van Sterrenoorlog tegengekomen, die ook net zoals ons staan te popelen om nog eens sterrenoorlog te spelen. Dus welkom Dr Freud en KapiteinKurk ik hoop dat er misschien nog enkelen volgen zodra we terug 'up and running' zijn.
|
|
Vodkasov
Member
Risen from Darkness...Nocturnal Creatures alive...Dreams being shattered
|
Post by Vodkasov on Nov 27, 2004 14:49:12 GMT 1
Zéér welkom, inderdaad!
Je kan geen vers bloed genoeg hebben.
Echter, deze namen kan ik me niet herinneren uit het verre, door nevelen verhulde, grijze verleden....Misschien speelden jullie onder een andere naam in de tijd......of zelfs naamloos?
Maakt ook niet direct uit....Ik hoop jullie in ieder geval eens tegen te komen...[color=brown ]KapiteinKurk[/color] & DrFreud?[/i][/b][/color] Good luck & have fun!!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 28, 2004 18:54:40 GMT 1
Ik ken ze ook niet maar ze zijn meer dan welkom!
Mega.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Dec 9, 2004 8:24:31 GMT 1
Ik zie dat D.Anger zich nu ook eindelijk aangemeld heeft, beter laat dan nooit niet zei een oude bekende (LT) ooit eens. Nu nog een plaatje wat niet alleen vanaf de TMF website bekeken mag worden Grtz, M.
|
|
Vodkasov
Member
Risen from Darkness...Nocturnal Creatures alive...Dreams being shattered
|
Post by Vodkasov on Dec 9, 2004 18:19:22 GMT 1
LT...? je bedoelt toch niet ons aller oude Living Target...??
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Dec 15, 2004 19:44:55 GMT 1
Jaja, de enige echte Geen idee trouwens wat er van hem is geworden (behalve kanonnenvlees)
|
|
|
Post by gamerdemon on Apr 11, 2005 9:56:19 GMT 1
Hey allemaal,
In een ver grijs verleden heb ik ook een paar jaar sterrenoorlog gespeeld. Ik was blij verrast dat het spel weer up en running is. :-) Ik kan me niet zo veel meer van het spel herinneren, ik weet nog wel dat ik samen met Hasenfratz gespeeld heb. Maar goed, het lijkt me leuk om weer eens wat debris in de ruimte te creeeren :-)
Groeten, Dirk Beijaard aka GamerDemon
|
|
Skyrider
Member
Groot Admiraal
If it aint broke, I'll fix it anyway!
|
Post by Skyrider on Apr 11, 2005 11:04:31 GMT 1
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 11, 2005 13:15:08 GMT 1
Beste GamerDemon, Welkom. Het lijkt ons ook leuk weer wat van jou ruimte-debris te produceren Je zult het niet makkelijk krijgen in je spel ben ik bang... Daarom heel veel suc6 gewenst en niet afschrikken als het niet goed gaat, er staan nog heel veel meer spellen op het progamma Groet, Megabyte
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Apr 11, 2005 20:21:23 GMT 1
Hey, Welkom terug GamerDemon. Wel, ondertussen ben ik er al helemaal terug in, maar in het begin is het wel ffe wennen heh, zo plotseling een 10-tal jaar terug in de tijd blikken? Laat je vooral niet afschrikken door die halfzachte Megabyte. Trouwens als je een nog slechtere rating dan mij wil halen, zul je toch ook erg hard je best moeten doen!!! en dat was een hele klus, geloof me!
|
|
|
Post by gamerdemon on Apr 13, 2005 9:52:46 GMT 1
Het is inderdaad jeugd sentiment lol. Heb er erg veel zin in. Sterrenoorlog was mijn eerste PBM spel en ik ben sindsdien een fanatieke speler. Aangezien ik programmeur ben, ben ik ook zelf vaak bezig met het schrijven van PBeM spellen. Hopelijk krijg ik er een nog eens helemaal af lol. Hasenfratz, ik zal proberen jou niet van je troon te stoten
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 22, 2005 14:34:45 GMT 1
En we verwelkomen nog meer NIEUWE en OUDE spelers in ons midden. Met enige trots presenteer ik: Bas van Bilsem alias Fleshy; Ben Meints alias B-B-Ben . En nog niet spelend maar wel op de wachtlijst: The (S)Hitman! Wie kent hem niet, dat irritante ventje van vroeger . Nu eindelijk toch een grote jongen geworden en we heten je dan ook van harte welkom terug in het Sterren Oorlog Universum! Dat jullie Goden je gunstig gezind mogen zijn (maar niet zo gunstig als de mijne ). Megabyte
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Apr 22, 2005 18:43:08 GMT 1
Ja, zoals ik Megabyte (ik ben zuinig op de synoniemen) al vertelde: [glow=red,2,300]FANTASTISCH!!![/glow] Het is bijna hetzelfde als een tijdmachine te vinden die je 10 jaar terug in de tijd brengt (terwijl je 10, voor mij 20 jaar ouder bent). Ik kan niet wachten (maar het zal toch moeten ) om weer te kunnen spelen. Maar 10 jaar of 10 jaar en een paar weken, dat maakt dan ook niet meer uit. Als er spelers zijn die nog (ZEER) oude frustraties kwijt moeten of gewoon teveel vrije tijd hebben: speel nog een spel, toe maar Ondertussen ben ik een bescheiden promotiecampagne begonnen onder oud-spelers, dus wie weet. Ik hoop u allen snel te zien in-flight of anders misschien op een "bijeenkomst" (bijv. Ducosim op 21 mei ) of iets dergelijks. Tenslotte wil ik bij voorbaat EENIEDER bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Groet, The Hitman
|
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 25, 2005 9:10:01 GMT 1
Ondertussen ben ik een bescheiden promotiecampagne begonnen onder oud-spelers, dus wie weet. Ik hoop u allen snel te zien in-flight of anders misschien op een "bijeenkomst" (bijv. Ducosim op 21 mei ) of iets dergelijks. Tenslotte wil ik bij voorbaat EENIEDER bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Groet, The Hitman Hit Man! Je wervingscampagne heeft al 1 nieuwe speler opgeleverd: XIII is weer terug! Wat betreft die conventie: ik zal binnenkort eens een mail ronddoen wat we zelf eens kunnen regelen. En tenslotte: GRAAG GEDAAN! Greetz and kick your @zz in space, Megabyte
|
|