Robber
Member
Kapitein
|
Post by Robber on Mar 18, 2008 15:36:34 GMT 1
Het zijn allebei dagen waarop ik eigenlijk een rollenspel campaign moet GMen (vast 4 weken rooster). Misschien dat ik iets kan verschuiven, maar geen garanties, en als ik ga proberen te schuiven, moet ik eerst een definitieve datum hebben. Voorlopig ziet het er aan mijn kant niet goed uit
|
|
|
Post by SunTsu (the returned one) on Mar 18, 2008 16:36:40 GMT 1
We kunnen 10 mei een DVD "The Mummy" gaan kijken?? Tenminste als we die kunnen vinden... Als Toetie kan, hebben we die hele DVD niet eens nodig
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 19, 2008 10:07:12 GMT 1
Het zijn allebei dagen waarop ik eigenlijk een rollenspel campaign moet GMen (vast 4 weken rooster). Misschien dat ik iets kan verschuiven, maar geen garanties, en als ik ga proberen te schuiven, moet ik eerst een definitieve datum hebben. Voorlopig ziet het er aan mijn kant niet goed uit 7 juni wordt definitief.
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Mar 25, 2008 12:13:35 GMT 1
7 juni staat in mijn agenda. En ik ben van plan te komen.
Wat me nog tegen kan houden is een weekendje klimmen. Maar dat is afhankelijk van het weer, en weet ik helaas pas op de donderdag.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 25, 2008 13:19:59 GMT 1
7 juni staat in mijn agenda. En ik ben van plan te komen. Wat me nog tegen kan houden is een weekendje klimmen. Maar dat is afhankelijk van het weer, en weet ik helaas pas op de donderdag. Ja dat is natuurlijk niet zo mooi. Als je je namelijk opgeeft voor een spel moeten we dat ruim van tevoren weten. Niet op het laatst. Groet, Megabyte
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Mar 25, 2008 13:28:13 GMT 1
Ja dat is natuurlijk niet zo mooi. Als je je namelijk opgeeft voor een spel moeten we dat ruim van tevoren weten. Niet op het laatst. Groet, Megabyte oh. dan ben ik er tenzij ik ziek ben.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 25, 2008 14:21:10 GMT 1
Ja dat is natuurlijk niet zo mooi. Als je je namelijk opgeeft voor een spel moeten we dat ruim van tevoren weten. Niet op het laatst. Groet, Megabyte oh. dan ben ik er tenzij ik ziek ben. LOL
|
|