Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Mar 6, 2008 7:56:48 GMT 1
Fijn dat je die statistieken even voor me hebt opgesnord Megabyte! Ik vind dat wanneer je de doelscore met 30+ punten overschrijdt, dat al heel ruim is hoor. Een verschil van 15 punten of minder zou ik marginaal noemen. Alles boven de 50 is veel en boven de 100 is heel erg veel. Goed om te lezen dat je niet bij de club wil...dat scheelt ons weer een afwijzing! Leuk dat Fleshy (is het echt FleshY? ) een eenmansclubje is, maarre, wanneer gaat die kapitein weer eens een regulier spel spelen? De oorspronkeljke vragen blijven overigens gewoon staan... Groeten, Cleaver
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Mar 6, 2008 8:04:36 GMT 1
Is die club cumalatief? Als ik 10 spelltje speel met een gemiddelde score van 101 mag ik dan ook bij de club?
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Mar 6, 2008 8:58:14 GMT 1
Is die club cumalatief? Als ik 10 spelltje speel met een gemiddelde score van 101 mag ik dan ook bij de club? Als je 10 spellen speelt, kun je beter één keer een score van 1000+ halen dan 10 keer een score van 101...dan promoveer je tenminste nog een keer! Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 6, 2008 9:37:39 GMT 1
Leuk dat Fleshy (is het echt FleshY? ) een eenmansclubje is, maarre, wanneer gaat die kapitein weer eens een regulier spel spelen? Ja het is echt FleshY en deze Kapitein, die het conventiespel op het spellenspektakel heeft gewonnen, gaat weer spelen zodra de Galactisch Admiraal weer tijd heeft Het is overigens nog wel een mooi verhaal hoe hij die doelscore met 1 punt heeft overschreden: deze kapitein zat al beurtenlang op de doelscore -1 maar de doelen in de vorm van WB Kelso bleven hard wegvliegen. Toen maakte WB Kelso de fout door met schilden uit langs de Sterbasis van Fleshy te vliegen. Welliswaar op grote afstand maar de TWEE (!!) treffers die de Sterbasis deed waren dus voldoende
|
|
mordante
Member
Kapitein
|
Post by mordante on Mar 6, 2008 13:21:37 GMT 1
Is die club cumalatief? Als ik 10 spelltje speel met een gemiddelde score van 101 mag ik dan ook bij de club? Als je 10 spellen speelt, kun je beter één keer een score van 1000+ halen dan 10 keer een score van 101...dan promoveer je tenminste nog een keer! Groeten, Cleaver Ik doe mijn best maar tot nu werken mij tegenstanders niet erg mee. Als ze een keer op een stil gaan liggen met hun schilden uit maak ik mischien een kans. Moet ik wel eerst doorkrijgen hoe je een schip nu eigenlijk draait/stuurt.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Mar 6, 2008 15:42:39 GMT 1
Als je 10 spellen speelt, kun je beter één keer een score van 1000+ halen dan 10 keer een score van 101...dan promoveer je tenminste nog een keer! Groeten, Cleaver Ik doe mijn best maar tot nu werken mij tegenstanders niet erg mee. Als ze een keer op een stil gaan liggen met hun schilden uit maak ik mischien een kans. Moet ik wel eerst doorkrijgen hoe je een schip nu eigenlijk draait/stuurt. Als je tegenstander jou in beurt 1 al ziet komen aanstormen terwijl hij vrij zeker weet dat je hem niet ziet, dan lig je al gauw recht voor de vijand. Volgens mij heb je iets dergelijks ervaren in SO 132 Mordante?
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Mar 7, 2008 3:24:31 GMT 1
Mooi man, ben gratis lid van een vaag clubje... wie wil dat nou niet.
En wat betreft oude spellen, volgens mij heb ik aan 2 (of 3?) oude SO spellen deelgenomen. In die tijd heb ik nooit meer dan 1 of 2 schepen tegelijk in een team gehad. En omdat veel mensen er telkens mee ophielden betekende dat dan ook automatisch einde spel voor mij (had toen geen budget om de andere schepen over te nemen).
Dus een overwinning was bij voorbaat al onmogelijk, een score groter dan 1000 punten al helemaal.
Trouwens, als óf die raketten hun werk hadden gedaan in plaats van stil te blijven liggen in mid-air óf er 1 torpedo meer was ingeslagen (met een defensieve hoek van -15, een afstand van 18, vurend zonder schilden) had ik de hoogste score ooit in dit nieuwe tijdperk dus met minimaal 1 punt verbeterd.
Maar toch bedankt...
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Mar 7, 2008 8:06:07 GMT 1
He Hitman, stilliggende raketten? Nooit van gehoord - bedoel je niet gewoon dat het doel zo hard is weggevlogen dat de raketten niet meer konden inslaan? Eén Photon had je maximaal 14 punten opgeleverd, dus dan zou je er nog niet zijn. Een raket hoeft niet 20 treffers te doen - het kunnen er ook aanzienlijk minder zijn. Een Photon en één raket samen had je wel voorbij 1031 kunnen helpen. Maar ik voel je pijn: in mijn laatste beurt had ik een A3 order ingevuld, maar dat schip kwam uit op A3.eenbeetje en dus ging de order niet af! Dat kostte me +/- 50 punten en een Supernova! Edit: oeps! In mijn hoofd stond jouw zege geregistreerd met 1013 punten, maar het zijn er natuurlijk 1018, dus één extra Photon had je wel het record verschaft...mijn fout. Negeer die alinea maar. Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Mar 7, 2008 9:28:55 GMT 1
Ik ben het niet vaak eens met Mini, maar als je het niet erg vind, sla ik even over. Ik wil geen lid worden van een clubje enorme SO nerds.
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Mar 7, 2008 12:02:19 GMT 1
Boooooeeeee .... wat een misleidende titel op deze thread ;-)
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 7, 2008 12:21:03 GMT 1
Boooooeeeee .... wat een misleidende titel op deze thread ;-) Je bent in de war met Club 69
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Mar 7, 2008 13:54:49 GMT 1
Leuk dat Fleshy (is het echt FleshY? ) een eenmansclubje is, maarre, wanneer gaat die kapitein weer eens een regulier spel spelen? Ja het is echt FleshY en deze Kapitein, die het conventiespel op het spellenspektakel heeft gewonnen, gaat weer spelen zodra de Galactisch Admiraal weer tijd heeft Het is overigens nog wel een mooi verhaal hoe hij die doelscore met 1 punt heeft overschreden: deze kapitein zat al beurtenlang op de doelscore -1 maar de doelen in de vorm van WB Kelso bleven hard wegvliegen. Toen maakte WB Kelso de fout door met schilden uit langs de Sterbasis van Fleshy te vliegen. Welliswaar op grote afstand maar de TWEE (!!) treffers die de Sterbasis deed waren dus voldoende Schitterend! Werkelijk waar, wat zal die arme WBK zich voor z´n kop hebben geslagen... Overigens, ik heb altijd begrepen dat je de doelscore -ondanks ons woordgebruik- niet zozeer hoeft te overtreffen maar alleen hoeft te evenaren. Als dat waar is had WBK alleen met SV/AV de sterbasis van het scoren af kunnen houden. Groeten, Cleaver
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Mar 31, 2008 9:50:33 GMT 1
Misschien dat iemand het kan nakijken, maar volgens mij heb ik in de oude dagen, een keer met mijn team boven de 1000 geschoten.... Misschien wel met Lennart Quispel, die nu ook weer van de partij is.
|
|
mordante
Member
Kapitein
|
Post by mordante on Mar 31, 2008 12:50:10 GMT 1
Is die club cumalatief? Als ik 10 spelltje speel met een gemiddelde score van 101 mag ik dan ook bij de club? Als je 10 spellen speelt, kun je beter één keer een score van 1000+ halen dan 10 keer een score van 101...dan promoveer je tenminste nog een keer! Groeten, Cleaver Mijn eerste 175 punten zijn binnen. Is dit de laagste score ooit of zijn er mensen die het nog slechter gedaan hebben in een spel?
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Mar 31, 2008 12:56:08 GMT 1
Mordante.. mijn 1e spel (zie ook mn rating).. leverde me maar 170 punten op.... Gelukkig ben ik daar nu al ver overheen in spel 136 en ook in het toernooi heb ik dat geevenaard...
|
|